abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33635618
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:50 schreef JeRa het volgende:

[..]

Ik zou het niet proberen
Dat mag je best proberen, immers roept mv dan:
1
2
mv: when moving multiple files, last argument must be a directory
Try `mv --help' for more information.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_33635780
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:55 schreef existenz het volgende:

[..]

[ code verwijderd ]
Je snapt wel wat ik bedoel - een sterretje te weinig en al z'n files zijn gerenamed naar één bestand maar die andere methodes werken best ja.
  maandag 2 januari 2006 @ 20:12:48 #207
135389 AtraBilis
Met stille trom vertrokken.
pi_33636104
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:52 schreef existenz het volgende:

[..]

Met rename dan, met 1 van de 2 kan het
Rename? Dat is vast niet-standaard en zal derhalve ook wel niet bij Mac OS X zitten.
Het is tijd voor wat anders.
  maandag 2 januari 2006 @ 20:15:13 #208
135389 AtraBilis
pi_33636149
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:55 schreef existenz het volgende:

[..]

[ code verwijderd ]
Waarschijnlijk wel, maar het hangt van de mv-implementatie af, het zou best kunnen inderdaad dat alles er maar één bestand overblijft met als inhoud het een-na-laatste argument of zo.
pi_33636456
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:15 schreef AtraBilis het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, maar het hangt van de mv-implementatie af, het zou best kunnen inderdaad dat alles er maar één bestand overblijft met als inhoud het een-na-laatste argument of zo.
Je kan ook met je auto tegen een boom aanrijden
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 2 januari 2006 @ 21:11:41 #210
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_33638187
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:53 schreef existenz het volgende:

[..]

jawel hoor, alleen dan wel zo:
[ code verwijderd ]
Bedankt, dit is gelukt
  maandag 2 januari 2006 @ 21:15:47 #211
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_33638343
Oh en nu ik hier toch ben. Ik wil binnenkort Ubuntu installeren op een computer die nu nog Windows draait. Er zitten 3 harddisks in. De data op de eerste schijf is niet zo belangrijk; die schijf kan dan ook leeg en daar wil ik dan Ubuntu op installeren. Maar de data op de andere 2 schijven zou ik graag wel beschikbaar willen hebben in Ubuntu. Helaas zijn het NTFS-schijven en is schrijven dus niet standaard mogelijk. Is er een manier om de 2 NTFS-schijven om te zetten naar een filesystem waarmee ik wil kan lezen èn schrijven vanuit Ubuntu, met behoud van data?
  maandag 2 januari 2006 @ 21:27:57 #212
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33638829
Ik heb laatst een topic geopend hier met de vraag of een NTFS schijf zonder dataverlies naar FAT32 omgezet kon worden. Men was het er niet helemaal over eens.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 2 januari 2006 @ 21:35:34 #213
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_33639080
Mja, het liefst heb ik ze toch Ext2 of 3. Ik denk dat ik per schijf maar de boel ergens anders heen kopieër en ze dan omzet. Dat duurt alleen wel lang, eigenlijk hoop ik dat er een directere manier is om de NTFS-parities om te zetten naar Ext2/3.
  maandag 2 januari 2006 @ 21:48:54 #214
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33639599
Dat zou ik niet weten. Ik heb het ook nooit geprobeerd of nodig gehad. Ik heb een dual boot systeempje, vandaar dat FAT32 wel erg handig zou zijn. Nu moet ik steeds dingen op mijn server zetten om ze in Windows weer van mezelf te downloaden.
pi_33640035
NTFS naar FAT32 is nooit zonder dataverlies. De daadwerkelijke bestanden behoud je wel, maar je raakt een shitload aan metadata kwijt. Onder Windows is er dan bijvoorbeeld de mogelijkheid om als normale gebruiker systeembestanden te wijzigen. Vandaar dat ik netjes wacht todat NTFS goed werkende write-support heeft
  maandag 2 januari 2006 @ 22:03:47 #216
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33640125
Het gaat om een partitie met daarop voornamelijk, of misschien zelfs uitsluitend, muziek. Die zal sowieso niemand verwijderen en als dat wel gebeurt, is het ook niet erg, het systeem blijft wel draaien en de cd rip ik wel weer.

Oftewel wat betreft veiligheid kan ik die partitie best omzetten. C: blijft wel NTFS.
  maandag 2 januari 2006 @ 22:33:22 #217
135389 AtraBilis
pi_33641372
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:01 schreef JeRa het volgende:
Vandaar dat ik netjes wacht todat NTFS goed werkende write-support heeft
Dat kan nog weleens lang duren.
pi_33641430
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het gaat om een partitie met daarop voornamelijk, of misschien zelfs uitsluitend, muziek. Die zal sowieso niemand verwijderen en als dat wel gebeurt, is het ook niet erg, het systeem blijft wel draaien en de cd rip ik wel weer.

Oftewel wat betreft veiligheid kan ik die partitie best omzetten. C: blijft wel NTFS.
Dan kun je dat prima doen ja hou er wel rekening mee dat FAT nooit ontworpen is voor grote partities en al snel fragmentatie kan gaan vertonen. Zolang je de fragmentatie minimaal houdt dan heb je iig wel een snellere partitie dan de NTFS-partitie
pi_33643734
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:55 schreef dop het volgende:

[..]

je moet niet altjd je ogen dicht doen en enter rammen

of ze moeten gemount worden of ze zijn het al.
kijk is in /etc/fstab , daar kun je zien wat er met opstarten gemount word en onder welke naam
Als het goed is heeft hij ze op je desktop neergekwakt, die schijven. Bij mij althans wel... Anders staan ze gemount in /media/hdaX, waar je X moet vervangen door het nummer van je partitie. Open gewoon een terminal-schermpje, tik cd /media en tik ls. Dan zou je je schijfjes, en je cdromdrive moeten zien.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_33670792
Een simpele vraag... Ik heb suse linux geinstalleerd maar ik wil er vanaf. Hoe doe ik dat? Enige optie is formatteren?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:13:20 #221
135389 AtraBilis
pi_33670826
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:12 schreef moz het volgende:
Een simpele vraag... Ik heb suse linux geinstalleerd maar ik wil er vanaf. Hoe doe ik dat? Enige optie is formatteren?
Staat het op een partitie naast je Windows? Heb je ook een bootloader laten installeren? Dan eerst die bootloader verwijderen, en onder Windows de partitie opnieuw formatteren.
pi_33670962
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:13 schreef AtraBilis het volgende:

[..]

Staat het op een partitie naast je Windows? Heb je ook een bootloader laten installeren? Dan eerst die bootloader verwijderen, en onder Windows de partitie opnieuw formatteren.
Bij het opstarten, wordt een scherm gestart dat me laat kiezen tussen windows en linux. Dat versta je onder bootloader neem ik aan? Ik zou hem kunnen uitzetten oid, maar hoe verwijder ik hem daadwerkelijk?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:23:30 #223
135389 AtraBilis
pi_33671166
Je moet er een nieuwe MBR inzetten, ooit, vroeger, ging dat onder DOS met fdisk /mbr, maar ik durf geen enkele garantie te geven dat zoiets nog werkt onder Windows. Dat OS beheers ik niet zo. Pas als je direct in één keer weer Windows in kunt booten zou ik overgaan tot het deleten van je Linuxpartitie. (Dat kan vast met Windows diskmanager, of wellicht ook fdisk.) Misschien dat een Googlezoektocht met "windows restoring mbr" iets oplevert; anders zul je moeten wachten op een reactie van iemand die iets meer thuis is in Windows.
pi_33671255
Windows kent wel een optie via de windows cd om de mbr te repareren. Ik ga eens proberen of dat lukt. Alvast bedankt!
pi_33671843
succes en laat even weten of het is gelukt, misschien wil ik ook nog eens van mijn dualbootende ubuntu af
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:28:07 #226
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33672620
Dat werkte de laatste keer dat ik het deed nog. Volgens mij ook met Windows XP.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:33:04 #227
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_33672771
Van die Linux bootloader kun je makkelijk afkomen als je Windows XP gebruikt. Originele installatie CD erin, op de spatiebalk rammen en op gegeven moment aangeven dat je in rescue mode wil aanloggen. Vervolgens aangeven bij welke WinXP installatie je jezelf wil aanloggen, wachtwoord voor de admin user opgeven en dan krijg je een rescue prompt oid.

Met 'help' kun je op die prompt de beschikbare commando's opvragen. En met het commando 'fixmbr' met een of andere parameter kun je dan de WinXP bootloader weer terugzetten. Vervolgens onder Windows de Linux partities wegdonderen en klaar is kees.

Tis alweer een tijd geleden dat ik deze procedure heb moeten volgen, dus ik ben de procedure een beetje kwijt. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_33673374
Het werkt idd
pi_33858936
Ik heb sinds een dag het programma Ubuntu, werkt echt super alleen een ding kom ik maar niet uit.
Het uninstalleren van programma's gaat heel makkelijk, maar het installeren daarentegen niet echt.

Ik wil een nieuwe versie van Gaim op mijn pc zetten, gaat om 2.0 want 1.5 ondersteunt geen webcam.
Het eerste probleem waar ik tegenaan loop is de gigantische hoeveelheid mogelijke downloads die de site van Gaim aanbied. Welke van deze heb ik nodig? Link: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=235

Nu moet ik nog het hele zooitje gaan installeren, dit moet via apt-get in de terminal, zover was ik al. Maaaaar wat moet ik precies invoeren? Zijn er andere simpele manieren om het te doen? etc?
pi_33859007
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:24 schreef CarpeNoctem het volgende:
Ik heb sinds een dag het programma Ubuntu, werkt echt super alleen een ding kom ik maar niet uit.
Het uninstalleren van programma's gaat heel makkelijk, maar het installeren daarentegen niet echt.

Ik wil een nieuwe versie van Gaim op mijn pc zetten, gaat om 2.0 want 1.5 ondersteunt geen webcam.
Het eerste probleem waar ik tegenaan loop is de gigantische hoeveelheid mogelijke downloads die de site van Gaim aanbied. Welke van deze heb ik nodig? Link: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=235

Nu moet ik nog het hele zooitje gaan installeren, dit moet via apt-get in de terminal, zover was ik al. Maaaaar wat moet ik precies invoeren? Zijn er andere simpele manieren om het te doen? etc?
apt-get install gaim
dat moet genoeg wezen, ubuntu zal de meest recente debian of ubuntu package downloaden en deze installeren en meteen alle depencencies oplossen. Makkelijker kan het niet
Ik weet echter niet of hij dan 1.5 of 2.0 pakt...
Wat je zou kunnen doen is via de grafische installatietool van ubuntu zoeken op gaim, met een beetje geluk staat 2.0 er tussen

/edit: volgens google kun je de 2.0-branch installeren door 'apt-get install gaim/unstable' in te voeren, maar dit kan ik niet voor je bevestigen.
  maandag 9 januari 2006 @ 10:31:55 #231
545 dop
:copyright: dop
pi_33859063
2.0 is beta zo te zien is dus nog geen officieel instalatie paket voor

maar er zijn altijd wel snelle users die iets in elkaar flanzen
zie hier http://xgn.com.br/fabio/gaim_2.0.0cvs2-1_i386.deb
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_33859075
wat ^^ zegt. De grafische installatietoel die hij bedoelt is de Synaptec Package Manager. Typ bij search GAIM in en kijk wat ie vindt.
pi_33859103
Wat moet ik precies met bovenstaand bestand doen?

Overigens wanneer er een nieuwe versie van Gaim komt, waarschuwt de pc mij dan automatisch met een update?
pi_33859137
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:33 schreef CarpeNoctem het volgende:
Wanneer je het via apt-get install gaim doet, dan download ie de versie die ik al had, 1.5 dus. Er is geen mogelijkheid om het handmatig te installeren? Dus de source downloaden en dan iets doen?
Zoals ik al zei kun je apt-get install gaim/unstable proberen.. Van source kan vast ook wel, maar hier ben ik ook geen held in
pi_33859179
intrepidity dat met unstable wil niet (release unstable is niet gevonden)... wat moet ik met bovenstaand deb bestand doen? Uitpakken wil ie niet iig...
pi_33859203
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:37 schreef CarpeNoctem het volgende:
intrepidity dat met unstable wil niet... wat moet ik met bovenstaand deb bestand doen? Uitpakken wil ie niet iig...
'dpkg -i <deb-file>'
  maandag 9 januari 2006 @ 10:40:27 #237
545 dop
pi_33859223
dpkg --install gaim_2.0.0cvs2-1_i386.deb
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_33859388
ut lukt niet...

wat ik gedaan heb,, allereerst wat intrepidity zei, toen kreeg ik te horen dat command niet goed was.
Toen wat dop zei, toen kwam er te staan dat ik beheerder moest zijn, dus ik heb gedaan
sudo dpkg --install gaim_2.0.0cvs2-1_i386.deb,, dat werkte, hij installeerde het een het ander. Toen ik vervolgens in mijn toepassingen keek, stond er geen Gaim. Dus ben ik naar installeer toepassingen gegaan, en op gaim gezocht, toen stond de data uitgevinkt, deze ook geinstalleerd en bart heeft weer versie 1.5...

Wat doe ik fout?
  Donald Duck held maandag 9 januari 2006 @ 11:05:41 #239
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33859808
vraag, over knoppix. Dat krijg ik wel aan de praat, maar internet niet.
In Windows stelde de netwerkkaart zichzelf in via een DHCP-server. De computer identificeert zichzelf aan de hand van een door de provider opgegeven naam.
Maar in knoppix werkt dat niet. Kan ik ergens de hostnaam instellen, zodat DHCP gaat werken, of moet ik elke keer alles handmatig configureren (ip adres, subnet, gateway enz.)?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 9 januari 2006 @ 11:11:50 #240
35482 LeisureSuitLarry
a.k.a. KenSentMe
pi_33859937
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:48 schreef CarpeNoctem het volgende:
ut lukt niet...

wat ik gedaan heb,, allereerst wat intrepidity zei, toen kreeg ik te horen dat command niet goed was.
Toen wat dop zei, toen kwam er te staan dat ik beheerder moest zijn, dus ik heb gedaan
sudo dpkg --install gaim_2.0.0cvs2-1_i386.deb,, dat werkte, hij installeerde het een het ander. Toen ik vervolgens in mijn toepassingen keek, stond er geen Gaim. Dus ben ik naar installeer toepassingen gegaan, en op gaim gezocht, toen stond de data uitgevinkt, deze ook geinstalleerd en bart heeft weer versie 1.5...

Wat doe ik fout?
Volgens mij installeer je via 'Installeer toepassingen' alleen programma's die standaard in de release van Ubuntu zitten. Je kunt via de menu editor of hoe het ook heet, ook handmatig programma's toevoegen. Op deze manier zou je de 2.0 versie van Gaim moeten kunnen opnemen in het menu.

Ik zit nu niet achter mijn ubuntu-systeem, maar misschien dat ik vanavond even zelf ga proberen om de nieuwe Gaim te installeren en dan kan ik je hoop ik vertellen hoe ik het heb gedaan.
pi_33860409
Ik weet niet wat ik nu precies gedaan heb, iig de versie geforceerd en nu doet ie het
alleen nog steeds geen webcam support in gaim

Hoe kan ik dat kreng toch laten werken onder linux?
pi_33860480
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef __Saviour__ het volgende:
In Windows stelde de netwerkkaart zichzelf in via een DHCP-server. De computer identificeert zichzelf aan de hand van een door de provider opgegeven naam.
Maar in knoppix werkt dat niet. Kan ik ergens de hostnaam instellen, zodat DHCP gaat werken, of moet ik elke keer alles handmatig configureren (ip adres, subnet, gateway enz.)?
installeer dhcpcd, en start die op tijdens de boot. (rc_update add dhcpcd default)

maandag 9 januari 2006 @ 11:38:00 #243
545 dop
pi_33860568
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:48 schreef CarpeNoctem het volgende:
ut lukt niet...

Wat doe ik fout?
je gaat er van uit dat er ook gelijk snelkoppelingen gemaakt zijn maar dat is waarschijnlijk niet het geval, of niet op de plaats die jij verwacht

na instalatie met dpkg kun je een en ander wel terug vinden in dselect, maar niet in de unbuntu paket maneger (het is geen unbuntu pakket)
heb je geen idee waar gaim staat zou je eens "whereis gaim" kunnen proberen

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 09-01-2006 11:43:50 ]
  maandag 9 januari 2006 @ 11:46:50 #244
545 dop
pi_33860773
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:31 schreef CarpeNoctem het volgende:
Ik weet niet wat ik nu precies gedaan heb, iig de versie geforceerd en nu doet ie het

misschien een idee om versie 1.5 er af te trappen

werkt de webcam alleen niet met gaim, of in zijn geheel niet ?
  maandag 9 januari 2006 @ 12:00:54 #245
135389 AtraBilis
pi_33861142
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Toevallig @home? Dat de DHCP client de naam mee moet zenden? Bekijk: http://www.troublesathome.nl/index.php?section=unix&page=knoppix. (Alhoewel voor andere providers hetzelfde principe waarschijnlijk wel werkt.)
  Donald Duck held maandag 9 januari 2006 @ 12:29:03 #246
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33861899
Bedankt, dat werkte! Deze post doe ik in Firefox vanuit Knoppix
quote:
installeer dhcpcd, en start die op tijdens de boot. (rc_update add dhcpcd default)
Bedankt, zoiets ga ik later eens proberen als permanente oplossing. Ik weet nog echt niks van Linux en nu draai ik alleen even de live-cd. Ik heb hier ook nog Ubuntu liggen, die ga ik denk ik installeren op de schijf.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_33865721
Ubuntu Vanaf vandaag voor mij echt geen Windows meer. Wat ik me eigelijk wel afvraag, tis niet echt technisch related maar waarom is Lunix eigenlijk gratis? Wat is hier de gedachtegang achter?
  maandag 9 januari 2006 @ 14:46:59 #248
135389 AtraBilis
pi_33866020
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:37 schreef CarpeNoctem het volgende:
Ubuntu Vanaf vandaag voor mij echt geen Windows meer. Wat ik me eigelijk wel afvraag, tis niet echt technisch related maar waarom is Lunix eigenlijk gratis? Wat is hier de gedachtegang achter?
Lunix... Maar enfin; het hoeft niet gratis te zijn, doch in de praktijk blijkt het vaak zo te zijn. Wat wel moet is dat de sourcecode vrij beschikbaar is, dit opdat een ieder zelf aan de slag kan met z'n software. Zoals mensen ook het recht hebben om hun auto te verbouwen, hun TV aan grut te slaan, hun scooter te pimpen, en weet ik veel wat, vinden sommigen dat het mensen principieel toegestaan moet zijn om ook de mogelijkheid te hebben om de software, waar ze uiteindelijk voor betalen, naar eigen goeddunken te veranderen.

Daar staat tegenover, dat als ze hun software weer verspreiden ook weer de wijzigingen vrij moeten geven. Het verplicht ze dus niet om de gecompileerde code gratis weg te geven. Ze mogen best voor een handleiding en een CD met kant-en-klare software geld vragen. Veel distributeurs zoals Suse doen dit dan ook.

Sommigen vinden echter dat het ook mogelijk moet zijn om wel veranderingen te maken en die dan te verkopen zonder de source-code vrij te geven. (BSD vs. GPL). Hun redenatie is, slechts als de wijzigingen dusdanig substantieel is dat men ervoor wil betalen zal men ervoor betalen, en de markt zal wel afrekenen met mensen die goedkoop willen profiteren van 's andermans werk zonder er iets aan toe te voegen.

Wat je met commerciële software vaak ziet is dat je draconische licenties krijgt, waarbij je alleen een gebruiksrecht hebt, 't niet mag door verkopen, maar op één PC installeren, et cetera, et cetera. Bij een TV zal 't de fabrikant een worst zijn, ookal geef je 'm direct aan je buurman, verbouw je 'm tot toiletpoit, of wat dan ook.
  maandag 9 januari 2006 @ 15:46:40 #249
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33868117
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:31 schreef CarpeNoctem het volgende:

Probeer het eens met amsn (op de website is een Ubuntu deb te downloaden volgens mij van een versie met cam support). GAIM heeft bij deze beta inderdaad nog geen support voor webcam.

Verder vooral veel googlen en zoeken op www.ubuntuforums.org.
pi_33869539
Gaim is eindelijk gelukt

Weet iemand de Linux versie van dc++ te vinden? Ik kan wel simpelweg die Automatix doen, maar vind het leuker om zelf aan te kloten
  maandag 9 januari 2006 @ 16:29:20 #251
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33869618
Ik zou gewoon lekker alles zoveel mogelijk met apt-get doen. Dan kun je het ook makkelijk weer verwijderen en houd je je systeen makkelijk schoon. Wat dat betreft kun je ook even kijken naar debfoster (op ubuntuforums heeft Ubuntu_Demon daar een vrij duidelijk topic over geopend).
pi_33869832
Enige nadeel is dat ik nix van dc kan vinden...

ik doe dit:
sudo apt-cache search dc++ dan krijg ik dus een waslijst aan antwoorden, die ik niet moet hebben.. overigens ik post gelijk mijn sources, als iemand nog op of aanmerkingen heeft. Er staan er een aantal dubbel in, is dat een groot probleem?

deb-src http://archive.ubuntu.com/ubuntu breezy main restricted

## Major bug fix updates produced after the final release of the
## distribution.
deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu breezy-updates main restricted
deb-src http://archive.ubuntu.com/ubuntu breezy-updates main restricted

## Uncomment the following two lines to add software from the 'universe'
## repository.
## N.B. software from this repository is ENTIRELY UNSUPPORTED by the Ubuntu
## team, and may not be under a free licence. Please satisfy yourself as to
## your rights to use the software. Also, please note that software in
## universe WILL NOT receive any review or updates from the Ubuntu security
## team.
deb-src http://archive.ubuntu.com/ubuntu breezy universe

## Uncomment the following two lines to add software from the 'backports'
## repository.
## N.B. software from this repository may not have been tested as
## extensively as that contained in the main release, although it includes
## newer versions of some applications which may provide useful features.
## Also, please note that software in backports WILL NOT receive any review
## or updates from the Ubuntu security team.
## deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu breezy-backports main restricted universe multiverse
## deb-src http://archive.ubuntu.com/ubuntu breezy-backports main restricted universe multiverse

deb http://security.ubuntu.com/ubuntu breezy-security main restricted
deb-src http://security.ubuntu.com/ubuntu breezy-security main restricted

deb http://security.ubuntu.com/ubuntu breezy-security universe
deb-src http://security.ubuntu.com/ubuntu breezy-security universe

deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu/ breezy universe main restricted multiverse

deb http://wine.sourceforge.net/apt/ binary/

## deb http://public.planetmirror.com/pub/plf/ubuntu/plf/ breezy free non-free

deb ftp://ftp.free.fr/pub/Distributions_Linux/plf/ubuntu/plf/ breezy free non-free
deb-src ftp://ftp.free.fr/pub/Distributions_Linux/plf/ubuntu/plf/ breezy free non-free

deb http://deb.opera.com/opera/ etch non-free
## deb http://seveas.ubuntulinux.nl/ breezy-seveas breezy-backports breezy-custom breezy-extras freenx madwifi
## deb-src http://seveas.ubuntulinux.nl/ breezy-seveas breezy-backports breezy-custom breezy-extras freenx madwifi

deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu breezy-backports main restricted universe multiverse
deb http://ubuntu-backports.mirrormax.net/ breezy-extras main restricted universe multiverse
## created by arnieplanetremoved
  maandag 9 januari 2006 @ 16:48:58 #253
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33870165
pi_33870373
Angel of Dth, met die lijst kan je alles halen wat nodig is? ook dingen als dc?
en hoe zoek je dit? want mijn methode is niet echt bepaald handig
  maandag 9 januari 2006 @ 16:57:08 #255
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33870453
Ik gebruik geen dc++. Ik kan hiermee alles krijgen dat ik wil, ook de nieuwe OO.o als je wat uncomment, maar dat staat er allemaal bij.

Maar zoals ik zei, op het forum kun je met een beetje zoeken vrij veel vinden. Zo ook een topic over dc++ installeren: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=42084&highlight=direct+connect+client
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')