ga ik proberenquote:-Voor elke 1 a 2 glazen alcohol ook een glas water drinken.
Tussendoor gaat lastig worden maar ná het stappen een lekker broodje kabab halen moet lukkenquote:- Tussendoor en voor het slapen gaan een redelijk stevige maaltijd eten.
Wat bedoel je hiermeequote:- Voor het slapen gaan een hooggedoseerde multivitamine nemen.
Paracetamolletje ook goed?quote:- Preventief voor het slapen gaan ibuprofen, naproxen of iets dergelijks nemen.
Moet ook wel lukkenquote:- Voldoende uitslapen.
nja als ik lazerzat thuiskom moet ik denk ik niet alles door elkaar gaan vreten, maar kan natuurlijk altijd wat bananen en wat kaas naar binnen werpen...quote:-Zorg ervoor dat je voldoende magnesium, calcium, kalium, natrium en B-vitaminen binnenkrijgt voordat je gaat slapen. Dus bananen, eieren, volkorenbrood, kaas, patat, vlees, groente, etc. gaan eten.
Zal het proberen!! THx ii voor je tipsquote:Al met al zal je kater is echt een stuk minder worden als je bovenstaande dingen doet, trust me!![]()
Als het je tussendoor niet lukt, dan gewoon vlak voor je gaat slapen 1 a 2 liter water wegdrinken.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:28 schreef Gelderland het volgende:
ga ik proberenlukt alleen niet in de kroeg (ga ik iig niet doen) , maar wél tijdens in drinken. Deed ik eigenlijk al, maar alleen water drinken tussendoor hielp ook niet
![]()
Tussendoor eten moet vast wel lukken, gewoon ff uit de kroeg gaan en naar een cafetaria lopen.quote:Tussendoor gaat lastig worden maar ná het stappen een lekker broodje kabab halen moet lukken
Een vitaminepil, zoals Solgar, Orthica of iets dergelijks. Zolang die maar hooggedoseerd is, dus NIET Centrum, Dagravit, Davitamon of zoiets, die zijn te laag gedoseerd.quote:Wat bedoel je hiermeeVitaminepillen of een vitaminedrankje? En welk merk/type dan bijv.
Ja hoor, wat voor jou het beste werkt.quote:Paracetamolletje ook goed?Want die dingen die jij noemt kunnen nogal vervelende bijwerkingen geven
Gewoon wat voedzame dingen naar binnenwerken, dus geen witbrood, snoep, koek, etc.quote:nja als ik lazerzat thuiskom moet ik denk ik niet alles door elkaar gaan vreten, maar kan natuurlijk altijd wat bananen en wat kaas naar binnen werpen...![]()
Your welcome!quote:Zal het proberen!! THx ii voor je tips![]()
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb ook al jaren na elke stapavond een redelijke tot flinke kater. Zelfs als ik maar 5-6 bier heb gedronken voel ik het een beetje. Na een flinke avond doorhalen (15 - 20+ drankjes) ben ik de volgende dag echt helemaal gaar en hoofdpijn en misselijk. En geloof me alles geprobeerd, liters water drinken, vet eten voor het slapen etc. Niets helpt de kater blijft erg heftig. Wat bij mij redelijk vreemd kan zijn is het het feit dat ik niet echt snel zat word. Dus na 5-10 bier voel ik me redelijk nuchter maar wanneer ik wakker word voel ik toch dat ik de avond van te voren wat heb gedronken.![]()
Er zijn gewoon mensen die de pech hebben om erg snel een vervelende kater te krijgen.
En dan toch stug doordrinken met stappen![]()
Paracetamol icm alcohol is volgens mij ook niet zo'n goed ideequote:Op maandag 16 januari 2006 19:28 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Paracetamolletje ook goed?Want die dingen die jij noemt kunnen nogal vervelende bijwerkingen geven
[..]
Valt wel mee. Het levert geen maagproblemen op zoals aspirine, maar je lever krijgt nat. wel een extra opdonder. Toch werkt paracetamol icm whisky erg goed tegen hoofdpijn. Of het ook tegen een kater werkt weet ik niet..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Paracetamol icm alcohol is volgens mij ook niet zo'n goed idee
Hier nog een lotgenootquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb ook al jaren na elke stapavond een redelijke tot flinke kater. Zelfs als ik maar 5-6 bier heb gedronken voel ik het een beetje. Na een flinke avond doorhalen (15 - 20+ drankjes) ben ik de volgende dag echt helemaal gaar en hoofdpijn en misselijk. En geloof me alles geprobeerd, liters water drinken, vet eten voor het slapen etc. Niets helpt de kater blijft erg heftig. Wat bij mij redelijk vreemd kan zijn is het het feit dat ik niet echt snel zat word. Dus na 5-10 bier voel ik me redelijk nuchter maar wanneer ik wakker word voel ik toch dat ik de avond van te voren wat heb gedronken.![]()
Er zijn gewoon mensen die de pech hebben om erg snel een vervelende kater te krijgen.
En dan toch stug doordrinken met stappen![]()
Dat vetgedrukte zit het misschien in.. Ik merk zelf redelijk snel de effecten van alcohol, maar een kater heb ik dan weer nooit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wat bij mij redelijk vreemd kan zijn is het het feit dat ik niet echt snel zat word. Dus na 5-10 bier voel ik me redelijk nuchter maar wanneer ik wakker word voel ik toch dat ik de avond van te voren wat heb gedronken.![]()
11.50 is wel vroeg hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:09 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Hier nog een lotgenoot
Ik ben dus wel eens 2 dagen ziek geweest van 6 flesjes bier, en mijn ouders maar zeuren dat ik gewoon niet zoveel moest drinken en mijn grens moest leren kennen![]()
Ik heb echter ontdekt dat het vooral het bier is waar ik koppijn van krijg, zuip ik een hele avond baco & wodka jus dan heb ik hoogstens wat hoofdpijn / duf. (stukken beter dan een hele zondag kotsend op bed liggen). Ik las ook iets van dat je geen kater krijgt als je alles eruit gooit. Nou ik kan vertellen dat dat bij mij niet werkt. Op oudjaarsavond kwam om 11.50 die hele fles wodka er weer uit (en dus ben ik op bed gegaan nog voordat ik iemand gelukkig nieuwjaar kon wensen
![]()
). De volgende dag was ik echter zieker dan ooit, constant overgeven, moe, koud, etc. etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |