abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:57:23 #26
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_31875727
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 07:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vergat altijd die km stand, dan altij dmaar een hoge invoeren (want lager dan de vorige pakt hij niet, dus eerst 100.000 dan 300.000 , dan 1000000 etc..
als je altijd 0 invoert dan pakt ie em ook
Neerkomen wel!
pi_31964061
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 08:04 schreef Henk-Wim het volgende:
pincode
info
nee
0
ja
Juist

gewoon op nee rammen, dan vraagt ie ook niet naar je kmstand. Ik vraag me af waarvoor die functie is? (ik tank altijd bij de zdo, 100% shell dochter volgens mij)
pi_31964279
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:29 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Juist

gewoon op nee rammen, dan vraagt ie ook niet naar je kmstand. Ik vraag me af waarvoor die functie is? (ik tank altijd bij de zdo, 100% shell dochter volgens mij)
Die functie kan weleens logisch zijn bij leaseauto's. Hiermee kan de leasemaatschappij een aantal zaken controleren:
Je verbruik en daaraan vasthangende: tank jij alleen voor jezelf?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:45:40 #29
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_31964530
Pas insteken,
Chauffeur-nummer : 666
Pincode : 1234
KM-stand : 1
Vervangende auto : 0
U kunt tanken aan pomp 1( bij onbemande pomp) , of u heeft betaald
pi_31965879
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Die functie kan weleens logisch zijn bij leaseauto's. Hiermee kan de leasemaatschappij een aantal zaken controleren:
Je verbruik en daaraan vasthangende: tank jij alleen voor jezelf?
Owja, vergeten er zijn natuurlijk ook mensen die een tankpas vd leasemaatschappij krijgen...

maargoed, dat verbruik kunnen ze ook wel meten, hoeveel tank je elke week e.d, als je daar opeens ruim van afwijkt valt het op... met cijfertjes die je in moet toetsen als kmstand valt wel vrij makkelijk te frauderen.
pi_31966012
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:50 schreef avotar het volgende:
Verkapt "zie-mij-een-tankpas-van-de-shell-hebben"-topic..

ot: vraag eens een collega of voer gewoon nul in..
heb zelf al heel wat tankpassen versleten, maar voertuignummer ben ik nog niet tegengekomen..
En dan zelf verkapt reageren met "ik heb al heel wat tankpasjes versleten"

Rite
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_31967238
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:31 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Owja, vergeten er zijn natuurlijk ook mensen die een tankpas vd leasemaatschappij krijgen...

maargoed, dat verbruik kunnen ze ook wel meten, hoeveel tank je elke week e.d, als je daar opeens ruim van afwijkt valt het op... met cijfertjes die je in moet toetsen als kmstand valt wel vrij makkelijk te frauderen.
Nou, dat valt niet mee, want die auto moet ook nog jaarlijks bij de dealer langs.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_31967724
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:31 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Die cijfertjes zijn voor de bestuurder en leasemaatschappij bedoeld, de maatschappij kan zo simpel zien of er misschien misbruik wordt gemaakt van de pas (Let op het woord misschien, ze kunnen er geen conclusies aan verbinden) en de bestuurder kan zo overzichten opvragen, die kunnen aantonen dat hij de bijtelling (niet) moet betalen aan de belasting.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')