Hola Zwolle/Meppelenaar.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
Ola zwollenaar.
Dribbel_ en Imberr --> nieuwste PUB stelletjequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
En imberr is verliefd op je -mo-
Miep.quote:
nee echt dronken is niet tof meerquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:59 schreef Imberr het volgende:
dronken zijn is tov, maar dronken ouders niet
dronken ouders moet je het huis uit werkenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:59 schreef Imberr het volgende:
dronken zijn is tov, maar dronken ouders niet
Ze gaan al slapen omdat ik zei dat ze dat moesten doenquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dronken ouders moet je het huis uit werken![]()
Wat een mongool ben jij...1x reageren op een dezelfde opmerking is genoeg hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dronken ouders moet je het huis uit werken![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoe stoer dat je twee verschillende antwoorden geeft op een dezelfde opmerking.
Commandeer ze even dat ze een krat bier moeten halen. 14.gifquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ze gaan al slapen omdat ik zei dat ze dat moesten doen![]()
liefquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij...1x reageren op een dezelfde opmerking is genoeg hoor.![]()
maak er maar 2 vanquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Commandeer ze even dat ze een krat bier moeten halen. 14.gif
1-1quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:08 schreef DjDev het volgende:
Maarre ik ga maar weer eens...morgen Ajax - PSV![]()
nee.quote:
ja.quote:
ghe.quote:
quote:
dan had je je cam maar aan moeten latenquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
nou ja zeg.![]()
mag ik geeneens meer blijven?
Ik zie er toch pauper uit.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan had je je cam maar aan moeten laten
of iig niet op msn zeggen dat je gaat slapen en dan wel hier blijven![]()
quote:
Istie je vriendje?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan had je je cam maar aan moeten laten
of iig niet op msn zeggen dat je gaat slapen en dan wel hier blijven![]()
UIT. HAHAHAHA.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Was dat een toe-lachje of een uit-lachje?
Jij wilt met iedereen een pintje drinken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:29 schreef cerror het volgende:
Ja dag mo.
We gaan wel eens een pintje drinken.
Maar mo woont in zwolle.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jij wilt met iedereen een pintje drinken.
Tot voorkort had ik dan ook een pintje met 'm kunnen drinken. Nu kom ik niet meer in Zwolle. 't Is dr wel leuk ende mooi.quote:
Zulks een waar feit.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:37 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Tot voorkort had ik dan ook een pintje met 'm kunnen drinken. Nu kom ik niet meer in Zwolle. 't Is dr wel leuk ende mooi.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Zulks een waar feit.
Mooie taal overigens.
Diezerpoort, Holtenbroek en den stadschmuur.quote:
Assendorp.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Diezerpoort, Holtenbroek en den stadschmuur.
Assendorp is lelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:48 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Assendorp.
Het centrum is leuk. Eerst vond ik het lelijk, maar heel veel winkels. Een winkeltje ben ik verliefd op.. Iets met Fladder ofzo..
Een heel lief winkeltje met allemaal frutsels. Broodroosters met bloemetjes.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Assendorp is lelijk.
En ik struin vaak door het centrum maar die winkel ken ik niet
Dat soort winkeltjes heb je zat daar.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Een heel lief winkeltje met allemaal frutsels. Broodroosters met bloemetjes.
Janee, maar deze heeft m'n hart gestolen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat soort winkeltjes heb je zat daar.
Je was je vader toch kwijtquote:
Nou, hup dan.quote:
Die dingen gaan toch zo vaak kapot?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
packard bell..en niet trots erop![]()
vanavond gourmetten![]()
Ik was om 11 uur al wakker.quote:
Ik kom net m'n nest uitrollen, de bank op, laptop op schootquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik was om 11 uur al wakker.Jij?
inderdaad ja..quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die dingen gaan toch zo vaak kapot?
Met wat voor processor meuk?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
inderdaad ja..
ofja, de mijne ging heel veel geluid maken en uitvallen
en toen opgestuurd wilde ze het eerst niet vergoeden, uiteindelijk toch wel
en nu maakt die weer lawaai![]()
maar dat is het enige wat bij mij negatief is eraan, dat wel
als je dr niet mee kunt werken wel jaquote:
oh ik weet echt niet wat er allemaal inzit enzo hoor :/quote:
Dat is ook niks...ik kan er meer dan 4 uur mee werken....quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een acer, het enig nadeel eraan is dat de accu het maar een uur volhoudt.
Ach, ik gebruik 'm vrijwel alleen thuis, dus heb er geen last van.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is ook niks...ik kan er meer dan 4 uur mee werken....![]()
Nee, ik heb geen idee wie dat is...quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:36 schreef Life het volgende:
[..]
Jij begrijpt blijkbaar niet hoe belangrijk Jack Bauer is voor deze wereld.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee wie dat is...
Mijn vakantie begint juist pas morgen.quote:
*Emmer ijswater aangeeft...quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn vakantie begint juist pas morgen..
welk levenquote:
\quote:
afschieten dat tuigquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:11 schreef DaMook het volgende:
Hoi allemaalIk heb gvd van gisteravond 7 uur tot vanmiddag 2 uur zonder internet gezet
Klote chello
zolang je maar blijftquote:
ik ben alweer wat wakkerderquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:19 schreef IFASS het volgende:
[..]
zolang je maar blijft![]()
(maar of je er nou wakker van word)
quote:
Chelloquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:11 schreef DaMook het volgende:
Hoi allemaalIk heb gvd van gisteravond 7 uur tot vanmiddag 2 uur zonder internet gezet
Klote chello
Graag, stelletje eikels daarquote:
eensch, duurt soms 30 sec voordat pagina gerefreshed isquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Graag, stelletje eikels daar
En fok is traag
als je twee goede vind, laat het me ff wetenquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:36 schreef IFASS het volgende:
*naar 2e hands drumstel aan 't zoeken is, nieuw zijn ze me nog iets te duur.
doet mijquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:39 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je twee goede vind, laat het me ff weten
We willen overstappen naar versatel 20mbitquote:
dat klinkt al beterquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
We willen overstappen naar versatel 20mbit
nop..als ik maar kan drummen op een degelijk drumstelquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:50 schreef IFASS het volgende:
Well.. er is maar 1 gozer die op alle 3 de pics staat, dus dat moet niet moeilijk wezen
@snopprinses:
Nog specifieke eisen zoals merk/setup?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nop..als ik maar kan drummen op een degelijk drumstel
Zekersquote:dat klinkt al beter
Je zit zeker vast aan zo'n belachelijk jaarcontractquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
ZekersHoop dat we het snel hebben, maar dat hangt ook weer af wanneer we chello op kunnen zeggen
.
Jup, chello verlengt iedere keer voor een jaarquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je zit zeker vast aan zo'n belachelijk jaarcontract![]()
Maar 20mbit is wel mooi![]()
quote:
Lekkerquote:
Zeker wetenquote:
een van de redenen zal wel zijn dat Fok! zo fokking traag isquote:Op zondag 23 oktober 2005 20:13 schreef Maikuuul het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat het zo langzaam gaat ?
Het is sowieso zelden zo rustigquote:Op zondag 23 oktober 2005 21:33 schreef IFASS het volgende:
volgens mij is het zelden zo rustig op zondag :/
mja, nog ergerquote:
quote:
Ik heb er ook nog ergens 1 van psvquote:
Tsja, je zult toch gewoon moetenquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:48 schreef snopprinses het volgende:
beh echt geen puf om morgen weer naar stage te gaan
Ik heb ook geen zin in school.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:48 schreef snopprinses het volgende:
Ik lig 3 paragrafen achter en moet woensdag weer bij zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsja, je zult toch gewoon moetenIk moet morgen weer aan de bak met mn wiskunde (
) en ik lig al achter
yea jammer genoeg welquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsja, je zult toch gewoon moetenIk moet morgen weer aan de bak met mn wiskunde (
) en ik lig al achter
Ik 2 hoofdstukkenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik lig 3 paragrafen achter en moet woensdag weer bij zijn.
Word leuk.
Welkom terugquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:48 schreef snopprinses het volgende:
Tsja, wat doe je er aan hequote:Op zondag 23 oktober 2005 23:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea jammer genoeg wel
van school kon ik tenminste fijn thuis blijven..maar hier moet ik wel gaan :/
Snel naar bed danquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
eiglijk wilde ik om 10:30 al in bed liggen, maar dat is dus al niet gelukt
Nee hoor, juist nietquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je dr weg wilt hebben
Das ook weer zo ja. Maar jij moet dus morgen naar school huh? Is dat leuk: school?quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:16 schreef IFASS het volgende:
[..]
Nee hoor, juist niet![]()
Je moet een beetje evenwicht in het gezelschap houden
Maar 3 uurtjes.. tsja, school.. leuk?quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das ook weer zo ja. Maar jij moet dus morgen naar school huh? Is dat leuk: school?
Deze is dus echt alles behalve kutquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:51 schreef Gizmore het volgende:
DM, jij hebt echt een kutlayout
Fok gaat schijtlangzaam en ik heb geen geduld dus het kan zomaar zijn dat ik meteen weer weg ben maar voor nu dus: hoi
Je kan ook niet alles hebben: nu ben je fulltime miss PUB jaquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:19 schreef snopprinses het volgende:
mên..had ik nog maar school!
Ja fok was traag kon er niks aan doenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik 2 hoofdstukkenMaar goed, ik ga daar echt wel ff voor zitten morgen
@ TLK: kap ff, tis nogal vervelend![]()
wat doe je voor iets?quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:20 schreef IFASS het volgende:
[..]
Maar 3 uurtjes.. tsja, school.. leuk?
Tis vrij simpel:
Vrienden:De lessen zelf:
![]()
het leven is hard jaquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles hebben: nu ben je fulltime miss PUB ja
Jawelquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja fok was traag kon er niks aan doen
6VWO, met profiel Natuur&Techniekquote:
Nee dank je: ik kreeg na een minuut al de neiging om mn account op te zeggenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Deze is dus echt alles behalve kutGebruik hem maar eens een dagje en je weet hoe FOK!ken oorspronkelijk bedoelt was
Dat heb ik dus ook met collegesquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:20 schreef IFASS het volgende:
[..]
Maar 3 uurtjes.. tsja, school.. leuk?
Tis vrij simpel:
Vrienden:De lessen zelf:
![]()
Soms doet die dan niksquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel, gewoon niet vaker als 1x op invoeren klikken
Yapquote:
Deze is echt relaxedquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee dank je: ik kreeg na een minuut al de neiging om mn account op te zeggen
Dan gaat ie helemaal niet snellerquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Soms doet die dan niksdus druk ik meer en gaat hij wel sneller
tot 13 januari. Maar met kerst heb ik een week vrijquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:31 schreef IFASS het volgende:
[..]
Yap![]()
Hoe lang moet je nog stage lopen?
Ik spreek uit ervaringquote:
lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:35 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tot 13 januari. Maar met kerst heb ik een week vrij
en dan mag ik weer terug naar school
Zoiets noem ik gewoon posts opkrikkenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring![]()
Opeens springt die snel om.
Maar dan heb je ook meer post in een kleinere periode
nja school betekend wel, half 6 / 6 uur opstaanquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef IFASS het volgende:
[..]
lekker![]()
====
Zat net wat oude mappen door te bladeren, wat je al niet tegenkomt![]()
b.v. dit:
http://www.solcon.nl/wvdridder/contest15/wip002.jpg
http://www.solcon.nl/wvdridder/dynamite3.jpg
http://www.solcon.nl/wvdridder/wip019.jpg
1 a 2 jaar geleden gemaakt, wist niet eens dat ik ze nog had.
Nostalgie![]()
![]()
avondquote:
Hehe, dat is het waard zo te horenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja school betekend wel, half 6 / 6 uur opstaan
maar minder uren en mn klasgenoten weer zien
nog een weekquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:38 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Een zeer goedemorgen
Nog twee daagjes vrij.
kben vandaag weer begonnenquote:
nu pasquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:51 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Heb je twee weken? Of begin je nu pas?![]()
Dag meneer de uilquote:
ik ga zometeen je banner afmakenquote:
als ik beroemd en rijk word he!quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:32 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Beste proefwerkweekrooster ooit:
Geen toetsen.
Oh en Miss PUB gaat een D50 voor me kopen!![]()
Dat wel én het forum gaat opeens snellerquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:38 schreef snopprinses het volgende:
oeh maar nu is wel robbie williams
Ik lag me ook een kapotje.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:13 schreef Gizmore het volgende:
Leuk, PUB op Fok!radio, is er niemandGeen fwnk en al helemaal geen MaRySe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |