abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:09:25 #126
58921 Day
You can fly!
pi_31665784
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:01 schreef cuall het volgende:

[..]

Nou echt eerlijk is Lieske niet hoor, ik vind het wel heel tof dat ze Tanja heeft aangesproken, maar ze was nu heel meegaand naar Tanja toe, dit in tegenstelling wat ze eerder aangaf in de groep dat ze haar manier van doen niks vond en de desinterresse Focking storend vond.
Ja maar dat is dus Lieske: stoer doen om bij de groep te horen. Ik denk dat ze het wel meende wat ze zei, maar dat het er heel ongenuanceerd uitkwam. Tel daarbij de frustraties op, omdat ze niet bij de baby mag (wat ze heel graag wil) en de fuckings etc. vliegen je om de oren.
Maar Lieske mag Tanja wel (en dat is wederzijds) en nu ze dus haar frustraties om normale manier uit, krijgt ze dus ook antwoorden op de vragen die ze had en dan is het voor haar ook goed.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31665790
moeten de zakjes trouwens precies 350 gram wegen of mogen ze er iets van afwijken?
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:09:47 #128
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31665795
Stream 1 en 2 zijn superspannend
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:10:13 #129
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_31665811
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:06 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Straks de herhaling van de uitzending bekijken en dan nog een keer dit zeggen
Moet je luisteren, ik moet er ook niet aan denken om met Tanja in dat huis opgesloten te zitten. Ben ook geen fan van haar. Maar ik vind ook niet dat ze altijd redelijk en 'normaal' wordt behandeld door de anderen. Serieus niet. En ik vond Ingrid redelijk agressief in haar benadering. Sorry, maar dat vind ik echt. En dan kun je nog zo'n hekel hebben aan Tanja...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_31665825
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:07 schreef Rica het volgende:

Omdat deze mensen niet naar anderen kunnen luisteren, zijn ze gewoon niet toe in staat.

Zij vinden dat ze overal recht op hebben en zijn hoogst verontwaardigd als er eisen aan hun gesteld worden.

Korte versie: strontverwend.
Ze hebben allemaal een gemiddelde tot boven gemiddelde intelligentie. Ik ben echt stomverbaasd.
Lekker als je dat soort mensen als werknemer hebt. Ik zou helemaal gek worden dat ze simpele opdrachten niet eens goed kunnen uitvoeren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31665826
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Mogen de groepen niet met elkaar communiceren ofzo

Hoor ze af en toe praten in de trend van: misschien hebben ze dat gedaan omdat/ als wij nu dit doen denken zij dat ... etc
terwijl de eerste group (menno rob nathalie dido) bezig waren met de verkeerde bonen in te pakken ( de gele) kreeg de 2de groep in de dagboekkamer te horen dat hun verkeerd ebzig waren en ze het niet tegen hun mochten zeggen.
hardcoholic
pi_31665829
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:06 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Tja, soms werkt een aardige manier nu eenmaal beter als een verwijtende toon. Hoe moeilijk het bij bepaalde personen ook is. Dus ik geef haar maar het voordeel van de twijfel, dat ze het inzicht heeft Tanja beter op die manier aan te pakken, dan op andere manier. Het is iig de enige die Tanja erop heeft aangesproken.
Ja kunst Tanja is nauwelijks meer aanwezig, nogal onbenaderbaar, dus dan is het niet makkelik om het juiste moment te vinden om zo'n onmogelijk mens te benaderen
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:11:43 #133
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31665860
Joost wil straks in zijn onderbroek in de bonen gaan 'zwemmen'
Mag toch hopen dat die bonen niet in de winkel gaan komen
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31665861
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef versabommie het volgende:

[..]

ze hebben totaal schijt aan de regels en zijn te lui en dom om uit hun ogen te kijken.

Ik meen het echt, eerst was het vermakelijk de laatste opdrachten irritant maar nu begin ik gewoon zelfs boos te worden ...

Hoe kunnen ze nou bonen gaan vreten terwijl er gewoon keihard in de envelop stond dat er niet gegeten, gedronken of gerookt mag worden ???/

DEBIELEN ZIJN HET!
Idd, ik word hier ook echt pissed om. Die andere groep gaat gewoon GELE MAIS sorteren terwijl ze 3 soorten BONEN moeten sorteren.. Zoooo dom.. En dan gaan ze dus ook nog eens eten. Geen wonder dat die gele "bonen" het lekkerst waren
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:11:56 #135
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31665868
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze hebben allemaal een gemiddelde tot boven gemiddelde intelligentie.
Hmmm waar concludeer je dat uit?
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2005 @ 22:12:02 #136
128220 Peter6000
pi_31665871
Ik moest vanavond weg (een hond verzorgen), en wilde snel ff BB programmeren op de video.

Bleek dat ik Talpa nog niet eens had voorgeprogrammeerd
pi_31665896
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef Jane het volgende:

Moet je luisteren, ik moet er ook niet aan denken om met Tanja in dat huis opgesloten te zitten. Ben ook geen fan van haar. Maar ik vind ook niet dat ze altijd redelijk en 'normaal' wordt behandeld door de anderen. Serieus niet. En ik vond Ingrid redelijk agressief in haar benadering. Sorry, maar dat vind ik echt. En dan kun je nog zo'n hekel hebben aan Tanja...
Ik ben het bijna helemaal met je eens, maar ik begrijp Ingrid's reactie heel goed. Ik denk dat haar frustratieniveau he-le-maal overschreden is en dan vind ik nog dat het lang geduurd heeft.

Joost denkt nu dat ze opdrachten misschien wel verkeerd doen omdat ze te intelligent zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:13:35 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31665906
Misschien zijn ze slim genoeg om te beseffen dat de 'gele bonen' a.k.a. 'maïs' dus óver zijn aan het einde van de opdracht. In de omschrijving staat niets over het meenemen van de bonen de ruimte uit..... Ik zou dus een hele week popcorn eten!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31665909
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:09 schreef Day het volgende:

[..]

Ja maar dat is dus Lieske: stoer doen om bij de groep te horen. Ik denk dat ze het wel meende wat ze zei, maar dat het er heel ongenuanceerd uitkwam. Tel daarbij de frustraties op, omdat ze niet bij de baby mag (wat ze heel graag wil) en de fuckings etc. vliegen je om de oren.
Maar Lieske mag Tanja wel (en dat is wederzijds) en nu ze dus haar frustraties om normale manier uit, krijgt ze dus ook antwoorden op de vragen die ze had en dan is het voor haar ook goed.
Lieske heeft Tanja anders twee dagen lang zweerbepalend genoemd en vond dat ze uit dat kamertje getrokken moest worden en nog wat stoere woorden.
---- gaat winnen
pi_31665911
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef Jane het volgende:

[..]

vind ik ook maar sommige kunnen alleen maar boos en agresief overkomen
en als je gelijk iets op die manier zegt tja dan kn je alleen maar boos teru reageren
als iemand uit t niets tegen mij gaat bleren bler ik terug.
ben ook geen tanja fan maar in sommige punten heeft ze gelijk
pi_31665913
Ze zeggen nu trouwens zelf dat ze die andere groep deze week niet meer zien.
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2005 @ 22:14:14 #142
128220 Peter6000
pi_31665926
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef Ferdii het volgende:
terwijl de eerste group (menno rob nathalie dido) bezig waren met de verkeerde bonen in te pakken ( de gele) kreeg de 2de groep in de dagboekkamer te horen dat hun verkeerd ebzig waren en ze het niet tegen hun mochten zeggen.
Erg komisch vind ik dit

En slim trouwens van de BB redaktie, verdeeldheid saaien...

edit: saaien moest met een z, zaaien dus
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:14:26 #143
58921 Day
You can fly!
pi_31665933
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef cuall het volgende:

[..]

Ja kunst Tanja is nauwelijks meer aanwezig, nogal onbenaderbaar, dus dan ik het niet makkelik om het juiste moment te vinden om zo'n onmogelijk mens te benaderen
De manier waarop je iemand benadert, heeft toch niks te maken met hoe vaak iemand aanwezig is?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:14:43 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31665939

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31665949
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moest vanavond weg (een hond verzorgen), en wilde snel ff BB programmeren op de video.

zit iemand op die info te wachten
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:15:03 #146
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31665952
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:13 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

Lieske heeft Tanja anders twee dagen lang zweersfeerbepalend genoemd en vond dat ze uit dat kamertje getrokken moest worden en nog wat stoere woorden.
pi_31665959
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef cuall het volgende:

[..]

Ja kunst Tanja is nauwelijks meer aanwezig, nogal onbenaderbaar, dus dan ik het niet makkelik om het juiste moment te vinden om zo'n onmogelijk mens te benaderen
Okk erg waar ja. Snel sigaretje... en *ZOEF* weer verdwenen. Vraagt je zelfs bij de streams wel eens af, huh, Tanja was toch net naar buiten gelopen waar hang ze nu uit dan. Is ze allang weer terug naar de babykamer. Over obsessie gesproken.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_31665970
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:12 schreef Peter6000 het volgende:

Met uitzondering van BB heb je die zender ook helemaal niet nodig
Welkom terug trouwens.
Boeiend, boeiend. Interessant!. Ga door, ik hang aan je lippen!
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:16:07 #149
133377 BaasKlus
lekker rappen met Pieter P
pi_31665979
Zijn er ook koffiebonen
pi_31666000
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:15 schreef Wickedangel het volgende:

[..]
Ik schreef het bewust fonetisch, zoals Lieske het zei dus.
---- gaat winnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')