abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:47:15 #65
102466 cappp
Ondertitel
pi_31684743
whatever
Deze thread gingen over twee gore redneck meisjes, die met hun zang een mooie nazigemeenschap proberen te krijgen. Kortom laat hun lekker zingen, over 10 jaar zijn ze trailertrash.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:49:06 #66
102466 cappp
Ondertitel
pi_31684764
Oja, het komt omdat de ene neger meer in de zon loopt dan de ander, daarom zijn negers in afrika zwarter dan in Nederland, toch?...
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
pi_31689972
"egt waar" joh?
pi_31694451
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:44 schreef Speth het volgende:
"egt waar" joh?
Nee.
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:40:26 #69
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_31696878
niks mis met die wijffies, white power!!!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:53:21 #70
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_31697120
Erg triest.
quote:
Dit is het ultieme voorbeeld: het zingen van een liedje maakt je nu al racist.
NEEN!
Het feit dat ze een liedje zingen maakt ze niet racist. -En laat het volgende nu aub tot je hersenen doordringen- Het feit dat ze mensen die hebben meegeholpen om miljoenen mensen op basis van hun afkomst en/of geloof de dood in te jagen, de hemel inprijzen, DAT maakt die meisjes racist.

Voor hen -voor jou wellicht ook?- valt het helaas wel mee want ze hebben immers het idee ingeplant gekregen dat het "allemaal overdreven is". Dat noemt men (de negatieve vorm van) indoctrinatie, en ik zie het somber in voor die hele familie aangezien de kinderen van de tweeling óók zo racistisch worden opgevoed.

Aan de ene kant zeg ik "opkonopen" aan de andere kant zeg ik ook "dan ben je net zo debiel bezig aangezien je dan het zelfde doet als hen: vervolgen om een mening"
Keuzes, keuzes, keuzes...
quote:
Niks mis met die wijffies, white power!!!
...
Jammer, Ernie
Guanine en Cytosine! *O*
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:56:11 #71
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_31697176
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:53 schreef Koenholio het volgende:
Jammer, Ernie
niet alle rassen zijn hetzelfde, dat kan niet
ook in de dierenwereld heb je dieren die sterker zijn dan anderen
zo ook bij de mensen
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:57:12 #72
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_31697196
Waar baseer jij op dat rassen, andere dan blanken, anders/zwakker zijn?
Guanine en Cytosine! *O*
pi_31702093
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:57 schreef Koenholio het volgende:
Waar baseer jij op dat rassen, andere dan blanken, anders/zwakker zijn?
Er zijn wel serieuze naoorlogse onderzoeken geweest naar verschillen tussen rassen, waaruit bleek dat die weldegelijk bestaan. Die zijn echter niet zozeer in het voordeel van blanken. Aziaten zijn gemiddeld het intelligentst (dat wil zeggen, op IQ tests scoren ze het hoogst) maar zaten allemaal erg op hetzelfde niveau, bij blanken waren de uitslagen meer verdeeld (heel veel slimme mensen, maar ook erg veel domme mensen). Zwarten scoorden gemiddeld iets lager meende ik, maar ook daar zaten veel uitschieters naar beide zijden. Bij het onderzoek werden Arabieren en Indiers ook tot blanken gerekend (wat ze ook zijn).

Een bron zou ik je niet zo snel kunnen geven, het stond eens in Elsevier.

Natuurlijk betekent dat niet dat racisten geen mongolen zijn, maar wetenschappelijke feiten ontkennen puur omdat een stel idioten hetzelfde claimen is natuurlijk ook niet echt koosjer.

[ Bericht 5% gewijzigd door Speth op 26-10-2005 15:43:05 ]
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:37:00 #74
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_31720185
Hmm oke er zullen inderdaad wel bepaalde verschillen zijn. Nu ik je verhaal leest komt me dat erg bekend voor, volgens mij hoorde ik dat in het programma Stof.
Maar toch is het geen reden om te zeggen "zwarten zijn dom, oprotten met die lui". Onzin.
Maar dat wist je al
Guanine en Cytosine! *O*
  maandag 31 oktober 2005 @ 07:57:32 #75
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_31829812
Vorige de week waren ze eventjes in beeld bij NSE (NEE... dat kijk ik normaal gesproken niet!!! Toevallig zapte ik voorbij ). Die meiden kunnen dus ECHT NIET zingen. Het is ontzettend vals en absoluut niet synchroon. Een beetje Briney Spears die live aan het zingen is. Zet daarnaast een tweelingzus neer die een halve seconde uit ritme erachteraan schreeuwt.

Mocht je zo debiel zijn dat je ze serieus nam, dan doe je dat zeker niet meer nadat je ze hebt gehoord.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_31848240
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:33 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Heeft weinig zin denk ik. Zullen ze zien als (Joodse) propaganda en geschiedvervalsing.

Ik bedoel, "iedereen kan zoiets daar neerplanten".
Clockwork Orange methode lijkt me toch wel kans van slagen hebben.
I reject your reality and substitute my own.
Ach, krijg toch een hydroencephalus...
pi_31849984
Telkens als ik TT lees denk ik dat t over dat blauwe drankje gaat...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_31886289
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 19:01 schreef KreKkeR het volgende:
Wat is er nou weer racistisch aan een liedje zingen

Kijk, en DAT bedoel ik nou, je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig of je bent alweer meteen een racst. Dit is het ultieme voorbeeld: het zingen van een liedje maakt je nu al racist.

Nou ik zal voortaan nooit meer zingen, want straks schiet links me dood
ehm heb je het filmpje wel gekeken? Ze zingen uiterst racistische dingen.... dus JA je mag een liedje zingen als je dat graag wilt... Maar Nee, Ik ben het er niet mee eens als je een uiterst racistisch lied zingt want dat zaait haat.
Vervolgens wil ik altijd graag weten waarom mensen racist zouden kunnen zijn?.. Niemand heeft ooit een goeie reden. Ze zeggen alleen dat ze het zijn. Misschien omdat ze nergens bij horen, en dus een groep zoeken waar ze zowieso bij horen zoals dus "wit zijn"... knap hoor om bij dat groepje te komen...
"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
pi_31886418
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 21:46 schreef De_Godlasteraar het volgende:
Nederland kan nog wel wat leren van de Amerikaanse meningsuiting.
Nederland heeft vrijheid van meningsuiting... Art. 7 Gw. Maar het staat ook in de Europese Verdrag van Rechten van de Mensen (EVRM).
Vrijheid van meningsuiting is alleen wat anders dan geweld uitlokken en haat zaaien toch? Als het daardoor onveilig wordt op straat is dat weer minder leuk voor jou en je kinderen toch?
Kijk maar naar die rellen in Amerika om racisme...
"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
pi_31989982
in nederland is het behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet, en discrimineren mag niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')