dekbed beweegtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Hij leeft toch nog wel
[afbeelding]
Ik hoop dat ze wel een beetje op hem letten daarzo, ook de regie enzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Hij leeft toch nog wel
[afbeelding]
Bedankt Knurkie, pluissebol, cuall en stilquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:53 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dr hoofdeinde verhogen wil wel helpen dus een opgerolde handdoek onder dr matras of onder de poten van dr bed(het hoofdeinde) boeken leggen niet te veel want dan zakt ze naar beneden
eventueel stomen onder de douche (douche op zn heetst en er naast zitten met je dochter iets te drinken geven liefst een flesje zodat ze door dr neus moet ademen of een speen geven
beterschap
zat ik ook al te denken, het lijkt net of hij dood isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ademt Menno nog?
Hou je taai !!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bedankt Knurkie, pluissebol, cuall en stil![]()
Ga dus de douche maar eens proberen.
fles of speen wil ze niet meer, als de oche niet voldoende werkt ,komen ze idd maar even kijken van de huisartsenpost. 2x bijna kwijtraken vond ik wel voldoende voor de rest van m'n leven, maar ja die vinden je zo snel zeikerig (vinden het bijv ook niet nodig naar een fikse hondenbeet te kijken), dat ik dat het liefst zolang mogelijk vooruit schuif. Heb al gebeld vanavond en je hoort ze direct zuchten aan de andere kant.![]()
als je weet dat t niet goed gaat met je meisje en ze willen niet langskomen moe je er gewoon heen gaan hoor desnoods de boel op stelten zetten jij weet t toch t beste hoe ze zich voelt en je kan ook nog dan desnoods naar de ehbo daar moeten ze wel succes hoop dat douche werktquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
fles of speen wil ze niet meer, als de oche niet voldoende werkt ,komen ze idd maar even kijken van de huisartsenpost. 2x bijna kwijtraken vond ik wel voldoende voor de rest van m'n leven, maar ja die vinden je zo snel zeikerig (vinden het bijv ook niet nodig naar een fikse hondenbeet te kijken), dat ik dat het liefst zolang mogelijk vooruit schuif. Heb al gebeld vanavond en je hoort ze direct zuchten aan de andere kant.![]()
gelukkig maarquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:04 schreef stil het volgende:
Dekbed zie je nog bewegen bij Menno, dus nog genoeg leven.
Dan vinden ze je maar zeikerig! Gewoon bellen hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
edit: lovebear ook bedankt. Douche is warm ondertussen ga dus eerst ff proberen of dit helpt.
er gaat echt niks gebeuren en volgens mij sprak lieske met ingridquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef BlaBlub het volgende:
Ik wil het gefluister van Lieske en Roelhoren, dus die kutten mogen wel stoppen met zingen.
is bij de meeste sites omdat dan backups owrden gemaakt, zal in paar min wel beter zijnquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:07 schreef frizti het volgende:
damn, 0.00 uur en fok! is weer traag als dikke stront.
doe dan meteen dr hoofdeinde omhoog als ze dan lucht heeft gekregen van de stoom blijft het open door het iets omhoog liggenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
edit: lovebear ook bedankt. Douche is warm ondertussen ga dus eerst ff proberen of dit helpt.
nee, dat is haar eigen linkerhandquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:08 schreef Ferdii het volgende:
zit roel hier nou aan de borsten van lieske of niet?
[[url=http://www.filedump.nl/files/roellieske.JPG]afbeelding][/URL]
Wat ze daar van vinden moet je niet echt boeien snaptnix, als de huisartsenpost niet wilt doen wat jij van ze verlangt zijn er nog legio ziekenhuizen. Even melden dat je ze al 2 x bijna kwijt was en misschien dat ze dan wat menselijker worden. Maar vooral blijven luisteren naar je eigen gevoel die jouw genoeg verteld of je kan wachten of actie moet ondernemen. Sterktequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
sterkte meid en laat je niet afschepen, gewoon eisen dat ze komen en gewoon blijven herhalen aan de telefoonquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb al gebeld vanavond en je hoort ze direct zuchten aan de andere kant.![]()
Ik dacht net ook al zoiets te zien. Roel heeft Lieske al 2x eerder betast, dus t zal niet de eerste keer zijn als t zo isquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:08 schreef Ferdii het volgende:
zit roel hier nou aan de borsten van lieske of niet?
[[url=http://www.filedump.nl/files/roellieske.JPG]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |