Uiteindelijk wel ja. Hoewel het wel jammer isquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:01 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Ok, dat snap ik. Die tweeling krijgt trouwens wel erg veel aandacht nu, zullen ze wel blij mee zijn denk ik.
is toch best aandoenlijk, van die white-trash die denken dat Amerika van oorsprong bevolkt werd door blankenquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:41 schreef maertz het volgende:
grappigste is nog dat die mensen dus echt geen reet van hun eigen geschiedenis afweten
MIjn mening is dat ze hoeren zijn, en kogel door de kop is niet letterlijk bedoeld maar meer om te afreageren oke?? en er staat boven duidelijk MIJN MENINGquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:05 schreef SadKingBilly het volgende:
Ook leuk, dertienjarigen "hoeren" noemen. Vind je het erg als ik je niet serieus neem?
Gezellig ook, ze dood wensenErg intelligent zul je wel niet zijn, huh?
(nog idols gekeken, helemaal jouw niveau
Mjah je bent dus zeer duidelijk rechts met een nogal aparte gedachtengangquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:01 schreef KreKkeR het volgende:
Wat is er nou weer racistisch aan een liedje zingen![]()
Kijk, en DAT bedoel ik nou, je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig of je bent alweer meteen een racst. Dit is het ultieme voorbeeld: het zingen van een liedje maakt je nu al racist.
Nou ik zal voortaan nooit meer zingen, want straks schiet links me dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |