abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31663101
@ Day:
Tanja kan nog niet fatsoenlijk zitten hoor. Je ziet haar ook telkens staan of half hangen

Voor de goede orde: er hoort natuurlijk geen zwangere in het BB-huis.
Dat is de schuld van BB en niet van Tanja.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 oktober 2005 @ 19:22:13 #152
862 Arcee
Look closer
pi_31663103
Lekker handig, 9 man in 2 groepen van 4 verdelen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_31663127
Jongens Tanja is net 6 dagen geleden bevallen je hebt zo wie zo al 10 kraamdagen en normaal gesproken hoef je pas 10 weken NA de bevalling aan het werk
dus als ze erin blijft en de volgende keer niet mee doet kan ik me voorstellen dat er geklaagd wordt maar 6 dagen na je bevalling staat je hoofd echt NIET naar boontjes hoor je lichaam is nog aan het herstellen en je hebt gewoon je rust nodig
  maandag 24 oktober 2005 @ 19:30:55 #154
58921 Day
You can fly!
pi_31663150
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 19:20 schreef avonne het volgende:
@ Day:
Tanja kan nog niet fatsoenlijk zitten hoor. Je ziet haar ook telkens staan of half hangen
Ja ok, daar heb je misschien ook wel gelijk in. Ik ging er ook vanuit dat Joss om de paar uit at en dat is schijnbaar ook niet zo.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31663173
zie nu dat Avonne zo goed als het zelfde zegt
pi_31663190
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 19:30 schreef Day het volgende:

[..]

Ja ok, daar heb je misschien ook wel gelijk in. Ik ging er ook vanuit dat Joss om de paar uit at en dat is schijnbaar ook niet zo.
meestal wel hoor maar borstvoeding is op verzoek en als de baby eerder dan de 2 a 3 uur komt zal ze toch moeten voeden
  maandag 24 oktober 2005 @ 19:43:01 #157
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31663228
Zit Nathalie nou op de grond te wegen? In dat geval is de opdracht dus nu al mislukt

-edit- ze zit dus op de onderste plank van de tafel te werken, niks aan de hand dus.
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  maandag 24 oktober 2005 @ 19:48:36 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31663277
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 19:43 schreef BlaBlub het volgende:
Zit Nathalie nou op de grond te wegen? In dat geval is de opdracht dus nu al mislukt
Ja idd zeg... Het is alweer mislukt... En ze zijn nog geen 2 uur bezig

Er stond heel duidelijk in de opdracht dat ze sorteren, inpakken én wegen op de tafel moeten doen... Ergens heb ik nu wel medelijden met ze...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31663282
Wat is er toch in vredesnaam met Fok aan de hand?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_31663308
Het is toch echt níet normaal chantal en igrid hoe die over de rest lullen. Van lieske en joost valt het me behoorlijk tegen dat ze er in meegaan. Ik had ze hoger ingeschat. Alleen roel houdt zich op de achtergrond, die is weer punten aan het scoren bij mij.
  maandag 24 oktober 2005 @ 19:52:23 #161
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31663313
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 19:26 schreef Knurkie het volgende:
Jongens Tanja is net 6 dagen geleden bevallen je hebt zo wie zo al 10 kraamdagen en normaal gesproken hoef je pas 10 weken NA de bevalling aan het werk
dus als ze erin blijft en de volgende keer niet mee doet kan ik me voorstellen dat er geklaagd wordt maar 6 dagen na je bevalling staat je hoofd echt NIET naar boontjes hoor je lichaam is nog aan het herstellen en je hebt gewoon je rust nodig
Dat kan best zijn, maar:
a) ze komt alleen maar naar buiten om te roken
b) ze zit alleen in de keuken om te eten
c) we zien haar niet gezellig in de huiskamer

Als ik uitga van jouw mening dan kan Tanja pas weer aktief met BB meedoen aan het eind van dit jaar. Tegen die tijd is BB zeer zeker afgelopen. Verder loopt ze te zaniken dat ze genomineerd is. Beide nominanten (Ingrid en Joost) doen dat vanuit de goedheid van hun hart en dat wordt ze door Tanja kwalijk genomen! Terwijl zij zelf om de gekste en lafste (je doet de deksel niet op de boter)reden nomineert. Ze had het kunnen weten, ze doet immers mee aan een spel. Ondertussen krijgen haar medebewoners allerlei sancties waar zij niet aan mee hoeft te doen. Ze kan best wat doen voor haar medebewoners tijdens de opdracht, ze heeft alleen nu weer een excuus om dat niet te doen. Cliché ik weet het, maar er zijn vrouwen die vlak na hun bevalling gewoon weer aan het werk gaan!
Daarbij is een beetje sociaal doen geen werk !!
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
  maandag 24 oktober 2005 @ 19:54:32 #162
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31663330
Nathalie is nu écht op de grond aan het afwegen gegaan....

BB waarschuw ze ajb nu gewoon ff....
pi_31663366
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 19:54 schreef flugeltje het volgende:
Nathalie is nu écht op de grond aan het afwegen gegaan....

BB waarschuw ze ajb nu gewoon ff....
had ze het weegschaaltje ook op de grond staan?
  maandag 24 oktober 2005 @ 20:03:21 #164
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31663410

De weegschaal stond idd op de grond.... Maar ik geloof dat ze dat deed om het ding uit te testen ofzo, volgens mij doet ie het niet goed.
pi_31663501
klop, ik hoorde idd dat nathalie net terugkwam van de dagboekkamer omdat de weegschaal steeds 25 gram heen en weer schommelde. volgens mij hebben ze alleen niet echt een antwoord gekregen wat ze ermee moeten doen.
  maandag 24 oktober 2005 @ 20:12:14 #166
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31663506
Flugeltje, ben je niet live met Ralphie aan het videochatten op de Talpa site?
Confidence through competence
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 oktober 2005 @ 20:13:51 #167
862 Arcee
Look closer
pi_31663516
Joost heeft 't zoooo gehad met Tanja.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 24 oktober 2005 @ 20:14:04 #168
58921 Day
You can fly!
pi_31663520
Joost loopt te zeiken dat hij het erg vindt dat 'dat schat van het huis' uit het huis moest, terwijl Tanja weg wou, maar hij vergeet wel dat ze zelf Linda op die bank hebben gezet.
I am gonna shine
  maandag 24 oktober 2005 @ 20:17:02 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31663555
In ieder geval hebben de rest van de bewoners nou ook door dat het geval Tanja niet aan BigBrother meedoet, maar aan BigBaby en verder schijt aan de rest van de bewoners heeft.

Ze wordt even door de rest echt tot op het bot afgekraakt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 oktober 2005 @ 20:17:06 #170
58921 Day
You can fly!
pi_31663556
Chantal gaat volgend jaar bevallen.
Ze gaat er dus vanuit dat ze na BB gelijk een vent ontmoet die er haar dan ook gelijk met jong moet schoppen, anders redt ze het volgend jaar niet.
I am gonna shine
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 oktober 2005 @ 20:17:56 #171
862 Arcee
Look closer
pi_31663595
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:14 schreef Day het volgende:
Joost loopt te zeiken dat hij het erg vindt dat 'dat schat van het huis' uit het huis moest, terwijl Tanja weg wou, maar hij vergeet wel dat ze zelf Linda op die bank hebben gezet.
Mwah, Linda had maar 1 enkele stem. Alleen van Dido, kan ze nog prima de schat van 't huis zijn.
pi_31663632
chat zit vol
pi_31663636
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:

[..]

Dat kan best zijn, maar:
a) ze komt alleen maar naar buiten om te roken
b) ze zit alleen in de keuken om te eten
c) we zien haar niet gezellig in de huiskamer

Als ik uitga van jouw mening dan kan Tanja pas weer aktief met BB meedoen aan het eind van dit jaar. Tegen die tijd is BB zeer zeker afgelopen. Verder loopt ze te zaniken dat ze genomineerd is. Beide nominanten (Ingrid en Joost) doen dat vanuit de goedheid van hun hart en dat wordt ze door Tanja kwalijk genomen! Terwijl zij zelf om de gekste en lafste (je doet de deksel niet op de boter)reden nomineert. Ze had het kunnen weten, ze doet immers mee aan een spel. Ondertussen krijgen haar medebewoners allerlei sancties waar zij niet aan mee hoeft te doen. Ze kan best wat doen voor haar medebewoners tijdens de opdracht, ze heeft alleen nu weer een excuus om dat niet te doen. Cliché ik weet het, maar er zijn vrouwen die vlak na hun bevalling gewoon weer aan het werk gaan!
Daarbij is een beetje sociaal doen geen werk !!
ja iets meer begrip naar de groep die het nu best zwaar heeft, kost niks en gewoon op vriendelijke toon aangeven dat ze het nu nog niet mee kan helpen lijkt mij toch niet teveel gevraagd. Iedereen in de groep zal dat accepteren, maar haar houding nu is onverteerbaar
pi_31663666
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:17 schreef Day het volgende:
Chantal gaat volgend jaar bevallen.
Ze gaat er dus vanuit dat ze na BB gelijk een vent ontmoet die er haar dan ook gelijk met jong moet schoppen, anders redt ze het volgend jaar niet.
wie weet, zijn er dingen gebeurd die wij niet gezien hebben en is het ki setje toch niet ongebruikt gebleven...
pi_31663781
Ralph:  Wat ik het meeste mis? Het relaxe leven in het Huis en niets uit te voeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')