Nee, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Enneh, ben ik de enige die denkt dat er iets serieus mis was met die pokerface-dude?
Die smurf met z'n eigen liedje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou sowieso érg verrast zijn als die er uberhaupt zijn dit jaar.
De matrix-effecten werden aangekondigd maar vielen me alles mee, tenzij we het nog krijgen natuurlijk. Enneh, ben ik de enige die denkt dat er iets serieus mis was met die pokerface-dude?
Wil je nou echt zo'n dik tienermoedertje als popidool?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]Zij zong fucking goed
![]()
Echt jammer dat ze niet door ging
Ja maar wat willen ze nou? Mooi of goed zingen? Laten we eerlijk zijn, niet iedereen is een Hind. Irma was ook wel leuk, maar niet knap. En de rest van de vrouwen konden niet zingen of zagen er niet uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef apestaartje het volgende:
Valt het trouwens meer mensen op dat er opvallend weinig 'standaard-mooie' mensen zijn doorgelaten?
Zouden ze geleerd hebben van Idols 2? Het Alice-syndroom (mooie mensen met matige stemmen die heel ver komen)?
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou sowieso érg verrast zijn als die er uberhaupt zijn dit jaar.
Die kleine kale met z'n eigen nummer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:36 schreef tonks het volgende:
Wie was dat?
Of zo een Italiaanse homo dan? Wéér een...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Wil je nou echt zo'n dik tienermoedertje als popidool?
Ik heb sowieso weinig standaard-mooie mensen gezienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef apestaartje het volgende:
Valt het trouwens meer mensen op dat er opvallend weinig 'standaard-mooie' mensen zijn doorgelaten?
Zouden ze geleerd hebben van Idols 2? Het Alice-syndroom (mooie mensen met matige stemmen die heel ver komen)?
Die van 35? Daar snap ik echt de ballen van dat 'ie door ging.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Net als die skihutgozer, als die op Armand had geleken was 'ie heus niet doorgegaan.
Die gast met dat lange haar komt niet ver hoor. Kan misschien aardig zingen, maar als de jury zijn instelling door heeft, dan ligt ie er snel uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Die van 35? Daar snap ik echt de ballen van dat 'ie door ging.
Die met dat lange haar was ook maar zozo.
Ik ben gewoon Martijn-fan, hoeveel mensen hem ook uitkotsenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef Dizer het volgende:
Ik lag in een deuk om Martijn met die baby die over hem heen kotste:
Martijn: Armani....![]()
![]()
Wil je echt dat dat meisje beroemd word, geen aandacht meer heeft voor het kind, kind krijgt verkeerde vriendjes word crimineel, sluit zich aan bij een bende, vermoord een paar mensen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of zo een Italiaanse homo dan? Wéér een...
Het gaat mij niet om het uiterlijk, als een persoon leuk, spontaan en goed kan zingen, dan mij hij of zij van mij door. Enkele voorbeelden:
Irma
Ron
Elisar
Ja, inderdaad! Ik dacht eerst dat dat gewoon een vertiefte alcoholist was die dacht dat 'ie goed kon zingen. Maar hij was echt goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:39 schreef tonks het volgende:
Die met dat lange haar die vond ik best goed (niet die tyfusgothic) die gozer met zn port
Snap niet dat zijn ouders hem niet tegenhouden, hij was al niet erg zelfverzekerd maar dat word alleen maar erger zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
En dan laten ze Armand, roodharig supertalent! niet eens door..
Aber natuurlichquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Wil je echt dat dat meisje beroemd word, geen aandacht meer heeft voor het kind, kind krijgt verkeerde vriendjes word crimineel, sluit zich aan bij een bende, vermoord een paar mensen.
WIL JE DAT?! WIL JE DAT ECHT?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |