Je bent 13 en studeertquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:00 schreef ARKON het volgende:
ik studeer in utrecht, lijkt me wel leuk.
pff, leraren pesten is niet aan mij besteed. Ik hou mij liever bezig met computer architectuur en computerwetenschappen etcquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:42 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nee.
Op je 13e hoor je in de schoolbanken te zitten en je leraren te pesten.
Moeten het studenten zijn? Ik ben ook al 30.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:59 schreef EiSl het volgende:
Leuk idee, en daarom vind ik het vreemd dat er nog zo weinig op gereageerd is. Kom nou... in Utrecht zitten toch wel wat medestanders onder de studenten?!?! Of is dit tegenwoordig 'niet vet'?
Ik was graag de partij geweest, maar helaas val ik buiten je leeftijd categorie: 32 jaar (alhoewel ik me veel jonger voel)
en toch wil ik meequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben 31, we kunnen beter een 30+ groep maken
Klinkt uitstekend, al vind ik dit wel een beetje sneu voor de TS. Maar wie zegt dat 20+ en 30+ niet goed met elkaar samengaat? Maw: als het een 30+'er gaat worden is de eerste uitnodiging voor de TS!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Met die 30+ groep wil ik wel mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:28 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:45 schreef Isabeau het volgende:
We gaan gewoon gezellig met z'n allen en wat Tineke Schouten betreft moet ik me bij mijn jongere collegamod aansluiten
Jesus Christ Superstar lijkt mij ook leuk. Cabaret en toneel vind ik ook goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Jesus Christ Superstar lijkt me wel watNaar Mama Mia ben ik al geweest (en ga volgende week woensdag weer). Cabaret: meestal leuk! Toneel: ook meestal leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |