kijk dat vraag ik niet. ik ben gewoon op zoek naar werk.. heb al vele sollicitaties uitgestuurd. en ik pak gewoon wat ik pakken kan. en als het de Mac is. so be itquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:57 schreef Aurelium het volgende:
Bovendien is de Mac voor kleuters met die kut clown van ze en is BK veel lekkerder.
Ik krijg gewoon het minimum loon voor mijn leeftijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:50 schreef Robbiej het volgende:
Leuk salaris
Als je bij McDonald's werkt, heb je de belangrijke taak het de gasten naar de zin te maken. Daar wil je natuurlijk wel goed voor worden betaald. Bij McDonald's ben je verzekerd van een salaris dat minimaal voldoet aan de horeca-CAO.
is dat nou hoger dan het minimum jeugdloon? of is dat nou gewoon bullshit praat op hun site?
wow om jouw mening werd niet gevraagd. op getieft uit mn topic relnicht.quote:
Hey.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:54 schreef diddlinaa het volgende:
hey Robbiej ,
Je bent 17 en dat betekend dat er haast geen belasting vanaf gaat... dus laan we zeggen dat je 3,60 overhoud per uur... En na je proeftijd krijg je iets meer salaris... en als je jarig geweest bent ook... maar je kan dat zaterdag gewoon vragen...
Groeten , Diddlina...
Dat is onzin trouwens, ik heb er gewerkt en je mag maar heel beperkte dingen kiezen in je pauze. Bovendien wordt je moddervet als je elke keer daar eet als je moet werkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:57 schreef Aurelium het volgende:
Ga bij burger king werken, krijg je gratis zoveel eten als je wil in je pauze, niet die louzy 50% korting van de MAC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |