abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32520366
Tis nog een beetje een kind hé. Ze zingt ook niet echt geweldig. Jammer dat ze door is.
pi_32520923
wat een stom kind...

GRUWELIJK IRRITANT ik zapte elke keer weg toen zij in beeld kwam

maike

[ Bericht 4% gewijzigd door Svensational op 23-11-2005 22:01:50 (Laten we het netjes houden) ]
pi_32526681
ik vond haar wel goed zingen op de auditie. Ze was wel hees idd maar vond het mooi. met de theaterrondes vond ik het al een stuk minder en vond haar onwijs aan het zeiken en heel dom dat ze zo geforceerd aan het zingen/schreeuwen was terwijl ze daarbij ook nog eens staat te gillen dat ze zo haar stem kwijt raakt...

Verder vind ik het belachelijk dat er zoveel mensen hier zitten te zeiken over haar uiterlijk. Ze is misschien niet de slankste en heeft geen mooie lange haren waar vooral jongens op geilen maar ze heeft wel het lef daar te gaan staan. Je mag haar pakken op heer zang haar gedrag maar niet op een uiterlijk. Die mensen die dat doen hebben waarschijnlijk zelf iets waar ze niet helemaal tevreden over zijn en anders zijn het gewoon losers.
pi_32529735
quote:
Op donderdag 24 november 2005 01:23 schreef Suuz_ het volgende:
Verder vind ik het belachelijk dat er zoveel mensen hier zitten te zeiken over haar uiterlijk. Ze is misschien niet de slankste en heeft geen mooie lange haren waar vooral jongens op geilen maar ze heeft wel het lef daar te gaan staan. Je mag haar pakken op heer zang haar gedrag maar niet op een uiterlijk. Die mensen die dat doen hebben waarschijnlijk zelf iets waar ze niet helemaal tevreden over zijn en anders zijn het gewoon losers.
Daar ben ik het wel mee eens, want ze is nou ook weer niet afstotelijk ofzo.
pi_32531596
Ik vind meiden met kort haar vaak mooier, en ik hoef ook geen gratenpakhuis, maar ik vind dr gewoon niet aantrekkelijk, sue me!
pi_32537746
nja dat sommige haar niet aantrekkelijk vinden is geen punt dat is gewoon "smaken verschillen" maar dan nog hoeft er toch niet zo over zo'n meisje tekeer gegaan worden.

ze doen hier net of ze 300kg weegt en vol galbulten zit oid. dat vind ik een beetje overdreven.

Kijk dat mensen haar niet goed vinden zingen en irritant vinden kan allemaal maar over een uiterlijk vind ik dat gewoon normaal gedaan moet worden, je weet ook nooit de achtergrond van zo'n meisje.
pi_32537968
Ik vond haar wel irritant en vermakelijk tegelijk. Het was te irritant om naar te kijken maar aan de andere kant te vermakelijk om weg te zappen.
pi_32538842
Ik doe niet moeilijk over d'r uiterlijk of zingen van d'r, alleen over dat domme gedrag wat ze vertoont
pi_32539116
ja dat gedrag vond ik ook niet tof, en dat gezeik over dat ze dr stem zo kwijt ging raken maar toch geforceerd blijven schreeuwe...beetje raar
pi_32539824
Ik vond dat gedrag van die Mercha anders stukken en stukken irritanter... met zo'n 'ik voel me alles-attitude'
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_32550570
Het trio bestond gewoon uit pubertjes, simpel. Dat ze bij Idols de illusie koesteren dat meisjes op zo'n leeftijd een idool zouden kunnen worden, tsja

Die derde met die rare naam zou ik overigens over enkele jaren nog wel terug willen zien
pi_32558409
Ze is gewoon door OMDAT ze zo irri is. Tuurlijk dat trekt toch kijkers..ik bedoel, d'r is zelf eens apart forum voor op FOK! Je hoeft toch ook niet te kunnen zingen om Idol te worden..kijk ff naar Jim en Jamai
Iets minder in beeld mag wel van mij maja...zo is m'n nichtje...oops
pi_32559304
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef Black_Tulip het volgende:
Het trio bestond gewoon uit pubertjes, simpel. Dat ze bij Idols de illusie koesteren dat meisjes op zo'n leeftijd een idool zouden kunnen worden, tsja
Inderdaad. Viel me op dat de oudere dames veel meer samen er wat van probeerden te maken en er slimmer mee omgingen. Deze drie waren gewoon grote babies
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32561900
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 08:51 schreef MrNiles het volgende:
Ze is gewoon door OMDAT ze zo irri is. Tuurlijk dat trekt toch kijkers..ik bedoel, d'r is zelf eens apart forum voor op FOK! Je hoeft toch ook niet te kunnen zingen om Idol te worden..kijk ff naar Jim en Jamai
Zij kunnen best zingen, en Maike ook wel. Ze zijn alleen nog zo jong en zien er ook zo uit. Kijk naar Joss Stone, ook niet de oudste, maar heeft een volwassen stem en dito uiterlijk. Van haar snap ik wel dat ze best ver komt.
pi_32566163
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Zij kunnen best zingen, en Maike ook wel. Ze zijn alleen nog zo jong en zien er ook zo uit. Kijk naar Joss Stone, ook niet de oudste, maar heeft een volwassen stem en dito uiterlijk. Van haar snap ik wel dat ze best ver komt.
Owkay maar Joss is ook echt wel uniek!
Zo'n geweldige stem op zo'n leeftijd..volgens mij is er nog maar 1 met zo'n stem en die is al aardig op leeftijd (in vergelijking met haar dan) en dat is Anastasia
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 18:06:18 #141
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_32573241
wat een rotmens

chagrijnig bol *@(@#
:')
pi_32580631
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Whèèèhehehehe wat is het toch een lelijk mormel .
pi_32581853
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:14 schreef MrNiles het volgende:

[..]

Owkay maar Joss is ook echt wel uniek!
Zo'n geweldige stem op zo'n leeftijd..
Dat is nou net mijn punt Als je het echt ver wil schoppen, maar je bent nog maar 17, dan zul je gewoon een stem (en uiterlijk) moeten hebben van iemand in de 20.. en hoe vaak komt dat nou voor.
pi_32586190
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Dat is nou net mijn punt Als je het echt ver wil schoppen, maar je bent nog maar 17, dan zul je gewoon een stem (en uiterlijk) moeten hebben van iemand in de 20.. en hoe vaak komt dat nou voor.
ben ik hetniet met je eens..
charlotte church
danny de munk
jantje smit

Maike is een jong meisje ja ok.maarze kan wel zingen:)
uiterlijk valt heel wat aan te doen...

Alleen heel het idols is gewoon een verkeerd programma voor dit soort dingen.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_32590293
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:25 schreef prupke het volgende:

[..]

ben ik hetniet met je eens..
charlotte church
Die heeft een kinderlijke stem wou je zeggen!
quote:
danny de munk
jantje smit
Er zijn altijd uitzonderingen.. Maar een verschil is ook dat dit echte kindersterretjes waren, als 17-jarige ben je kind af.
quote:
Maike is een jong meisje ja ok.maarze kan wel zingen:) uiterlijk valt heel wat aan te doen...
Ze moet haar haar laten groeien
quote:
Alleen heel het idols is gewoon een verkeerd programma voor dit soort dingen.
Dat vraag ik me af eigenlijk, maar het heeft inderdaad wel de schijn tegen.
pi_32590667
(A) een Idol wekt ook weerstant op. heeft tegenstander en voorstanders.
Al deze weerzin zegt mij gewoon dat ze een idol is *grin*
pi_32591112
Elimineren, vanavond nog, direct!
pi_32591933
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:13 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
(A) een Idol wekt ook weerstant op. heeft tegenstander en voorstanders.
Al deze weerzin zegt mij gewoon dat ze een idol is *grin*
Voorstanders lijkt ze niet zoveel te hebben, is lastig om verder te komen dan.
That's all folks!
pi_32592120
als ze nou die foute make-up eens afdoet
heb alleen de auditie gezien en de stem opzich von dik wel okee
maar mischien niet voor idols omdat ze er te weinig verschillende stijlen mee zal zullen kunnen zingen
  ESF Reporter zaterdag 26 november 2005 @ 19:09:17 #150
87554 Cee
Welluk?
pi_32600956
Dat ze verdomme vanavond eens iets heel irritants doet waardoor ik afhaak want ik ga me echt een beetje eenzaam voelen als enige die nog zegt Maike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')