In GNome zit ook een standaard app, maar die kan niet op Van Dale zoeken. Nu wil ik Van Dale dus toevoegen, maar dat lukt niet. En het programma dat wel in Van Dale zoekt, krijg ik niet in mijn panel zoals ik het wil.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:57 schreef meranto het volgende:
In KDE is het een standaard app (danwel niet van Dale, maartoch) die je kan toevoegen aan je panel, misschien dat zoiets voor Gnome ook bestaat, kijk even in de package repository van ubuntu of debian (kgeloof dat je die gebruikte) of je er iets van kan vinden. Ik gebruik deze applet regelmatig omdat ik een afstudeerscriptie in het engels aan het schrijven ben, werkt perfect.
http://packages.debian.org/
http://packages.ubuntu.com/
Doe eens chmod 755 /var/www/index.html (of waar het dan ook staat). Eventueel als root als daarom gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:09 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb een index.html in m'n smb4k folder staan ondanks dat ik deze folder open heb staan krijg ik de melding premission denied ? wat doe ik vaud ?
Wat staat er in je apache error-log?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:09 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb een index.html in m'n smb4k folder staan ondanks dat ik deze folder open heb staan krijg ik de melding premission denied ? wat doe ik vaud ?
Misschien heb je een bepaalde extensie geinstalleerd die het veroorzaakt? Wat je zou kunnen proberen is even een nieuwe firefox profile aanmaken (firefox met de optie -p starten) en kijken of dat het probleem oplost.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:14 schreef SkaterSam het volgende:
Errm... hoe komt het dat bij mij op Ubuntu, Firefox er sporadisch mee stopt. Als ik bijvoorbeeld naar sommige sites ga, dan sluit hij automatisch af als ik ergens op klik, mis ik een plugin? Of is dit een bekende bug...?
En soms sluit ie op Fok! ook @ random af... Hup venster weg.
Ja ik weet het niet, dat deed ie al vanaf de install, dus ik weet ook niet of een plugin het erger heeft gemaakt. Maar op mijn Windows partitie doet Firefox het wel gewoon goed, daarom dacht ik, ik vraag het hierquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Misschien heb je een bepaalde extensie geinstalleerd die het veroorzaakt? Wat je zou kunnen proberen is even een nieuwe firefox profile aanmaken (firefox met de optie -p starten) en kijken of dat het probleem oplost.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is eigenlijk meer iets voor het Centrale Firefox topic btw...
Dat 'ie het vanaf het begin af aan al doet maakt het wel vreemd. Is je Ubuntu een beetje up-to-date? Welke firefox versie gebruik je? Heeft een ander firefox profiel (of gewoon een andere ubuntu-gebruiker) er ook last van?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:37 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, dat deed ie al vanaf de install, dus ik weet ook niet of een plugin het erger heeft gemaakt. Maar op mijn Windows partitie doet Firefox het wel gewoon goed, daarom dacht ik, ik vraag het hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zal het anders ook wel daar even vragen, ok?
Goed artikel, vooral de metafoor met de motor en auto is zeer verhelderend.quote:
1 2 | mount --bind /pad/naar/mp3 /home/usernaam/mp3 |
Ja, of je geeft dus een vaste map op zodat alle users daarin komen, dan hoef je het maar 1 keer te doen. Of als je echt lui bent maak je een scriptje add_ftpuser aan:quote:Op woensdag 16 november 2005 15:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar dan zou ik dus wel elke keer zelf die dir (/home/username/mp3) moeten maken, en dan mount --bind... moeten doen?
Op zich geen ramp natuurlijk. Al ben ik nogal lui, maar ja, dat terzijde.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1 2 3 4 | adduser $1 mkdir ~$1/mp3 mount --bind /pad/naar/mp3 ~$1/mp3 |
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop