quote:Op zondag 25 december 2005 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh jee, dat legt wel een enorme druk op mij.
Kan wel een paar weekjes duren, weet niet wanneer ik weer in R'dam ben.quote:Op zondag 25 december 2005 20:55 schreef deedeetee het volgende:
Wij wachten met warme belangstelling de komende foto reportage af![]()
Zeg, Rotterdam ligt in Nederland, dus nooit verder dan drie uurtjes rijden, gat zagen en weg wezen. Klaar.quote:Op zondag 25 december 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kan wel een paar weekjes duren, weet niet wanneer ik weer in R'dam ben.Maar ik zal mijn stinkende best doen.
En wát zeg ik nou net in mijn post boven jequote:Op zondag 25 december 2005 22:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, Rotterdam ligt in Nederland, dus nooit verder dan drie uurtjes rijden, gat zagen en weg wezen. Klaar.
Met je paar weken
Ik had zelf helemaal niet gezien dat het topic al zo oud was.quote:Op zondag 25 december 2005 22:26 schreef deedeetee het volgende:
Maar Lupa stelde vanochtend pas voor om Alicey te gaan helpen.![]()
Ik *ben* regelmatig in R'dam, maar heb geen eigen vervoer. Ik wacht dus even af tot ik er toch al heen moet, dan kan ik dat meteen doen. Als ze al sinds oktober wacht, kunnen die paar weken er ook nog wel bij.quote:Op zondag 25 december 2005 22:06 schreef Dirkh het volgende:
Zeg, Rotterdam ligt in Nederland, dus nooit verder dan drie uurtjes rijden, gat zagen en weg wezen. Klaar.
Met je paar weken
Hoe ik het deed: stuk plakband / touwtje aan het deurtje en het deurtje een paar dagen open zetten. Als ze daar vlot doorgingen, deed ik het deurtje dicht.quote:Op maandag 26 december 2005 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Ze snapt er nog steeds niet veel van, van dat luik
Van buiten naar binnen gaat goed, maar ze zit binnen nog steeds te mauwen om naar buiten te mogen
Ik maak wel een foto rapportage.quote:Op zondag 25 december 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kan wel een paar weekjes duren, weet niet wanneer ik weer in R'dam ben.Maar ik zal mijn stinkende best doen.
Zul je dat ook nog krijgen.. Dat ze het kattenluik niet snappen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe ik het deed: stuk plakband / touwtje aan het deurtje en het deurtje een paar dagen open zetten. Als ze daar vlot doorgingen, deed ik het deurtje dicht.
Ieder baasje krijgt het poesje dat bij hem/haar pastquote:Op maandag 26 december 2005 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Ze snapt er nog steeds niet veel van, van dat luik
Van buiten naar binnen gaat goed, maar ze zit binnen nog steeds te mauwen om naar buiten te mogen
Als ze nou zo slim zou zijn het drempeltje voor de deur te gebruiken, zit ie precies op de goede hoogte.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |