abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31661937
Vraagje,

Weet iemand of prepaid credit cards in Nederland te verkrijgen zijn. Ik ben sinds een jaar creditcard loos en ik moet eigelijk toch een klein beetje wel eentje hebben. Geloof dat in de VS en de UK het wel te krijgen is maar om daar nou eerst heen te gaan is ook zo'n rompslomp en heb je vaak ook een CC voor nodig.

BVD DoGgie
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_31662123
eeeh.. waarom zou je dat doen? Dan is het effect van een CC toch nutteloos? Immers als je vooruit betaald, hoef je niet meer achteraf te betalen.
pi_31662164
Online dingen bestellen enzo? Maar lijkt me niet dat die er zijn, ze staan wel altijd op naam enzo.
For great justice!
pi_31664520
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 17:29 schreef indahnesia.com het volgende:
eeeh.. waarom zou je dat doen? Dan is het effect van een CC toch nutteloos? Immers als je vooruit betaald, hoef je niet meer achteraf te betalen.
Het is dat je dus betaald via het cc systeem, maar dat je dus idd van te voren een slado aanschaft. Wat dus ook inhoud dat je niet een negatief saldo kan opbouwen.

En nutteloos is het niet daar voor de gemiddelde internetaanschaf een cc noodzakelijk is.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_31667624
Voor veel internetaanschaffen kun je ook Paypal gebruiken, en je kunt ook gewoon geld overmaken van je bankrekening naar je Paypal-account.. prepaid dus.
pi_31668836
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:07 schreef poemojn het volgende:
Voor veel internetaanschaffen kun je ook Paypal gebruiken, en je kunt ook gewoon geld overmaken van je bankrekening naar je Paypal-account.. prepaid dus.
En hoeveel Britse en US sites maken daarvan gebruik?
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:53:40 #7
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31668945
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

En hoeveel Britse en US sites maken daarvan gebruik?
zat maar niet genoed.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_31669421
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:53 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

zat maar niet genoed.
Dat bedoel ik, tis wel leuk als je paypal ken gebruiken, Maar het is niet echt wijd geaccepteerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')