Gelukkig heb ik nog een medestanderquote:Op zondag 20 november 2005 12:10 schreef moz het volgende:
Zeurend kutwijf![]()
In zee dumpen met een betonblok aan d'r poten.. kan ze daar zingen
En dat hoofdquote:Op zondag 20 november 2005 12:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een medestanderWel meer denk ik maargoed
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
Volgens idols.nl is het Maike.
[afbeelding]
Haar auditie.
Wat dacht je van rokenquote:Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef fayle het volgende:
Trouwens, hees bij de audities én hees bij de theaterronde, ´omdat het nummer niet goed voor haar is´ betekent gewoon maar één ding, namelijk dat ze haar stem niet goed gebruikt.
En ze kan zich niet mooi opmakenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:19 schreef Ivatje het volgende:
Maike is irritant, vervelend, kinderachtig, heeft geen leuke stem, is zonder leuke uitstraling en kop.................dus....Zij is niet geschikt voor Idol3! (wel voor huisvrouw)
[afbeelding]
Daar is ze ook lelijk voorquote:Op zondag 20 november 2005 18:00 schreef FlyingFox het volgende:
Als ze boos kijkt (en dat doet ze niet sporadisch) dan ontstaan er van die kloppende aderen op haar voorhoofd en lijkt ze net een boze dwerg.
ja dat vond ik ook leukquote:Op zondag 20 november 2005 17:27 schreef CJ het volgende:
Ook heel grappig dat niemand haar wilde omhelsen toen ze hoorde dat ze door was. Ze moest gewoon echt willekeurig mensen vastgrijpen om een knuffel te krijgen.
So true.quote:Op zondag 20 november 2005 16:13 schreef MaRySe het volgende:
ieuw met dat vieze smerige haar
KORT HAAR BIJ EEN WIJF
dat KAN toch niet
gadverdamme
en die vadsige kop met 8 onderkinnen
Hmm, ja, nou je 't zegt, kort haar, joh, 't gore, achterlijke LEF van dat kind.quote:Op zondag 20 november 2005 16:13 schreef MaRySe het volgende:
KORT HAAR BIJ EEN WIJF
dat KAN toch niet
gadverdamme
ik wil haar pijnigenquote:Op zondag 20 november 2005 21:55 schreef El_Bassie het volgende:
Lelijk, kan niet al te best zingen, heeft een onwijze attitude. Kortom: kutwijf.
JAAAA! Ik vond het briljant. Wat een irritant kind is dat! Dat grietje wat bij haar in de ploeg zat vond ik ook maar een aanstellerig trutje! Brrrr! Ik vond er sowieso niet veel aan gisteren!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef Star20 het volgende:
LACHEN... toen maike hoorde dat ze door mocht en niemand haar ging knuffelen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |