Foto's komen achteraf, maar ze worden gemaakt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:51 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz pakt de popcorn en de cola, en gaat er eens goed voor zitten
Zet hem op dames, en mét fotostrip van de vorderingen graag
Ik heb 4 reservezagen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:59 schreef deedeetee het volgende:
ow ze is aan 't zagen let op !! nu gaat 't gebeuren : tjakkaaaaa de zaag breekt af![]()
De eerste laag is ze doorheen.. De laag van schuimrubber is nu ook bijna weg, en daarna door de 2e laag hout.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef deedeetee het volgende:
Nou is ze er toch wel doorheen hé ??
Gat is nu groot genoeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef deedeetee het volgende:
Voorzichtig zijn met bijzagen anders zit er straks een te groot gat![]()
Operatie kattenluik is dus geslaagd.quote:
En niet vergeten: de katten zo gek krijgen dat ze het luik gaan gebruiken. Ook niet onbelangrijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Operatie kattenluik is dus geslaagd.![]()
Het wachten is nu op het beeldmateriaal.
Ik ben niet zo bloeddorstig een foto van een totaal vernielde deur maakt mij al blijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Sjips, wat bloederige foto's doen het altijd goed
Is er ketchup in huis misschien?![]()
Dat was mijn tweede optiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:17 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben niet zo bloeddorstig een foto van een totaal vernielde deur maakt mij al blij![]()
Verbaast mij ook dat ze het zo snel doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |