Och dat beetje klauteren geeft toch niks? Ze halen we vreemdere toeren uit in hun dagelijks leventje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:20 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaa, ze loopt van binnen naar buiten en weer terug alsof ze het al jaaaaren doet![]()
Gooooo Xenabeebje
(Achterpootjes hangen wat raar in de lucht als ze erdoor heen gaat, zou ie dan toch te hoog zitten, ach boeit het, ut werkt)
Ja, scheelt ons een hoop heen en weer lopen en deur openen nu.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
.
Fijn dat Xena nu lekker haar gangetje kan gaan Bluezz & Golfer!
De meeste vrouwen hebben al zo'n luik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, scheelt ons een hoop heen en weer lopen en deur openen nu.
zit er aan te denken ook zo'n luik voor Bluezz in te bouwen.![]()
Valt wel mee hoor. Als ik er geen vertrouwen in had had ik je aanbod niet aangenomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bijna twee weken zelfs.
Maar je hebt weinig vertrouwen in mij.
Zeker omdat ik een vrouw ben?![]()
Hee, dat was een noodsituatie en bovendien een tip van mijn vader.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:56 schreef Alicey het volgende:
Aan de andere kant heb ik nog wel steeds een tafelkleed met wijnvlekken omdat jij wist hoe je zonder kurkentrekker de kurk er af krijgt.![]()
Geef je vader maar de schuld!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hee, dat was een noodsituatie en bovendien een tip van mijn vader.![]()
Euh ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef Alicey het volgende:
Geef je vader maar de schuld!
Maar voor deze operatie heb je toch ook tips gevraagd aan je vader?
Ik denk dat het wel meevalt allemaal.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:08 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zal eens rondbellen wat een nieuwe deur kost.
Kijk ff in de folder van de Praxisquote:Op maandag 9 januari 2006 13:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey zal eens rondbellen wat een nieuwe deur kost.
Ik heb in dit topic al tips gehad hoe je dat wegwerkt.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt allemaal.Maar je zult toch een nieuwe deur moeten kopen als je al ooit gaat verhuizen, want het is een huurhuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |