Ik ben dus niet de enige die me hierover verbaast. Het is nog steeds zo dat de Belgische wet niet in Nederland geldt, dus hoe kan TS dan van deze link uitgaan?quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:58 schreef Realzm het volgende:
.be?
Ik weet niet hoe het met de verkeerswet zit, maar wat betreft de warenwet, mogen we er maar heel erg dankbaar om zijn dat de belgische wet niet hier in NL geldquote:Op zondag 23 oktober 2005 20:05 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die me hierover verbaast. Het is nog steeds zo dat de Belgische wet niet in Nederland geldt, dus hoe kan TS dan van deze link uitgaan?
Dat is een belgische sitequote:Op zondag 23 oktober 2005 19:43 schreef workaholic het volgende:
http://www.wegcode.be/wet.php?wet=60&node=art2
jongens check deze link maar ik heb het antwoord de borden moeten herhaald worden bij 70km uur lid 1d bedankt voor jullie bijdrage
dus ja. ... TS .. je boete was terecht..quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:27 schreef mvdejong het volgende:
Nee, eenmaal is voldoende.
Voor de snelwegen zal het systeem voor de matrix-borden boven de weg regelt, als je bijv. voor werkzaamheden een rijstrook op een wegvak afkruist (dus er verschijnen op die rijstrook rode kruisen op de matrix-borden), automatisch snelheids-beperkingen op de naastliggende rijstroken instellen (standaard 70), en daaraan voorafgaand ook de benodigde pijl neerzetten om de mensen van de afgekruiste rijstrook te verdrijven, en de inleidende snelheid van 90 (als de normale maximum-snelheid 100 of 120 was)
Die 90 en die 70 hoeven er puur juridisch elk niet meer dan eenmaal te staan, maar voor de duidelijkheid worden de 70's over het hele wegvak herhaald. Pas na het "einde alle beperkingen" (cirkel met diagonale streep) houden de beperkingen op.
Ik sleutel dagelijks aan de verschillende applicaties die dat systeem vormen.
Voor de mensen die altijd net modernste van het modernste willen : een spil in dit hele verhaal wordt gevormd door PC's (486 en P1) die MS-DOS draaien !
omdat jij dacht dat de belgische regels ook in nederland golden?quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:59 schreef workaholic het volgende:
zeggen ze by the way dat belgen dom zijn. Met die belgische sites maken ze mij ook meteen dommer dan ik eigenlijk hoor te zijn
nee omdat ik niet zo'n internetfreak ben die weet waar .be voor staatquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 07:31 schreef avotar het volgende:
[..]
omdat jij dacht dat de belgische regels ook in nederland golden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |