Zoals??quote:Op woensdag 2 november 2005 09:35 schreef da_micha_man het volgende:
[..]![]()
voer haar gewoon wat te eten wat moeilijk te eten is met een tongpiercing![]()
biefstuk, zodat ze flink moet kauwen.. Dan heeft ze wel genoeg van dat geschuur van die piercing in haar muilquote:
Keep dreamingquote:Op woensdag 2 november 2005 09:26 schreef SunChaser het volgende:
Waarom staat er nog geen foto van je zus hier, kunnen we iig beoordelen of ze lekker genoeg is om je druk te maken over een piercing
Slotje dan.quote:
Het is wel onwijs lekker om gepijpt te worden door een vrouw met tongpiercing, en het zoent ook lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:49 schreef alwaysleft het volgende:
Bah gaat ze zichzelf belachelijk maken door zo een kut tongpiercing te nemen wat er helemaal niet uitziet, is toch te gek voor woorden? Tongpiercing is zoooo niks heJa en als het niks is groeit het wel dicht zegt ze
Ben er helemaal op tegen dat ze zichzelf verminkt met zoiets
![]()
Wel in de juiste volgorde he.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het is wel onwijs lekker om gepijpt te worden door een vrouw met tongpiercing, en het zoent ook lekker![]()
ach god, een homofoobquote:
Nah, ik vind beide niks eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het is wel onwijs lekker om gepijpt te worden door een vrouw met tongpiercing, en het zoent ook lekker![]()
Nee hoor, ik hoef alleen geen sperma in m'n bek.quote:
Jij zoent je vriendin ook niet na het likken omdat ze dat vies vindt?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef alleen geen sperma in m'n bek..
met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef alleen geen sperma in m'n bek..
Als zij dat niet wilt niet nee, en m'n laatste vriendin ging uit haarzelf al snel haar mond spoelen. Geen problemen mee.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij zoent je vriendin ook niet na het likken omdat ze dat vies vindt?
Dat sommige mensen serieus reagerenquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:13 schreef Cici het volgende:
[..]
Oh, wat zijn we weer oppervlakkig.
Dus iedereen die een tongpiercing neemt, neemt zo'n ding om in de rondte te gaan pijpen???
Heeel oppervlakkig.
Kneusje.
Uiteraard, 't is hier verdulleme ONZ niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:44 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Dat sommige mensen serieus reageren![]()
Maar wel KLB, is dat nou meer of midner rede om serieus te reageren?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Uiteraard, 't is hier verdulleme ONZ niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |