een beetje niet nee... maar continu beschikbaar zijn valt daar niet meer onder lijkt me...quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:14 schreef Mighty het volgende:
Beetje hart voor de zaak kan toch geen kwaad
Als je inderdaad een paar uur aan het werk moet, krijg je daar dan ook nog een vergoeding voor, of blijft het bij die 50 euro? Ik weet niet hoe vaak je gebeld wordt als je standby staat, maar als je regelmatig zo aan de gang moet, dan heeft je baas een hele goedkope manier gevonden om z'n overwerk te regelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 07:51 schreef ixis het volgende:
Het zijn problemen waar je toch echt minimaal 2-3 uur mee bezig bent om pleisters te plakken om het weer een beetje werkend te krijgen. Als dan de druk er af is kan moet/mag het probleem pas echt opgelost worden.
Als werk niet ophoudt, houdt het geld ook niet op hequote:Op maandag 24 oktober 2005 18:14 schreef Mighty het volgende:
Beetje hart voor de zaak kan toch geen kwaad, alsof je een van 9 tot 5 baan hebt. Werk houdt in mijn ogen niet op als je buiten de kantoordeur staat, als al je klanten weglopen omdat je onbereikbaar bent ben je zelf ook de lul als het bedrijf over de kop gaat.
Da's toch niet het geval he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:37 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Als je inderdaad een paar uur aan het werk moet, krijg je daar dan ook nog een vergoeding voor, of blijft het bij die 50 euro? Ik weet niet hoe vaak je gebeld wordt als je standby staat, maar als je regelmatig zo aan de gang moet, dan heeft je baas een hele goedkope manier gevonden om z'n overwerk te regelen.
Vind ik ook, maar wij hebben dan ook een eigen zaak. Het is niet meer dan normaal dat als we daar iemand voor zouden inhuren, we diegene daar ook voor betalen, ik zou niet weten waarom dat voor de baas van TS anders is.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:14 schreef Mighty het volgende:
Beetje hart voor de zaak kan toch geen kwaad, alsof je een van 9 tot 5 baan hebt. Werk houdt in mijn ogen niet op als je buiten de kantoordeur staat, als al je klanten weglopen omdat je onbereikbaar bent ben je zelf ook de lul als het bedrijf over de kop gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |