abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 24 oktober 2005 @ 21:04:59 #26
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_31664500
Ook heel Robs Plan B is niet aan de orde gekomen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:10:25 #27
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_31665817
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:16 schreef scanman01 het volgende:
Het is mij nu wel heel erg duidelijk dat Lieske van BB niet mag winnen en er zo snel mogelijk uitmoet. Van alles wat ze (al dan niet samen met Dido) de uren na het feest gedaan heeft, kwam NIETS naar voren. Schandalige vertoning.
Nah, overdrijf je niet een beetje Scanman?
Ik bedoel, zó'n spannende TV maakt dat nou ook weer niet. Zie ik liever hoe Ingrid Tanja de waarheid vertelde.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 oktober 2005 @ 22:17:36 #28
862 Arcee
Look closer
pi_31666018
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:16 schreef scanman01 het volgende:
Het is mij nu wel heel erg duidelijk dat Lieske van BB niet mag winnen en er zo snel mogelijk uitmoet. Van alles wat ze (al dan niet samen met Dido) de uren na het feest gedaan heeft, kwam NIETS naar voren.
En dat was?
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:29:31 #29
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_31666405
Ik weet niet, ik ben juist milder over Tanja gaan denken de laatste tijd. Tuurlijk spoort ze niet helemaal, maar de rest is nou ook niet echt leuk bezig.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:36:56 #30
19333 Catty
aka Miran250
pi_31666660
Ik vroeg mij trouwens af wat er met Dido en het sigarettenincident is gebeurd. Waarom zaten die roddelmutsen niet in deze uitzending? Het had Nathalie absoluut stemmen gekost.
Ach......
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:47:52 #31
19319 weyden
viruseliminator
pi_31667009
ik begrijp helemaal niets van die Tanja.....ze wil er uit, maar ze wil niet genomineerd?????????
Hoe moet je er dan uit???????????????????????? Zonder je inleg te verliezen???? Heeft ze echt niet door hoe dom ze is????????????????????
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:01:01 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31667403
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef Arcee het volgende:

[..]

En dat was?
Al die tijd dat Menno aan het kotsen was (zo'n hafl uur of 45 minuten) heeft ze naast hem gezeten met water en doekjes. Ze bleef hem over zijn rug wrijven en met hem praten. Later heeft ze hem met Dido naar de slaapkamer gebracht. Daar heeft Lieske hem uitgekleed en in bed gelegd. Een half uur later is ze nog een keer bij hem gaan kijken of alles nog goed was. Als een favoriet van BB dit gedaan had, was het zeker op tv geweest. Blijkbaar is Lieske dat niet. Daarentegen was Joost wel weer met een aantal nietszeggende momenten in de uitzending.
Lieske is al heel erg weinig in de tv uitzendingen te zien, dus dit had er best wel ingemogen.

Het zal me benieuwen of Lieske's gesprek met Tanja eerder vanavond wél zal worden uitgezonden.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator maandag 24 oktober 2005 @ 23:02:21 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31667449
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:36 schreef Catty het volgende:
Ik vroeg mij trouwens af wat er met Dido en het sigarettenincident is gebeurd. Waarom zaten die roddelmutsen niet in deze uitzending? Het had Nathalie absoluut stemmen gekost.
Je geeft zelf misschien het antwoord al, in je laatste zin?
Was een mooi item geweest inderdaad:
1) avond: Dido die overstuur en in tranen de badkamer in vlucht, en Nathalie die haar vriendin komt troosten.
2) nacht: Nathalie in de slaapkamer, die Dido op een lullige, respectloze manier imiteert, om punten te scoren bij Chantal en Ingrid.
3) morgen: Nathalie die 'bezorgd' aan Dido vraagt of het weer een beetje gaat
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:55:43 #34
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_31668999
Ik ben het helemaal met scanman01 eens. Goede actie van Lieske, beter dan al dat gepraat. Het heeft natuurlijk minder amusementswaarde dan de Tanja/Ingrid ruzie, maar had zeker in beeld gemoeten. Al met al was het nogal een rommelige uitzending. Ik denk dat ze er iets teveel in hebben proberen te stoppen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:01:44 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31669186
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:36 schreef Catty het volgende:
Ik vroeg mij trouwens af wat er met Dido en het sigarettenincident is gebeurd. Waarom zaten die roddelmutsen niet in deze uitzending? Het had Nathalie absoluut stemmen gekost.
Heel jammer inderdaad. Blijkbaar moet Nathalie erin blijven.
Hummie wil vast koste wat het kost Tanja eruit hebben. Ze gaat geen vrijwillige exit meer riskeren.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:11:37 #36
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31669369
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heel jammer inderdaad. Blijkbaar moet Nathalie erin blijven.
Hummie wil vast koste wat het kost Tanja eruit hebben. Ze gaat geen vrijwillige exit meer riskeren.


Ik denk niet dat er met SMS stemmen gesjoemeld is tenzij misschien dat de lijnen 5 minuten eerder worden gesloten dan dat ze op TV zeggen, maar ik kan dat niet zeggen van de poll op de Talpa site:

http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230

Naat from zero to hero?
Confidence through competence
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:24:18 #37
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_31669635
Wat schokkend om te zien dat hier zo weinig gepost is vanavond... Zonde dat de traagte van het forum blijkbaar zo'n grote stempel drukt... Dat het maar snel beter gaat worden! (Ik heb nl de herhaling moeten kijken omdat ik hier niks zinnigs kon vinden.)
Ben te zaai voor een signature
  Moderator dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:34:48 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31669921
Tanja's ware aard komt weer boven helaas. Wat ik van haar gezien heb sinds de bevalling (via internet, was een weekje weg) zag er veelbelovend uit. Maar nu beroept ze zich weer op haar uitzonderingspositie omdat ze een kindje heeft. Wat een onzin dat ze nu minder kan genieten omdat ze genomineerd. Zij heeft het toch steeds over naar huis gaan? Bovendien gaat ze er donderdag niet uit, dat weet ze best.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_31674377
> Vond het wel mooi in beeld gebracht hoe hypocriet Rob is. Eerst Menno voor rotte vis uitmaken omdat hij schijnbaar iets achter Robs rug om gezegd had, om vervolgens zelf los te gaan op het moment dat Menno de deur achter zich dichttrekt.

Volgens mij zegt Rob het juist ook keihard in het gezicht van Menno...dat je er dan later over doorgaat vind ik prima. Menno weet waar hij aan toe is. Maar Menno zelf loopt liever naar buiten en heeft het er dan met Roel over, die overigens ook steeds meer in achting daalt bij mij. Loopt altijd de hoogleraar uit te hangen maar heeft het verstand van een visstick. En dan Joost nomineren omdat hij 'nog een appeltje met hem te schillen had.' Joost had gewoon gelijk destijds en Roel is echt niet de professor die hij daar denkt uit te hangen... Beetje afluisteren aan de deur zag ik, af en toe is het net een klein kind.

Maar goed...wat mij betreft mag, vanaf dag 1 eigenlijk al, die barende gnoom eruit. Laat Rob en Menno nog maar even zitten. De week erna is Nathalie aan de beurt. Zoals al gezegd in dit topic, zij wordt beschermd doordat sommige dingen niet op tv worden vertoond.
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:02:07 #40
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_31674886
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heel jammer inderdaad. Blijkbaar moet Nathalie erin blijven.
Hummie wil vast koste wat het kost Tanja eruit hebben. Ze gaat geen vrijwillige exit meer riskeren.
En? Dat is toch prima? Wat mij betreft is prioriteit dat Tanja opsodemietert, dan kunnen we weer genieten van (subtiele) valsheid en verraad. Nu blijft de baby zo'n enorme rol spelen, hup wegwezen met die hap. Let op dan krijg je een hele nieuwe rangorde! Ik bedoel, het kunstje is geflikt, het nieuws is gemaakt: en nu het èchte gevecht! ...Onze Naaht sneuvelt al snel lijkt me.
'Beam me up Scotty'
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:29:23 #41
521 ruby
Hell yeah!
pi_31676502
Ik heb eigenlijk weinig toe te voegen aan de uitzending van gisteren.

Tanja heeft wederom bewezen dat het een zeikdoos is.
Menno z'n kotste er flink op los.
Rob ergert zich weer aan Menno.
Nathalie is verbaasd over het deksel-op-de-boter verhaal van Tanja.

Hmmm, dat was het wel zo'n beetje.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')