Je bent 13 en studeertquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:00 schreef ARKON het volgende:
ik studeer in utrecht, lijkt me wel leuk.
pff, leraren pesten is niet aan mij besteed. Ik hou mij liever bezig met computer architectuur en computerwetenschappen etcquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:42 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nee.
Op je 13e hoor je in de schoolbanken te zitten en je leraren te pesten.
Moeten het studenten zijn? Ik ben ook al 30.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:59 schreef EiSl het volgende:
Leuk idee, en daarom vind ik het vreemd dat er nog zo weinig op gereageerd is. Kom nou... in Utrecht zitten toch wel wat medestanders onder de studenten?!?! Of is dit tegenwoordig 'niet vet'?
Ik was graag de partij geweest, maar helaas val ik buiten je leeftijd categorie: 32 jaar (alhoewel ik me veel jonger voel)
en toch wil ik meequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben 31, we kunnen beter een 30+ groep maken
Klinkt uitstekend, al vind ik dit wel een beetje sneu voor de TS. Maar wie zegt dat 20+ en 30+ niet goed met elkaar samengaat? Maw: als het een 30+'er gaat worden is de eerste uitnodiging voor de TS!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Met die 30+ groep wil ik wel mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:28 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:45 schreef Isabeau het volgende:
We gaan gewoon gezellig met z'n allen en wat Tineke Schouten betreft moet ik me bij mijn jongere collegamod aansluiten
Jesus Christ Superstar lijkt mij ook leuk. Cabaret en toneel vind ik ook goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Jesus Christ Superstar lijkt me wel watNaar Mama Mia ben ik al geweest (en ga volgende week woensdag weer). Cabaret: meestal leuk! Toneel: ook meestal leuk.
Ook waar het musicals betreft ben ik het volledig met uw collega eens mevrouw.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:45 schreef Isabeau het volgende:
30+ groep was een grapje hoorWe gaan gewoon gezellig met z'n allen en wat Tineke Schouten betreft moet ik me bij mijn jongere collegamod aansluiten
Ik niet dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:45 schreef k_man het volgende:
Ook waar het musicals betreft ben ik het volledig met uw collega eens mevrouw.![]()
Dat bestaat nog. Dacht dat het ondertussen zo'n 8 euro was, maar tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:40 schreef Lod het volgende:
Oh, en voor de studenten onder ons:
Vroeger, in mijn tijd, toen alles nog beter was en zo, toen bestond er de mogelijkheid om vlak voor een voorstelling naar de Stadsschouwburg (Utrecht) te gaan en als er dan nog plaats was mocht je op vertoon van je collegekaart voor 10 gulden naar binnen. Ik weet niet of er nog een eurovariant bestaat.
Nee, vrouw zijn heeft niks te maken met musicals wel of niet leuk vinden, Isa. Ik ben ook vrouw en kan me geen grotere nachtmerrie voorstellen dan een musical te moeten bezoeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik niet dusik vind musicals wèl leuk.
Maar ik ben ook een vrouw. Misschien is dat het.
He, vergeet the Rocky Horror Picture Show niet!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef k_man het volgende:
Die vrolijke Joop van den Ende musicals zijn zo ongeveer het toppunt van smakeloosheid. Avondje uit voor het plebs dat ook eens wat cultureels wil. Lekker gezellig met de personeelsvereniging in de bus. Hapje eten. Luisteren naar een kwelende Jim. Liedjes zingen in de bus op de terugreis. Gat-ver-dam-me.
Dancer in the Dark is de enige musical die ik kan waarderen, maar da's een film.
Eigenlijk ben ik hier volkomen mee eens...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:22 schreef 0 het volgende:
Tineke schouten en musicals![]()
Beetje een te hoog libelle gehalte.
Daar heeft u een punt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
He, vergeet the Rocky Horror Picture Show niet!!!
[afbeelding]
Ik ben nog nooit naar een JvdE musical geweestquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef k_man het volgende:
Die vrolijke Joop van den Ende musicals zijn zo ongeveer het toppunt van smakeloosheid. Avondje uit voor het plebs dat ook eens wat cultureels wil. Lekker gezellig met de personeelsvereniging in de bus. Hapje eten. Luisteren naar een kwelende Jim. Liedjes zingen in de bus op de terugreis. Gat-ver-dam-me.
Dancer in the Dark is de enige musical die ik kan waarderen, maar da's een film.
Als ze het lief vraagt mag ze nog wel mee hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Volgens mij zijn we een beetje met het topic van Studente aan de haal gegaan![]()
Nou ja, ze heeft al een week niks laten horen, dus of wij nou met haar topic aan de haal zijn of zij het topic aan z'n lot heeft overgelaten?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Volgens mij zijn we een beetje met het topic van Studente aan de haal gegaan![]()
Ik vrees een beetje dat uit die hoek weinig te verwachten valt, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop een beetje dat Studente het voortouw neemt, het is haar idee.
Ach die geniet lekker van d'r musical en is FOK allang weer vergeten :-)quote:
quote:Statistieken
Laatste bezoek: 2 uur, 22 minuten geleden
Jesus Christ Superstarquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje dat uit die hoek weinig te verwachten valt, eerlijk gezegd.
Wat is leuk, betaalbaar en nog niet volledig uitverkocht binnenkort in Utrecht?
Als je het omver gooit doe het dan goed. Het hoeft niet eens het theater of musical te zijn zeker. We kunnen ook naar de bioscoop, museum of gewoon een kroegquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Het hoeft natuurlijk niet per se in Utrecht elke keer (hey, dan gooi ik gewoon ook maar het héle plan van Studente omver).
* Mass meldt zich!quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Het hoeft natuurlijk niet per se in Utrecht elke keer (hey, dan gooi ik gewoon ook maar het héle plan van Studente omver).
Geen musical hoor. Die zijn stom.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom een musical?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
Naar de speeltuin.
Tot we misselijk van 't draaien en de limonade zijn.
Dat lijkt me erg vermoeiend.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Moderne dans/ballet lijkt me wel wat...
Ik vind het altijd fijn om toe te kijken wanneer mensen zich voor mij uitsloven.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:53 schreef k_man het volgende:
En als je er alleen maar naar hoeft te kijken?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 04:42 schreef cioran63 het volgende:
Ja, dat is waar, modern is het veel leuker, want dan springen ze veel verassender in het rond.
Al gezien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:27 schreef Faithy het volgende:
Een vriend van mij speelt in Wachten op Godot, is dat niets?
da's leuk voor als je alleen bent maar niet voor met een groep natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:57 schreef kwakveense het volgende:
bij het residentie orkest in den haag kun je met je studentenpas (als je die hebt) op de avond vn een voorstelling voor 7 euro 50 overgebelevn kaartjes kopen, je krijgt dan de beste plekken die er nog over zijn...soms is t dus pech, en soms zit je voor 7,50 bij een schitterende uitvoering tssen de mensen die 90 euro hebben betaald
mwah, als t niet zo'n populaire voorstelling is, of een doordeweekse dag, dan kun je misshcien ook wel emt een groep bij elkaar zitten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
da's leuk voor als je alleen bent maar niet voor met een groep natuurlijk
Mijn medemod Isabeau komt uit Hoogeveen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:04 schreef Smurfin het volgende:
Ik wil ook...maar woon hélemaal in Zwolle![]()
Nog meer mensen hier uit de buurt![]()
Vanuit jouw oogpunt is Breda zelfs in de buurt van Zwolle.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Vnauit mijn oogpunt is dat in de buurt van Zwolle
Dit leek me misschien wel interessant.quote:Rossini
WEBACTIE NOVEMBER: ¤ 4 KORTING!
Compagnie Carles Santos
datum : di 15 november 2005
aanvang : 20:00 uur
eindtijd : 21:10 uur
Carles Santos wordt wel de ‘Salvador Dali van de muziek’ genoemd. Hij is de belangrijkste vertegenwoordiger van de nieuwe muziek in Spanje en stoort zich aan geen enkele conventie. Bij zijn opera’s, waarin hij zelf optreedt als acteur en componist, komt u oren en ogen tekort: tenoren die al zingend aan draden uit de toneeltoren komen zakken, sopranen die in bloempotten het toneel worden opgereden, duetten die gezongen worden terwijl de solisten hartstochtelijk tongzoenen of kopje onder gaan in een bak water. Voor zijn nieuwste productie neemt hij de muziek van Rossini als uitgangspunt. Water is voortdurend en overal aanwezig en de verwikkelingen tussen een componist, een zanger, een zondaar en een kok vormen de verhaallijn. Door ons gezien in Edinburgh: een heerlijk hitsige voorstelling!
muziek: Gioacchino Rossini, concept/regie/piano: Carles Santos, met: Claudia Schneider, Antoni Comas, Alina Zaplatina e.a., foto: Josep Aznar
webactie november
Bestel nu ONLINE kaarten voor Rossini en ontvang ¤ 4 korting voor de 1ste en 2e rang. Deze actie geldt niet voor reeds gekochte kaarten en /of in combinatie met andere kortingen.
prijzen : ¤ 22 of ¤ 18 / PasKaart ¤ 20 of ¤ 16 / scholieren ¤ 8.50
reductie : CJP / Pas 65 / U-pas
Ja, maar ga jij voor tien mensen kaarten bestellen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:10 schreef miss_sly het volgende:
Alles tegelijkertijd door 1 iemand laten bestellen? Dan zal je toch waarschijnlijk wel "reeksen" kaartjes krijgen?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen kan internetbankieren...
deze? http://www.bostheaterproducties.nl/default.asp?keuze=producties&productie=10&sub=speellijst&archief=quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:39 schreef Faithy het volgende:
Zijn er toevallig mensen die graag naar "Amadeus" willen?
Lijkt mij een zeer leuke/mooie voorstelling en heb er al wat positiefs over gehoord.
Heb alleen de speellijst niet?
Persoonlijk maakt het me niet uit of het in Utrecht is of ergens anders...maar kan me voorstellen dat anderen graag in de buurt blijvenquote:Op zondag 6 november 2005 21:06 schreef k_man het volgende:
Alle voorstellingen van Amadeus in Utrecht zijn dus al uitverkocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |