Je kijkt teveel Jerry Springerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgend jaar in de headlines "Prussian Blue tweeling zwanger van donkere neger"
Pleonasmequote:
Heeft weinig zin denk ik. Zullen ze zien als (Joodse) propaganda en geschiedvervalsing.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:36 schreef Dr._Death het volgende:
Even wat ongecensureerd materiaal uit Auschwitz e.d. laten zien. Hersenspoelen met realiteit, dat zal hun tere kinderzieltjes goed doen.
Wat is daar zo gek aanquote:
negers zijn over het algemeen donkerder gekleurd dan blanke mensen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is daar zo gek aan
Niet elke neger is pikzwart, dus donker kan net zo goed slaan op een donker getinte neger enerzijds, licht getinte neger anderzijds.
Wil niet zeggen dat je opeens geen onderlinge gradaties meer hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:39 schreef cappp het volgende:
[..]
negers zijn over het algemeen donkerder gekleurd dan blanke mensen...
Oh ja, nee nu heb je me overtuigdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:14 schreef Sturmvogel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie het verschil.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:17 schreef Sturmvogel het volgende:
Je zegt zelf dat er overduidelijk donkerdere en lichtere negers zijn. Dit ondersteun ik met die plaatjes dus wat is het probleem, Krekkertje van me?
Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:44 schreef Speth het volgende:
"egt waar" joh?
NEEN!quote:Dit is het ultieme voorbeeld: het zingen van een liedje maakt je nu al racist.
...quote:Niks mis met die wijffies, white power!!!
niet alle rassen zijn hetzelfde, dat kan nietquote:
Er zijn wel serieuze naoorlogse onderzoeken geweest naar verschillen tussen rassen, waaruit bleek dat die weldegelijk bestaan. Die zijn echter niet zozeer in het voordeel van blanken. Aziaten zijn gemiddeld het intelligentst (dat wil zeggen, op IQ tests scoren ze het hoogst) maar zaten allemaal erg op hetzelfde niveau, bij blanken waren de uitslagen meer verdeeld (heel veel slimme mensen, maar ook erg veel domme mensen). Zwarten scoorden gemiddeld iets lager meende ik, maar ook daar zaten veel uitschieters naar beide zijden. Bij het onderzoek werden Arabieren en Indiers ook tot blanken gerekend (wat ze ook zijn).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:57 schreef Koenholio het volgende:
Waar baseer jij op dat rassen, andere dan blanken, anders/zwakker zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |