eitje wanneer moet ik komenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:39 schreef Skaai het volgende:
Handige kerel die golfer, doet ie ook klusjes buitenshuis? Er mag hier nog een deur in mijn deurpost namelijk
Ech nie hoor ! Xena trippelt gewoon * recht * door ( dat luikje )quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eitje wanneer moet ik komen![]()
Nee, jullie hebben haar altijd verwend door altijd voor haar de deur open en dicht te doen. Ze moet nu gewoon wennen dat ze zelf kan beslissen wanneer ze naar binnen en naar buiten kan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Xena is echt een beetje dom
Gaat ze op de vensterbank zitten naast de deur met het luikje en daar met haar neus op het glas zitten mauwen
Ze denkt w.s. dat er nu overal gaten zijn gemaakt of zo
Oh, te gek!quote:Op zondag 25 december 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je een boor en een decoupeerzaag voor me regelt, wil ik 'm er wel een keer voor je inzetten, Alicey.
Je hebt toch net zo'n deur als Bluezz? Moet lukken. Ik ben binnenkort vast wel weer eens in R'dam.quote:
Nee, een vrij moderne deur heb ik.quote:Op zondag 25 december 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt toch net zo'n deur als Bluezz? Moet lukken. Ik ben binnenkort vast wel weer eens in R'dam.
check..quote:Op zondag 25 december 2005 11:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, en een waterpas. Zodat 'ie WEL recht is.![]()
Ik zou dat spul ergens lenen als ik jou was, zonde om het te kopen. Bij voorkeur een beetje een stevige boor (niet zo'n goedkoop accugeval) en genoeg decoupeerzaagjes, voor het breken, want die deur zal wel goed stevig zijn...quote:Op zondag 25 december 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
check..
Een boor en een decoupeerzaag is verder gewoon rechttoe-rechtaan? Dat ik niet hoef te kiezen uit 10 verschillende soorten ofzo?
Dat zou idd nog wel kunnen, let ik daar op.quote:Op zondag 25 december 2005 11:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens mij zijn er wel verschillende soorten zaagjes voor zo'n ding. Als dat zo is, moet je dus zaagjes voor hout hebben.
Bij nader inzien, Alicey, neem je deur maar even mee naar de doe-het-zelfzaakquote:Op zondag 25 december 2005 12:03 schreef pascalheister het volgende:
wel een speciaal zaagje voor hardhout natuurlijk![]()
Geen probleem. Gewoon over mijn schouder he?quote:Op zondag 25 december 2005 12:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij nader inzien, Alicey, neem je deur maar even mee naar de doe-het-zelfzaak
quote:Op zondag 25 december 2005 12:06 schreef Alicey het volgende:
Geen probleem. Gewoon over mijn schouder he?
Ja, maar wat voor deur heb ik in godsnaam?quote:Op zondag 25 december 2005 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Nah, gewoon even zeggen wat voor deur je hebt en dan weten zij het wel.
Ik ga er vanuit dat het idd hardhout is. Zeg dat maar.quote:Op zondag 25 december 2005 12:09 schreef Alicey het volgende:
Ja, maar wat voor deur heb ik in godsnaam?
"Een witte!" is denk ik niet genoeg?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |