Ik weet het ook niet meer, komt me heel bekend voor.......quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Verdomd hoe heet die gast nou ook al weer....
Nee. Sorry ik was bezig een topic te openen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:16 schreef brother52 het volgende:
Niemand zonet de leader van CSI gezien?
Meteen bij aftiteling van Idols 'm op ned 2 gezetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:16 schreef brother52 het volgende:
Niemand zonet de leader van CSI gezien?
Naar wijzig profiel toe gaan. En dan in usersicon de url van het plaatje toevoegen met img tags.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:15 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, komt me heel bekend voor.......
hoe krijg ik een avatar bij m'n naam???
Ik heb gesteld dat ik binnen een week een avatar had (en volgens mij ook een plaatje zou plaatsen).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef sooty het volgende:
Wat gebeurt er over zes dagen, dartfanaat? Pijltje gooien ?
Okidoki. Kalmpies aan, opdat het lijntje niet breekt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:23 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik heb gesteld dat ik binnen een week een avatar had (en volgens mij ook een plaatje zou plaatsen).
Als hij nou altijd voor het bord ging staan en de rest met pijltjes op hem mocht gooien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:26 schreef Berkery het volgende:
Ik weet nog wel een leuke avatar voor dartfanaat![]()
[afbeelding]
'k geloof niet dat Fok! breedbeeld-avatars ondersteunt...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:26 schreef Berkery het volgende:
Ik weet nog wel een leuke avatar voor dartfanaat![]()
Dat zou een Fokusers banner moeten worden idd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k geloof niet dat Fok! breedbeeld-avatars ondersteunt...
De man is toevallig een van de beste ter wereldquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als hij nou altijd voor het bord ging staan en de rest met pijltjes op hem mocht gooien.
Smalbeeld:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gemiste kans inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's waar, maar de CD waar het hoesje bijhoort is met afstand het slechtste wat ik ooit gehoord hebquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:31 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
De man is toevallig een van de beste ter wereld
Vertel mij wat; dan had ik nou mooi Sugar-Lee hooper als naamplaatje kunnen hebben...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:32 schreef Berkery het volgende:
Gemiste kans inderdaad
Die hele oplage kan best nog nuttig zijn voor dijkverstevigingen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's waar, maar de CD waar het hoesje bijhoort is met afstand het slechtste wat ik ooit gehoord heb![]()
Zo erg, dat 'zo erg, dat het weer leuk wordt' in dit geval niet opgaat.
En Pos had dan een Big Willemava kunnen nemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vertel mij wat; dan had ik nou mooi Sugar-Lee hooper als naamplaatje kunnen hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |