Lief hequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:46 schreef Aventura het volgende:
Ik hoorde de baby net huilen op stream 1 en 2
[/quote]quote:[quote]Op zaterdag 22 oktober 2005 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
DE oplossing idd.
Eerst donderdag de mededeling dat Rob het huis uit moet. Dan later Tanja naar de DBK roepen en met de mededeling dat er een envelop voor haar ligt. "10.000 euro en naar huis". Tanja blij, bewoners blij. De kersverse opa en oma blij... iedereen blij
Volgens mij slaapt Mennoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:46 schreef Aventura het volgende:
kan er ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:46 schreef Aventura het volgende:
Jep.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Roel kruipt weer bij Lieske in bed. Zag ik dat goed
yes klopt niet zo slimquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Roel kruipt weer bij Lieske in bed. Zag ik dat goed
Hij doet zijn eigen ding, maar is er eerlijk over... Daar kunnen er veel nog wat van leren!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:47 schreef kavu het volgende:
Het lijkt wel of die Roel niks fout kan doen bij die andere bewoners of heeft hij zo'n dominant karakter dat ze niets negatiefs over hem kunnen zeggen
Maakt verder niets uit. Dat wil Lieske toch niet. En Dido mag nu wel een keer ophouden met klagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |