Je kunt er weinig aan doen als je niet tegne kotsen kan. Roel kan daar blijkbaar niet tegen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Minpunten dus voor Roel (wederom), en pluspunten voor Dido en Lieske...
volgens mij liep hij met fles met bacardiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
Hoeveel heeft Menno nu werkelijk gehad?
Het meisje is toch afkomstig uit Groningen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:05 schreef BB5kijker het volgende:
Lieske laat zich weer van haar slechtste kant zien: ze eet, en dat doet ze altijd met haar mond open (net als de meeste Noord-Hollanders trouwens, zo merkte ik de afgelopen jaren).
Yep, en nu is ze hem aan het uitlachenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt er weinig aan doen als je niet tegne kotsen kan. Roel kan daar blijkbaar niet tegen.
Probeerde Chantal op het eind met Menno nou nog even puntjes te scoren, of zag ik dat verkeerd?
Inderdaad. Ik zou ook niet veel hulp zijn hoor, ik zou zijn emmer alleen maar inpikkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt er weinig aan doen als je niet tegne kotsen kan. Roel kan daar blijkbaar niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |