Geilen - geilen - dat is jouw woord dan weer. Zo praten wij niet over dat soort dingen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je vriend het leuk dat je geilt op een lange, hetroseksuele man?
ghehehe.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Geilen - geilen - dat is jouw woord dan weer. Zo praten wij niet over dat soort dingen.
denk niet dat iemand dat heeft bij sch.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:22 schreef petre86 het volgende:
wat leuk om te zien dat mensen er standaart vanuit gaan dat je hetero bent
Voor iemand die 20% van z'n bericht in het Engels schrijft heb jij wel een grote bek...quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
waar the fuck heb jij het over? praat nederlands!![]()
In het geval van SCH is daar verdomd weinig verkapt aan...quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:33 schreef Ciurlizza het volgende:
Verkapt "kijk-mij-eens-nicht-zijn"-topic?
Leuk hequote:Op zondag 23 oktober 2005 10:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In het geval van SCH is daar verdomd weinig verkapt aan...
Eenschquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:29 schreef Prego het volgende:
je kan het ook gewoon omdraaien, jij bent te klein voor die kerel.
ik ben zelf 2m04, ik zou ook geen klein frotje willen die naast me loopt..
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:11 schreef SCH het volgende:
Nou heb ik vanavond echt een leuke jongen ontmoet en hij vindt mij ook leuk, zeker weten.
Maar er is een GROOT probleem: hij is veel te lang, hij is 2 meter 5.
En ik ben gewoon niet zo groot, heb niet zo'n groot bed en heb ook geen zin om steeds tegen hem op te kijken.
Wat nu?
lange mannen, kleine jannenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:39 schreef VeerMans het volgende:
en je weet wat ze zeggen over lange mannen dus niet zeuren
schop hem in ze ballenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:11 schreef SCH het volgende:
Nou heb ik vanavond echt een leuke jongen ontmoet en hij vindt mij ook leuk, zeker weten.
Maar er is een GROOT probleem: hij is veel te lang, hij is 2 meter 5.
En ik ben gewoon niet zo groot, heb niet zo'n groot bed en heb ook geen zin om steeds tegen hem op te kijken.
Wat nu?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |