abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31658690
quote:
Hoogbejaarde rijdt rond met dode in voorruit

Een hoogbejaarde Amerikaan heeft na een ongeluk kilometerslang rondgereden met een lijk in zijn voorruit.

Niets aan de hand
De 93-jarige man schepte een 52-jarige voetganger die met zijn hoofd door de voorruit schoot. Vermoedelijk was het slachtoffer direct dood. De hoogbejaarde bestuurder reed door alsof er niets aan de hand was.

Zwaar dement
Pas bij een tolpoort op de snelweg werd hij gestopt door een verbijsterde tolmedewerker. De Amerikaanse politie zegt dat de hoogbejaarde automobilist zwaar dement is. Waarschijnlijk is hij het ongeluk direct vergeten nadat het was gebeurd.
bron: http://www.rtl.nl/(/actue(...)_oude_aanrijding.xml

De man was vergeten dat hij een ongeluk had veroorzaakt? Goh, wat doet dat hoofd dan door de voorruit? Dat vergeet je toch niet, dat hoofd zie je toch continu?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 24 oktober 2005 @ 10:07:55 #2
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31658760
Hee da's vreemd, ik heb eenzelfde artikeltje gelezen maar daarin reed de dader op een motor met het lijk achterop ??
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 24 oktober 2005 @ 10:10:05 #3
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31658787
Lijk toert op motor door Mexicaanse stad
In de Mexiaanse stad Tijuana is vrijdag een man op een motor rondgereden met een dode achterop als passagier. Het lijk droeg keurig een helm. De man liep tegen de lamp toen hij in een bocht ten val kwam. Hij liet lijk en motor achter en vluchtte te voet. De politie heeft een onderzoek ingesteld wegens moord.

Volgens de politie was het lijk al zes uur voor het motorongeluk dood. De man had een steekwond in zijn voorhoofd en vertoonde wurgsporen.

Bron: Het laatste nieuws

maandag 24 oktober 2005 @ 10:12:33 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_31658818
Lijkt me niet helemaal hetzelfde bericht Marietje
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 24 oktober 2005 @ 10:19:35 #5
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31658920
Nee, ik geloof het ook niet.

Het loopt ook de spuigaten uit met dat rondrijden met lijken tegenwoordig
pi_31659090
Ik zie regelmatig zwarte stationcars met lijken er in
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_31659287
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:01 schreef Lucille het volgende:

[..]

bron: http://www.rtl.nl/(/actue(...)_oude_aanrijding.xml

De man was vergeten dat hij een ongeluk had veroorzaakt? Goh, wat doet dat hoofd dan door de voorruit? Dat vergeet je toch niet, dat hoofd zie je toch continu?
Waarom had die bestuurder in hemelsnaam nog een rijbewijs? Iemand die zó dement is, die zou toch eigenlijk niet meer mogen rijden als je 't aan mij vraagt.
(Un)masking for the greater good.
pi_31659324
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:45 schreef Natalie het volgende:

[..]

Waarom had die bestuurder in hemelsnaam nog een rijbewijs? Iemand die zó dement is, die zou toch eigenlijk niet meer mogen rijden als je 't aan mij vraagt.
Als je 't aan mij vraagt ook niet.
pi_31659348
Volgens mij was bestuurder niet alleen dement maar ook stekeblind.
Af en toe moet ie toch zien dat er een hoofd in zijn voorruit zit en dan toch heel kort gaan nadenken????
  maandag 24 oktober 2005 @ 10:52:41 #10
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31659386
Hier worden ouderen toch regelmatig getest of ze nog wel in staat zijn om te rijden? Word dat in Amerika niet gedaan eigenlijk?
(Un)masking for the greater good.
pi_31659442
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:52 schreef Natalie het volgende:
Hier worden ouderen toch regelmatig getest of ze nog wel in staat zijn om te rijden? Word dat in Amerika niet gedaan eigenlijk?
In hoeverre ze echt regelmatig getest worden weet ik eigenlijk niet, wel moet je een keer in de zoveel jaar een gezondheidsverklaring hebben als je boven een bepaalde leeftijd bent, dacht ik.
On second thought: eigenlijk weet ik het niet, mijn moeder is 71 en heeft nog steeds haar rijbewijs (maar gebruikt het al jaren niet meer), maar ik hoor haar er eigenlijk nooit over dat ze getest wordt. Misschien moet dat alleen bij verlenging van het rijbewijs?
  maandag 24 oktober 2005 @ 12:45:07 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31660532
Ja, je kan die man zijn rijbewijs wel afnemen, maar dan vergeet hij dat toch binnen 5 minuten weer...

Geen rijbewijs hebben wil niet zeggen dat je niet kan gaan rijden...
pi_31660823
Dit gaat wel heel ver.

"Ja sorry meneer agent, dat lijk zat daar ineens, ik heb het maar laten zitten, dacht dat het daat hoorde!"

En inderdaad, zijn rijbewijs mag zo'n vent houden, pak z'n wagen maar af, dan kan hij zeker nergens meer naartoe rijden!
Uhm...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')