Dat was idd wel een beetje jammer ja...quote:Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef prupke het volgende:
ps wt ik me toch afvraag is : ze was \wel erg vaak in beeld.. terwijl ze niet echt te moeite deed om in beeld te komen.
Wat een moralistische kutreply. Verbeter de wereld en begin bij jezelf. Ga bomen knuffelen.quote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef prupke het volgende:
haha ik heb nog eens het hele topic terug gelezen..
het gaat van aardig ja best wel alleen hees maar ja kan overgaan naar aanstellerig vadsig kut zeikwijf kuthoer naar god weet ik het allemaal eveneen zeehond?!
Mensen verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Doet me denken aan een liedje van Huub Hangop.......quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:19 schreef Ivatje het volgende:
Maike is irritant, vervelend, kinderachtig, heeft geen leuke stem, is zonder leuke uitstraling en kop.................dus....Zij is niet geschikt voor Idol3! (wel voor huisvrouw)
[afbeelding]
True, geen fan van.quote:Op maandag 21 november 2005 10:03 schreef Takkembah het volgende:
Ik vind het alleen maar jammer dat zo'n zeurkous veel aandacht krijgt in de uitzending
quote:Op maandag 21 november 2005 17:29 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Viel me op dat ze dezelfde kleur haarverf gebruikt als die Armen look-a-like (die bij de auditie een fles rose bij had om moed in te drinken; goeie stem trouwens)
Kan je nagaan wat een tyfushoer het is, als je dat na hooguit 10 minuten tvbeeld kan zeggen.quote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef prupke het volgende:
haha ik heb nog eens het hele topic terug gelezen..
het gaat van aardig ja best wel alleen hees maar ja kan overgaan naar aanstellerig vadsig kut zeikwijf kuthoer naar god weet ik het allemaal eveneen zeehond?!
preventief.. nu ja vul maar in. Ik heb gekeken , maar afschuwelijk. en dat zoiets door gaat naar de volgende ronde is ronduit weerzinwekkend. de rest is dan gewoon van wereldklasse vergeleken met ditquote:
Werkelijk wat hier word geroepen over dat meisje vind ik iets storender dan dat zij zingt kijkt of uitstraald.quote:Op maandag 21 november 2005 17:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een tyfushoer het is, als je dat na hooguit 10 minuten tvbeeld kan zeggen.
Ze vraagt er zelf om, als ze met zulk gedrag op de nationale tv verschijnt.quote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Werkelijk wat hier word geroepen over dat meisje vind ik iets storender dan dat zij zingt kijkt of uitstraaldt.
Misschien komt dat omdat je je er zelf ook wel eens naar gedraagt.quote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Werkelijk wat hier word geroepen over dat meisje vind ik iets storender dan dat zij zingt kijkt of uitstraald.
Welkom op Fok.quote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Werkelijk wat hier word geroepen over dat meisje vind ik iets storender dan dat zij zingt kijkt of uitstraald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |