Hele dag zon is ook niet alles hoor.. kan dan namelijk erg warm worden in zo'n kleine ruimte.. heb er alle ervaring meequote:Op vrijdag 11 november 2005 17:46 schreef Blinker het volgende:
Mooi zo. Wij krijgen lekker alle zon! Heerlijk
Hopelijk kan ik daar ook gewoon van genieten op de eerste etage.
kan nog steeds hoor..quote:Op zondag 13 november 2005 21:39 schreef Nam het volgende:
damn, ik wil er nu ook een.
had ik me maar ingeschreven
idd in die hoek, en ook een helemaal aan de andere kant, in de woonkamer, ook in de hoek bij het raam. En natuurlijk een designradiatortje in de badkamerquote:Op zondag 13 november 2005 18:09 schreef ATB. het volgende:
En waar zit de verwarming? Volgens mij daar in die hoek vanaf waar iemand vast wel even wil meten maar waar nog meer?
Thanx alvast!
hoe?quote:Op zondag 13 november 2005 20:05 schreef Blinker het volgende:
Ben via Hyves er al achter gekomen wie mijn buurvrouw word![]()
Deugniet!quote:Op maandag 14 november 2005 18:45 schreef Roellio het volgende:
Ik ben geïnfiltreerd in jullie hyves!
Ik heb het gisteren besteld, en voor zover ik weet krijg je gewoon die spullen toegestuurd.. er valt ook niet zoveel te installeren aan digitale tv..quote:Op maandag 14 november 2005 18:39 schreef marciemarcs het volgende:
Even een vraagje over Digitale tv van KPN. Mijn ouders hebben al een telefoonlijn via KPN en het al mij dan 7.95 per maand gaan kosten als ik dus Digitale tv bestel. Maar ik wil wel graag meteen tv de 15e als ik de sleutel krijg. Krijg je een doe het zelf pakket of wordt het geinstalleerd door een KPN monteur?
Je kan gewoon naar de BCC of een andere electronica winkel gaan, koop je een doos met de ontvanger en antenne, betaal je iets van 74 euro (als je een ontvanger neemt), daar krijg je later 40 euro ofzo (ik weet de exacte bedragen niet echt meer) terug. Thuis sluit je alles aan, je belt een nummer van KPN om het te activeren en het werkt gelijk.quote:Op maandag 14 november 2005 18:39 schreef marciemarcs het volgende:
Even een vraagje over Digitale tv van KPN. Mijn ouders hebben al een telefoonlijn via KPN en het al mij dan 7.95 per maand gaan kosten als ik dus Digitale tv bestel. Maar ik wil wel graag meteen tv de 15e als ik de sleutel krijg. Krijg je een doe het zelf pakket of wordt het geinstalleerd door een KPN monteur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |