abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 oktober 2005 @ 02:31:08 #1
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31645499
Vrijdag werden er sancties opgelegd aan de bewoners.
Alle spelletjes werden ingenomen, de breiwerkjes, het eten, de voetbal, de jacuzzi moest worden schoongemaakt maar was daarna verboden voor de duur van de rantsoenweek, de bewoners kregen een waarschuwing voor het nogal vaak in badjassen en 'strandkleding' rondlopen etc.

Zaterdag werd er via een brief met een aantal punten opheldering gegeven over het waarom van de sancties.
quote:

Beste Bewoners,

Big Brother berust op een aantal regels, met enige speelruimte. Soms knijpt Big Brother een oogje dicht, maar het project mag niet zo verwateren dat het aan geloofwaardigheid bij de kijkers verliest. Na het herhaaldelijk aangeven van waarschuwingen, hebben we jullie een sanctie opgegeven.

Het een loopje nemen met de regels was idd niemand ontgaan. Opdrachten worden half gelezen en zelden gehaald, voortdurend opzettelijk of onopzettelijk geklooi met de microfoons, inhoudelijk praten over het programma, de DBK als verzetje gebruiken, in bed blijven liggen terwijl 'de wekker' gegaan is, spelletjes met de camera's spelen, van Tanja's voorraad snoepen,door de ramen loeren, enz.

Ondanks de straf was er afgelopen avond toch een beperkt feestje voor Ingrid en Menno georganiseerd.

In de verwenkamer vinden de bewoners onderstaande mededeling:
quote:

Beste Bewoners,

Dit had het feestje kunnen zijn. Wanneer de muziek stopt, moeten jullie ogenblikkelijk weer terug naar het Huis.

Niks uit deze kamer mag worden meegenomen in het Huis.

In de kamer ligt een stapel cadeau’s en verjaardagskaarten van vrienden van thuis.

En wat doen de bewoners als het feestje is afgelopen?

Ze nemen het allemaal mee uit de kamer het huis in.

Ik geloof niet dat het opzettelijk de regels verbreken is maar domweg desinteresse in BB.
Ze hebben gewoon geen aandacht voor de brieven, of het nu mededelingen of opdrachten zijn (veel te druk met zichzelf waarschijnlijk).

Komt BB hier morgen op terug of geven ze voor de zoveelste keer maar weer toe aan de bewoners?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31645537
Interessant, tvp.
pi_31645709
Interessant, tvp.
pi_31646471
Interessant, tvp.
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_31646494
Interessert me niks! tvp
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:46:54 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_31646760
Link?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31647194
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 02:31 schreef Rica het volgende:
Vrijdag werden er sancties opgelegd aan de bewoners.
Alle spelletjes werden ingenomen, de breiwerkjes, het eten, de voetbal, de jacuzzi moest worden schoongemaakt maar was daarna verboden voor de duur van de rantsoenweek, de bewoners kregen een waarschuwing voor het nogal vaak in badjassen en 'strandkleding' rondlopen etc.

Zaterdag werd er via een brief met een aantal punten opheldering gegeven over het waarom van de sancties.
[..]

Het een loopje nemen met de regels was idd niemand ontgaan. Opdrachten worden half gelezen en zelden gehaald , voortdurend opzettelijk of onopzettelijk geklooi met de microfoons, inhoudelijk praten over het programma, de DBK als verzetje gebruiken, in bed blijven liggen terwijl 'de wekker' gegaan is, spelletjes met de camera's spelen, van Tanja's voorraad snoepen,door de ramen loeren, enz.
Ik denk juist dat ze de laatste tijd expres vage en 'onhaalbare' opdrachten kregen zodat ze op noodrantsoen moesten om het een beetje rustig (lees geen alcohol) rondom de bevalling zou zijn.
Voor de rest heb je wel gelijk en ik denk dat daar idd de sanctie voor bedoeld was om strenger te worden zodat ze beter gaan luisteren.
quote:
In de kamer ligt een stapel cadeau’s en verjaardagskaarten van vrienden van thuis.

En wat doen de bewoners als het feestje is afgelopen?

Ze nemen het allemaal mee uit de kamer het huis in.

Ik geloof niet dat het opzettelijk de regels verbreken is maar domweg desinteresse in BB.
Ze hebben gewoon geen aandacht voor de brieven, of het nu mededelingen of opdrachten zijn (veel te druk met zichzelf waarschijnlijk).

Komt BB hier morgen op terug of geven ze voor de zoveelste keer maar weer toe aan de bewoners?
Ik denk dat ze van die brieven niet zo een punt maken, maar ze wilde absoluut niet dat er alcohol het huis in zou gaan en de bewoners te dronken zouden worden (zie ook de duur van het feestje), omdat het dan wel weer eens uit de hand zou kunnen lopen (neuk de roels) en de tanja (die haar rust moet hebben om snachts met regelmaat de borstvoeding te kunnen geven) en de baby in hun rust gestoord konden worden.
Dit is op zich ook een vrij lastige situatie voor BB en ik denk dat dit ook een reden (waar er volgens mij meerdere van zijn) is waarom Tanja niet tot het einde blijft.
Ik ben er vrij van overtuigt dat er op een gegeven moment wel een gevulde envelop komt te liggen oid die de bewoners weer aan haar gaan laten en die pakt ze dan weer pakt.
Als ze dan donderdag niet vertrekt natuurlijk, en dat merken we denk ik vrij snel want als endemol merkt dat ze onoverbrugbaar laag staat zullen ze waarschijnlijk de 'babyuren' er snel doorheen jagen en Tanja vooral in beeld laten zeggen dat ze weg wil.

Er zit wel een grote maar aan dit verhaal, Tanja nu zo een beetje kennende, als de verwijdering tot de groep blijft of groter wordt dan zou zij zomaar weer de kont tegen de krib kunnen gooien en gaat ze juist proberen om zo lang mogenlijk te blijven, terwijl ze eigenlijk nog steeds weg wil (behalve deze week).
Maw de bewoners spelen wel een beetje met vuur wat betreft hun houding naar Tanja
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 23 oktober 2005 @ 04:55:35 #8
104871 remlof
Europees federalist
pi_31647215
ze mochten niets meenemen *behalve de cadeautjes* waaronder de kaarten dus ook vallen... ze hebben verder toch ook niks meegenomen?
pi_31647437
Ach, het was een leuk feestje. Jammer dat enkele bewoners, waaronder Menno, zich aan de drank te buiten moesten gaan... Waar bleef overigens zijn "maatje" Ingrid in zijn uren van nood?
Bewoners Ingrid en Menno mochten hun cadeautjes wel meenemen in het huis!

Wat betreft Tanja: zij heeft vanavond aangegeven dat zij alleen gekomen is voor de (kostenloze) bevalling in het BB-huis en een leuke (kraam)tijd hierna. Zij geeft geen reet om haar medebewoners en gaat het liefst zo spoedig mogelijk naar huis... (naar een onzekere toekomst). Wellicht heeft Bridget, geheel onterecht, aangegeven dat heel Nederland massaal op Tanja heeft gestemd... Nu zit iedereen met de gebakken peren omdat Tanja nu (ten onrechte) denkt dat zij geliefd is in heel Nederland.... Zij gaat nu, ondanks het feit dat haar kind nu in een "hokje" moet leven, toch voor de overwinning! Puur eigenbelang volgens mij.... Tanja, go exit!! In het belang van je kind...

Het is voor mij behoorlijk dubbel allemaal: ik ben nl. wel voor mijn kindjes gestopt met roken en ik snap die perikelen rond de kraamtijd heus wel, maarrr... Mij is geadviseerd om zoveel mogelijk fruit en groente te eten, over chips en onnodige stroopwafels werd nooit gerept.. Waarom krijgt Tanja dit allemaal wel? Nicotine is ook niet de eerste levensbehoefte van een kind...

Oke, als zwangere of zogende vrouw geniet je toch enkele privileges. Het gaat er bij mij echter niet in dat ze na haar bevalling nog aanspraak kan maken op sigaretten en andere "voedingsmiddelen" die geen deel uitmaken van enig gezond voedingsmiddelen pakket! Chips en chocolade behoren wat mij betreft toch tot de luxe artikelen.
BB get real en zet ook Tanja op een redelijk rantsoen! Of willen jullie je geloofwaardigheig helemaal verliezen?
  zondag 23 oktober 2005 @ 06:07:03 #10
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31647475
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 05:54 schreef whatever01 het volgende:

[...]
Wat snap jij niet aan de openingspost?

Pleurt op met je gejank over Tanja!
Your games are death
With every breath
pi_31647478
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 04:55 schreef remlof het volgende:
ze mochten niets meenemen *behalve de cadeautjes* waaronder de kaarten dus ook vallen... ze hebben verder toch ook niks meegenomen?
Klopt helemaal. Topic is dus zinloos
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 23 oktober 2005 @ 06:09:48 #12
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31647484
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 04:55 schreef remlof het volgende:
Is dat gezegd? Ik kwam er net in toen het feeste afgelopen was (Hazes met de hoogste tijd) en zag ze met van alles naar buiten sjouwen. Enkele users hier merkten toen op dat het niet mocht en het stond zo idd ook op de Talpa site.
Your games are death
With every breath
  zondag 23 oktober 2005 @ 06:10:27 #13
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31647487
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 06:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Topic is dus zinloos
Ok doe maar dicht dan svp.

(het werd toch alweer een Tanja jank topic)
Your games are death
With every breath
pi_31647497
BB5 wa is dat ?
pi_31647499
Teletubies voor pubers ?
pi_31647517
Slotje op verzoek. Voor diverse Tanja-jank-topics verwijs ik graag naar de index van het BB5 forum.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')