Ja ok, daar heb je misschien ook wel gelijk in. Ik ging er ook vanuit dat Joss om de paar uit at en dat is schijnbaar ook niet zo.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:20 schreef avonne het volgende:
@ Day:
Tanja kan nog niet fatsoenlijk zitten hoor. Je ziet haar ook telkens staan of half hangen
meestal wel hoor maar borstvoeding is op verzoek en als de baby eerder dan de 2 a 3 uur komt zal ze toch moeten voedenquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ja ok, daar heb je misschien ook wel gelijk in. Ik ging er ook vanuit dat Joss om de paar uit at en dat is schijnbaar ook niet zo.
Ja idd zeg... Het is alweer mislukt... En ze zijn nog geen 2 uur bezigquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:43 schreef BlaBlub het volgende:
Zit Nathalie nou op de grond te wegen? In dat geval is de opdracht dus nu al mislukt
Dat kan best zijn, maar:quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:26 schreef Knurkie het volgende:
Jongens Tanja is net 6 dagen geleden bevallen je hebt zo wie zo al 10 kraamdagen en normaal gesproken hoef je pas 10 weken NA de bevalling aan het werk
dus als ze erin blijft en de volgende keer niet mee doet kan ik me voorstellen dat er geklaagd wordt maar 6 dagen na je bevalling staat je hoofd echt NIET naar boontjes hoor je lichaam is nog aan het herstellen en je hebt gewoon je rust nodig
had ze het weegschaaltje ook op de grond staan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:54 schreef flugeltje het volgende:
Nathalie is nu écht op de grond aan het afwegen gegaan....
BB waarschuw ze ajb nu gewoon ff....
Mwah, Linda had maar 1 enkele stem. Alleen van Dido, kan ze nog prima de schat van 't huis zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:14 schreef Day het volgende:
Joost loopt te zeiken dat hij het erg vindt dat 'dat schat van het huis' uit het huis moest, terwijl Tanja weg wou, maar hij vergeet wel dat ze zelf Linda op die bank hebben gezet.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, maar:
a) ze komt alleen maar naar buiten om te roken
b) ze zit alleen in de keuken om te eten
c) we zien haar niet gezellig in de huiskamer
Als ik uitga van jouw mening dan kan Tanja pas weer aktief met BB meedoen aan het eind van dit jaar. Tegen die tijd is BB zeer zeker afgelopen. Verder loopt ze te zaniken dat ze genomineerd is. Beide nominanten (Ingrid en Joost) doen dat vanuit de goedheid van hun hart en dat wordt ze door Tanja kwalijk genomen! Terwijl zij zelf om de gekste en lafste (je doet de deksel niet op de boter)reden nomineert. Ze had het kunnen weten, ze doet immers mee aan een spel. Ondertussen krijgen haar medebewoners allerlei sancties waar zij niet aan mee hoeft te doen. Ze kan best wat doen voor haar medebewoners tijdens de opdracht, ze heeft alleen nu weer een excuus om dat niet te doen. Cliché ik weet het, maar er zijn vrouwen die vlak na hun bevalling gewoon weer aan het werk gaan!
Daarbij is een beetje sociaal doen geen werk !!
wie weet, zijn er dingen gebeurd die wij niet gezien hebben en is het ki setje toch niet ongebruikt gebleven...quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:17 schreef Day het volgende:
Chantal gaat volgend jaar bevallen.
Ze gaat er dus vanuit dat ze na BB gelijk een vent ontmoet die er haar dan ook gelijk met jong moet schoppen, anders redt ze het volgend jaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |