Daar ben ik het wel mee eens, want ze is nou ook weer niet afstotelijk ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:23 schreef Suuz_ het volgende:
Verder vind ik het belachelijk dat er zoveel mensen hier zitten te zeiken over haar uiterlijk. Ze is misschien niet de slankste en heeft geen mooie lange haren waar vooral jongens op geilen maar ze heeft wel het lef daar te gaan staan. Je mag haar pakken op heer zang haar gedrag maar niet op een uiterlijk. Die mensen die dat doen hebben waarschijnlijk zelf iets waar ze niet helemaal tevreden over zijn en anders zijn het gewoon losers.
Inderdaad. Viel me op dat de oudere dames veel meer samen er wat van probeerden te maken en er slimmer mee omgingen. Deze drie waren gewoon grote babiesquote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef Black_Tulip het volgende:
Het trio bestond gewoon uit pubertjes, simpel. Dat ze bij Idols de illusie koesteren dat meisjes op zo'n leeftijd een idool zouden kunnen worden, tsja
Zij kunnen best zingen, en Maike ook wel. Ze zijn alleen nog zo jongquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:51 schreef MrNiles het volgende:
Ze is gewoon door OMDAT ze zo irri is. Tuurlijk dat trekt toch kijkers..ik bedoel, d'r is zelf eens apart forum voor op FOK! Je hoeft toch ook niet te kunnen zingen om Idol te worden..kijk ff naar Jim en Jamai
Owkay maar Joss is ook echt wel uniek!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Zij kunnen best zingen, en Maike ook wel. Ze zijn alleen nog zo jongen zien er ook zo uit. Kijk naar Joss Stone, ook niet de oudste, maar heeft een volwassen stem en dito uiterlijk. Van haar snap ik wel dat ze best ver komt.
quote:Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whèèèhehehehe wat is het toch een lelijk mormel.
Dat is nou net mijn puntquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:14 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Owkay maar Joss is ook echt wel uniek!
Zo'n geweldige stem op zo'n leeftijd..
ben ik hetniet met je eens..quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat is nou net mijn puntAls je het echt ver wil schoppen, maar je bent nog maar 17, dan zul je gewoon een stem (en uiterlijk) moeten hebben van iemand in de 20.. en hoe vaak komt dat nou voor.
Die heeft een kinderlijke stem wou je zeggen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:25 schreef prupke het volgende:
[..]
ben ik hetniet met je eens..
charlotte church
Er zijn altijd uitzonderingen..quote:danny de munk
jantje smit
Ze moet haar haar laten groeienquote:Maike is een jong meisje ja ok.maarze kan wel zingen:) uiterlijk valt heel wat aan te doen...
Dat vraag ik me af eigenlijk, maar het heeft inderdaad wel de schijn tegen.quote:Alleen heel het idols is gewoon een verkeerd programma voor dit soort dingen.
Voorstanders lijkt ze niet zoveel te hebben, is lastig om verder te komen dan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:13 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
(A) een Idol wekt ook weerstant op. heeft tegenstander en voorstanders.
Al deze weerzin zegt mij gewoon dat ze een idol is *grin*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |