Ik ken een kat die het nooit goed heeft geleerd, maar altijd met een aanloop vanuit de achtergelegen hal met een noodvaart door het luik ramde, en waarschijnlijk altijd heeft gedacht dat dat 'illegale uitbreken' keer op keer echt super stoer was!quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Het hele huis is scheef![]()
Het slachtoffer is er al 1 keer uit en in geweest mét hulp
Juist. Einde aan het om de 2 minuten opstaan voor hare majesteitquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:27 schreef Mauro het volgende:
Kijk, zo moeilijk was het dus niet.
Netjes!
nu ben je portier af.
Ga niet, ik herhaal: niet over tot het lokken met kattensnoepjes.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Het zit precies goed, qua buikafmeting. De vloer zit een stuk lager, zowel vanuit binnen en buiten.
We hebben haar pootjes opgemeten vantevoren, precies zoals het moet.
Eerste kennismaking vanaf buiten :
[afbeelding]
Ze is net zelf naar binnen gekomen terwijl wij op ons buik haar aanspoorde
eitje wanneer moet ik komenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:39 schreef Skaai het volgende:
Handige kerel die golfer, doet ie ook klusjes buitenshuis? Er mag hier nog een deur in mijn deurpost namelijk
Ech nie hoor ! Xena trippelt gewoon * recht * door ( dat luikje )quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eitje wanneer moet ik komen![]()
Nee, jullie hebben haar altijd verwend door altijd voor haar de deur open en dicht te doen. Ze moet nu gewoon wennen dat ze zelf kan beslissen wanneer ze naar binnen en naar buiten kan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Xena is echt een beetje dom
Gaat ze op de vensterbank zitten naast de deur met het luikje en daar met haar neus op het glas zitten mauwen
Ze denkt w.s. dat er nu overal gaten zijn gemaakt of zo
Oh, te gek!quote:Op zondag 25 december 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je een boor en een decoupeerzaag voor me regelt, wil ik 'm er wel een keer voor je inzetten, Alicey.
Je hebt toch net zo'n deur als Bluezz? Moet lukken. Ik ben binnenkort vast wel weer eens in R'dam.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |