Valt wel mee denk ik, die babykamer is behoorlijk geluiddichtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Keihard zingen. Baby zometeen wakker. Oorlog.
Wat een onzin. Er zijn echt wel mannen die op zo'n type vallen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
lachen wie wil nou neuken met dat wijf niemand echt niemand
Reken maar (helaas)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
bijna 0:00 fok zal wel 10 minuten traag worden
Zoveel doofstomme mannen van boven de 60 zijn er nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er zijn echt wel mannen die op zo'n type vallen.
Maakt niet uit dan kan de baby vast wennen aan geluiden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:57 schreef style het volgende:
Wat houden ze toch weer geweldig rekening met de baby![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Joost is echt heel onsmakelijk in zijn onderbroek.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:59 schreef kavu het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 oktober 2005 23:50 schreef Ferdii het volgende:
roel blijft gewoon zichzelf, en dat is zowveel mogelijk vrouwen in ze bed lokken, en nu die weet dat ie het definitief kan vergeten is het niet eens zow raar dat ie bij lieske in bed kruipt
[/quote}
ja of je daar trots op moet zijnHet is gewoon een homofobe oversexte jongen die zich het liefst stoned op de bank oraal laat bevredigen (indien dat mogelijk is met zo'n pick-up naaldje) en met discovery channel wijsheden strooit om vooral maar slim over te komen.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Hij leeft toch nog wel
[afbeelding]
Er is helemaal niks mis mis met stoned op de bank je oraal laten bevredigenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:59 schreef kavu het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 oktober 2005 23:50 schreef Ferdii het volgende:
roel blijft gewoon zichzelf, en dat is zowveel mogelijk vrouwen in ze bed lokken, en nu die weet dat ie het definitief kan vergeten is het niet eens zow raar dat ie bij lieske in bed kruipt
[/quote}
ja of je daar trots op moet zijnHet is gewoon een homofobe oversexte jongen die zich het liefst stoned op de bank oraal laat bevredigen (indien dat mogelijk is met zo'n pick-up naaldje) en met discovery channel wijsheden strooit om vooral maar slim over te komen.
Nou, als ik eerlijk ben vind ik hem er maar eng bij liggen. Het zal wel goed zijn, maar toch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Hij leeft toch nog wel
[afbeelding]
Ja D.Rose, ik had 'm de eerste keer al begrepenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |