Nee, een vrij moderne deur heb ik.quote:Op zondag 25 december 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt toch net zo'n deur als Bluezz? Moet lukken. Ik ben binnenkort vast wel weer eens in R'dam.
check..quote:Op zondag 25 december 2005 11:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, en een waterpas. Zodat 'ie WEL recht is.![]()
Ik zou dat spul ergens lenen als ik jou was, zonde om het te kopen. Bij voorkeur een beetje een stevige boor (niet zo'n goedkoop accugeval) en genoeg decoupeerzaagjes, voor het breken, want die deur zal wel goed stevig zijn...quote:Op zondag 25 december 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
check..
Een boor en een decoupeerzaag is verder gewoon rechttoe-rechtaan? Dat ik niet hoef te kiezen uit 10 verschillende soorten ofzo?
Dat zou idd nog wel kunnen, let ik daar op.quote:Op zondag 25 december 2005 11:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens mij zijn er wel verschillende soorten zaagjes voor zo'n ding. Als dat zo is, moet je dus zaagjes voor hout hebben.
Bij nader inzien, Alicey, neem je deur maar even mee naar de doe-het-zelfzaakquote:Op zondag 25 december 2005 12:03 schreef pascalheister het volgende:
wel een speciaal zaagje voor hardhout natuurlijk![]()
Geen probleem. Gewoon over mijn schouder he?quote:Op zondag 25 december 2005 12:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij nader inzien, Alicey, neem je deur maar even mee naar de doe-het-zelfzaak
quote:Op zondag 25 december 2005 12:06 schreef Alicey het volgende:
Geen probleem. Gewoon over mijn schouder he?
Ja, maar wat voor deur heb ik in godsnaam?quote:Op zondag 25 december 2005 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Nah, gewoon even zeggen wat voor deur je hebt en dan weten zij het wel.
Ik ga er vanuit dat het idd hardhout is. Zeg dat maar.quote:Op zondag 25 december 2005 12:09 schreef Alicey het volgende:
Ja, maar wat voor deur heb ik in godsnaam?
"Een witte!" is denk ik niet genoeg?
quote:Op zondag 25 december 2005 12:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor deur heb ik in godsnaam?
"Een witte!" is denk ik niet genoeg?
Euh... Ok!quote:Op zondag 25 december 2005 12:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het idd hardhout is. Zeg dat maar.
Nouja, als ik iemand moet treffen in een auto worden mij wel altijd allerlei details verteld, zoals merk, soort velgen etc. Ik vraag dan meestal gewoon wat voor kleur die auto is.quote:Op zondag 25 december 2005 12:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]Oh mijn god. Ik hou PTA in de gaten, voor als jij daar gaat vragen wat voor ruitenwissers je nodig hebt voor de auto.
"Wat voor auto heb je?"
"Een blauwe."
Dit deel laat ik aan Lupa over.quote:Op zondag 25 december 2005 12:46 schreef Dirkh het volgende:
Tipje: Als je de lijnen hebt afgetekend, plak daar dan aan beide kanten (binnen/buiten) schilderstape overheen en teken het nogmaals af. Op die manier voorkom je voor een groot deel dat er spaanders loskomen.
Neem een lang zaagje, laat het zaagje ook het werk doen en ga niet lopen duwen.
En ipv een waterpas te gebruiken, kan je beter meten of het luikje recht komt te zitten t.o.v. andere "lijnen" op de deur.
Goeie tip.quote:Op zondag 25 december 2005 12:46 schreef Dirkh het volgende:
Tipje: Als je de lijnen hebt afgetekend, plak daar dan aan beide kanten (binnen/buiten) schilderstape overheen en teken het nogmaals af. Op die manier voorkom je voor een groot deel dat er spaanders loskomen.
Da's handiger idd.quote:En ipv een waterpas te gebruiken, kan je beter meten of het luikje recht komt te zitten t.o.v. andere "lijnen" op de deur.
Dan gaan wij het voor de verandering met de juiste zaagjes proberen.quote:Op zondag 25 december 2005 14:30 schreef Bluezz het volgende:Lupa en Alicey!
Het luik zit wat scheef omdat de decoupeerzaag niet de juiste zaagjes had, en het daardoor niet moeiteloos zaagde. Veel eruit geslagen werd, en we allang blij waren dat het gelukt was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |