Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:44 schreef Speth het volgende:
"egt waar" joh?
NEEN!quote:Dit is het ultieme voorbeeld: het zingen van een liedje maakt je nu al racist.
...quote:Niks mis met die wijffies, white power!!!
niet alle rassen zijn hetzelfde, dat kan nietquote:
Er zijn wel serieuze naoorlogse onderzoeken geweest naar verschillen tussen rassen, waaruit bleek dat die weldegelijk bestaan. Die zijn echter niet zozeer in het voordeel van blanken. Aziaten zijn gemiddeld het intelligentst (dat wil zeggen, op IQ tests scoren ze het hoogst) maar zaten allemaal erg op hetzelfde niveau, bij blanken waren de uitslagen meer verdeeld (heel veel slimme mensen, maar ook erg veel domme mensen). Zwarten scoorden gemiddeld iets lager meende ik, maar ook daar zaten veel uitschieters naar beide zijden. Bij het onderzoek werden Arabieren en Indiers ook tot blanken gerekend (wat ze ook zijn).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:57 schreef Koenholio het volgende:
Waar baseer jij op dat rassen, andere dan blanken, anders/zwakker zijn?
Clockwork Orange methode lijkt me toch wel kans van slagen hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heeft weinig zin denk ik. Zullen ze zien als (Joodse) propaganda en geschiedvervalsing.
Ik bedoel, "iedereen kan zoiets daar neerplanten".![]()
ehm heb je het filmpje wel gekeken? Ze zingen uiterst racistische dingen.... dus JA je mag een liedje zingen als je dat graag wilt... Maar Nee, Ik ben het er niet mee eens als je een uiterst racistisch lied zingt want dat zaait haat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:01 schreef KreKkeR het volgende:
Wat is er nou weer racistisch aan een liedje zingen![]()
Kijk, en DAT bedoel ik nou, je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig of je bent alweer meteen een racst. Dit is het ultieme voorbeeld: het zingen van een liedje maakt je nu al racist.
Nou ik zal voortaan nooit meer zingen, want straks schiet links me dood
Nederland heeft vrijheid van meningsuiting... Art. 7 Gw. Maar het staat ook in de Europese Verdrag van Rechten van de Mensen (EVRM).quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:46 schreef De_Godlasteraar het volgende:
Nederland kan nog wel wat leren van de Amerikaanse meningsuiting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |