Thank you very muchquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:40 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta.
Als ik het goed heb begrepen wel...quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:48 schreef QTPi het volgende:
Dat zal vast 'geen dank' of 'graag gedaan' betekenen
Ga je zo zeker naar de Barfly, op dinsdag altijd bier voor 0,50c tussen 21-22!quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:49 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik geef dit topic even een flinke schop om te melden dat ik nu in Helsinki woonVoor vier maanden, ik ben hier op uitwisseling aan de uni van Helsinki.
Als ik tijd en inspiratie heb, zal ik wel weer dingen gaan posten over de Finse taal.
Ik lust geen bier.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:54 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ga je zo zeker naar de Barfly, op dinsdag altijd bier voor 0,50c tussen 21-22!
Ja. Daar zijn zelfs regels voor. Alleen heb ik nu geen zin om die regels uit te leggen en ik weet niet of ik ze daarvoor wel goed genoeg uit het hoofd ken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:33 schreef ThE_ED het volgende:
Zeg, mag je Finse woorden eigenlijk afbreken? Niet dat ik enig idee heb waar een lettergreep eindigt...
Same goes for cider darling! Neem aan dat je dat inmiddels wel lust, anders moet je ff heeeel snel gaan inburgerenquote:
Cider lust ik wel, maar waarom zou je moeten inburgeren voor cider en niet voor bier?quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Same goes for cider darling! Neem aan dat je dat inmiddels wel lust, anders moet je ff heeeel snel gaan inburgeren![]()
Ik weet niet.. Het lijkt mij dat dat best wel meevalt, ik kan me in ieder geval niet herinneren iets afgebroken te hebben gezien.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:37 schreef ThE_ED het volgende:
Met die lange woorden heb je heel gauw dat ze niet goed in een layout passen nl. zonder dat je ze moet gaan afbreken.
Ik had een soort banner zegmaar, met 1 heeel lang belachelijk woord met 5 ä's en 3x een y waarvan 2 achter elkaar. Anyway, in de zin zag het er dus zo uit:quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:24 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik weet niet.. Het lijkt mij dat dat best wel meevalt, ik kan me in ieder geval niet herinneren iets afgebroken te hebben gezien.
Ja natuurlijk! Geen mm schuim hoor. Ze hebben zo'n tap met een knop die tot de rand is afgesteld en er staat ook heel weinig druk op de tap.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:22 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Cider lust ik wel, maar waarom zou je moeten inburgeren voor cider en niet voor bier?
En het wordt daar toch wel tot de nok toe gevuld he?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik had een soort banner zegmaar, met 1 heeel lang belachelijk woord met 5 ä's en 3x een y waarvan 2 achter elkaar. Anyway, in de zin zag het er dus zo uit:
bla die bla huighyyitueäurehääföjrfyhrä bla
Alleen door dat lange worod moest ik regel twee al vrij snel beginnen aangezien de banner redelijk smal is dus zo:
bla die bla
huighyyitueäurehääföjrfyhrä bla
Terwijl mooier is:
bla die bla huighyyitu-
eäurehääföjrfyhrä bla
ohwell..
Bij Molly Malones vullen ze het niet tot de rand. En dan durven ze er vijf euro voor te vragen, de klootzakkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:52 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Geen mm schuim hoor. Ze hebben zo'n tap met een knop die tot de rand is afgesteld en er staat ook heel weinig druk op de tap.
Cider is wel vrij Fins, tenminste de soorten die ze daar hebben. (echt niet normaal zoveel!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |