Ik zie het zó voor me.....quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:42 schreef mvdejong het volgende:
Dus ik naar beneden, vreemdeling probeert in volle vaart door het voor-luik weg te komen **knal**. Ik richting voorluik, vreemdeling sprintend richting achterluik **knal**. Ik die kant op en vreemdeling richting voorluik en weg ...
met 2 schanieren maak je van het uitgezaagde stuk een kattenluik dat qua stijl perfekt bij de deur past. heb je natuurlijk geen slot of zo, en het hout moet niet te zwaar zijn, anders krijgen je katten het niet meer open.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet je wat ik laatst dacht:
Kattenluiken zo ZO VERSCHRIKKELIJK lelijk! Dat witte plastic dat zo goor wordt en dan zo'n raampje dat binnen twee weken vol poezensnot zit...
En dat in (in mijn geval) een oude achterdeur. Oud-in-de-zin-van authentiek.
Is er nou niemand die een beetje handig is en een mooi houten luikje voor mij kan maken dat bij en in een jaren '30 deur past? Of weet iemand of er dergelijke luikjes te koop zijn?
Maar een deur is vrij dik... het luik moet dan wel hol zijn willen de katten het open kunnen duwen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
met 2 schanieren maak je van het uitgezaagde stuk een kattenluik dat qua stijl perfekt bij de deur past. heb je natuurlijk geen slot of zo, en het hout moet niet te zwaar zijn, anders krijgen je katten het niet meer open.
Hier is zo'n magneetluik ideaal!quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:48 schreef Miwe het volgende:
Die electronische kattenluiken zijn trouwens niet geweldig.![]()
Wij hebben last van een kat uit de buurt die regelmatig het etensbakje van die van ons kwam leegeten. Toen hebben we dus zo'n luik met magneet-sluiting gekocht. Gevolg: die kluns van ons is telkens 5 minuten bezig om binnen te komen, omdat ie het magneetje niet dicht genoeg bij de onderkant van het luik houdt en die kat uit de buurt komt nog steeds binnen, want die ramt gewoon door het slot heen. En dat is helemaal geen grote kat ofzo. :|
Deze kat komt alleen op het balkon, en aan een tuigje in de tuin *tonguitsteekt*quote:Op donderdag 22 december 2005 13:01 schreef ranzige_pad het volgende:
gewoonje kat binnen houden of buiten aan het lijntje, hebben de buren er ook geen last van. Neeh ik ben geen kattenhater.
Het merk Staywell heeft ook een kattenluik met "houtlook", misschien dat dat iets voor je is ?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet je wat ik laatst dacht:
Kattenluiken zo ZO VERSCHRIKKELIJK lelijk! Dat witte plastic dat zo goor wordt en dan zo'n raampje dat binnen twee weken vol poezensnot zit...
En dat in (in mijn geval) een oude achterdeur. Oud-in-de-zin-van authentiek.
Is er nou niemand die een beetje handig is en een mooi houten luikje voor mij kan maken dat bij en in een jaren '30 deur past? Of weet iemand of er dergelijke luikjes te koop zijn?
O dat is al beter ja! Nooit gezien! Dank voor de tip, ik ga eens kijken of ik die ergens in het 'echie' kan bekijken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:44 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Het merk Staywell heeft ook een kattenluik met "houtlook", misschien dat dat iets voor je is ?
[afbeelding]
Er wordt een aggregator bijgeleverd. Wel een sta in de weg hoor!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's maar waar haalt zo'n electronisch kattenluik eingelijk zijn stroom vandaan?
ja of zit de glaslat scheefquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
En hij zit niet scheef, de deur is scheef!!
Kan ook. Of het hele huis, maar nóóit het zelfgemonteerde kattenluik!quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja of zit de glaslat scheef![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |