Deel 1:
Keetwoningen Wenckebachweg & Stavangerweg A'damDeel 2:
Keetwoningen Wenckebachweg & Stavangerweg A'dam [deel 2]De eerste 60 woningen aan Wenckebachweg (Bij metrostation Spaklerweg) zijn opgeleverd!!
10 oktober zullen de volgende 60 opgeleverd worden, over het verdere verloop is nog niets bekend.
Wil je ook een keet?Hiervoor moet je reageren op
www.studentenwoningweb.nl en ingeschreven staan bij woningnet in de omgeving A'dam.
De containers zijn 11.9 lang en 2.3 meter breed.
Voor verdere info :
www.keetwonen.nl.
Uitgebreide info mbt de woningen:
http://www.dekey.nl/pdf/informatiefolder.pdfHier nog wat algemene antwoorden op vragen die vaak gesteld worden:1) Alle huurprijzen komen uiteindelijk op hetzelfde neer. De begane grond woningen zijn in eerste instantie duurder, maar daarvoor krijg je ook meer huursubsidie, waardoor alle woningen rond de 280 euro per maand uitkomen. Dit is inclusief internet, en exclusief TV.
2) Als je op deze eerste woningen hebt gereageerd, of bv op de tweede, kom je gewoon op een hele lange lijst die ze helemaal afwerken. Eerst zijn de eerste 60 aan de beurt (als ze allemaal accepteren natuurlijk), dan de volgende 60 (in de tweede oplevering dus, terwijl ze misschien de eerste keer hebben gereageerd) enz.
3) Als je bv nummer 250 bent, komt ze er vrijwel zeker in, want er komen toch 1000 woningen. Dus het lijkt me niet dat je ontzettend bang hoef te zijn dat je er niet in komt, als je dat wel wil.
4) Je wordt gewoon geplaatst in een woning op de begane grond, eerste verdieping of hoger, daar heb je feitelijk geen invloed op. Je kan natuurlijk wel een mailtje eraan wagen (en in de praktijk blijkt dat dit werkt, geef het gewoon zsm aan!!). De woningen worden dus per blokken opgeleverd, niet per etage. Eerst worden nu de achterste blokken opgeleverd, het verste weg van Spaklerweg dus. Als je daar dichtbij wil zitten kan je misschien beter pas reageren als de laatste blokken worden opgeleverd (nov-dec).
5) Er zit iig geen vloer in, die moet je dus zelf leggen. Misschien nuttig om te weten. Alles is mogelijk, van vloerbedekking tot aan laminaat.
6) Internet komt pas eind november, begin december
7) Wasserette & Café proberen ze voor 1 januari 2006 gereed te hebben
8) Je aanmelden bij woningnet is verplicht, dit kan je tijdens het tekenen nog regelen
AANVULLINGEN op deel 29) De supermarkt die er komt wordt een Albert Heijn, dit heb ik vernomen uit inside information
10) Er komt ook een fietsenmaker & misschien een fitnessruimte bij!
11) Je mag niet in de wanden boren maar wel in de wandjes van de badkamer en in het keukenkastje. Ik denk alleen niet dat iedereen hier zich aan gaat houden
![]()
12) Er staat een container met balkon, maar zonder ramen.. HELP! Die wil ik niet !?!?
Dat is een servicecontainer, waar dus o.a. elektra e.d. geregeld wordt... die krijg je niet
![]()
13) De sfeer is uitermate gezellig!!
![]()
14) Wil je meer weten? De Key weet NIETS.
SupermarktenDirk van den Broek Belgiëplein 137 1066 SC
Dirk van den Broek Bilderdijkstraat 26 1053 KZ
Dirk van den Broek Bos en Lommerplein 1 1055 AD
Dirk van den Broek Marie Heinekenplein 25 1072 MH
Dirk van den Broek Mercatorplein 6-12 1057 CB
Dirk van den Broek Rijnstraat 48 (victorieplein) 1078 RD
Dirk van den Broek Sierplein 6 1065 LM
Dirk van den Broek Sloterkade 110-127 1058 HL
Dirk van den Broek Tussenmeer 1a 1068 EX
Oostelijke Handelskade 1005-1007 1019 BW AMSTERDAM
C1000 Boven 't Y Buikslotermeerplein 52 1025 EW AMSTERDAM
C1000 De Aker Pieter Calandlaan 808 1060 TZ AMSTERDAM
C1000 Slot Kastelenstraat 60-70 1083 CD AMSTERDAM
C1000 Wibaut Wibautstraat 80 1091 GP AMSTERDAM
C1000 Java Celebesstraat 43 1094 EN AMSTERDAM
PLUS Wagner Afstand 1,3 km
Dorpsplein 10 1115CV Duivendrecht
(met dank aan me86)
Ik mis alleen nog de AH, maar die komt bij ons voor & er zit een grote AH op de helmhotzstraat ofzo
Digitenne TV: LET OP!Dit KAN goedkoper!
Mogelijkheid 1: Neem gezamenlijk een abonnement op Digitenne, en deel de kosten.
Mogelijkheid 2:
http://www.kpn.com/kpn/show/id=878605/sc=b6a0fb (met dank aan NY_Giant)
Bij KPN betaal je 1 bedrag voor 3 tv's, dus bespaar je een hoop... echt is het het voordeligst als je thuis al een KPN abonnement hebt (Mobiel, Vast of ADSL).
Nu zou je denken: ja leuk dat KPN maar thuis kunnen wij geen digitenne ontvangen! Dan kan je het evengoed bestellen, alleen niet via internet maar via de telefoon of winkel (primafoon, bcc, mediamarkt, tellme) kan dat wel! Je zet het abonnement op je KPN abonnement thuis... en je ontvanger zet je in Amsterdam, dat maakt dus niets uit!
Meer vragen over Digitenne/ KPN TV kan je wel bij mij terecht denk ik
Digitale TV van KPN werkt op 100% op de begane grond dus je kan het kopenVerzekeringenJe kan je inboedel (7000,-) heel goedkoop verzekeren met het Postbank OpKamerspakket. Icm een Pc-verzekering (2300,-) kost dit ongeveer 4,70 per maand!
Mocht je meer dan 7000 waarde hebben in je hut, dan kan je er voor een klein bedrag 14000 van maken
Heb je Hyves??Meld je aan!
http://wenckebachweg.hyves.nl/Intranet voor de keetbewoners!!Binnenkort wordt het
intranet gelanceerd op
www.wenckehof.nl .. (die is niet van mij)
Heb je ideeen, suggesties etc? Laat het alsjeblieft weten want dan kan meteen meegenomen worden!
Foto's van mijn bunker zoals hij er op vrijdag 23-09-05 bij stond ![]()
[
afbeelding]
[
afbeelding]
[
afbeelding]
[
afbeelding]
Enkele foto's op locatie[
afbeelding]
[
afbeelding]
[
afbeelding]
Ontwerpjes van gebruikers op het forum[
afbeelding]
Jvvianen
[
afbeelding]
lau1212
[
afbeelding]
myrte
[
afbeelding]
Sjoerf
[
afbeelding]
Jvvianen
[
afbeelding]
Jvvianen
[
afbeelding]
Jesper_
[
afbeelding]
Semmy
[
afbeelding]
Nouk
Ook op Stavangerweg kun je nog geregeld reageren op studentenwoningweb .
Er worden nu ook woningen geplaatst op de NDSM werf in A'dam Noord. Dit zijn dezelfde soort keetwoningen, lijken veel op die van Stavangerweg.
Voor meer info:
www.ttmelania.tkGekopieerd van Nouk in deel 1, vervolgens aangepast en aangevuld vanaf deel 2.
![]()
We kunnen weer verder! Have fun allemaal