Ze trok zelfs wanhopig aan een schouder, maar ook dat mocht niet batenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef Star20 het volgende:
LACHEN... toen maike hoorde dat ze door mocht en niemand haar ging knuffelen....
Dat we haar na 1 keer ook wel gehoord hebben snapte ze ook niet, ze moest het minstens drie keer aan ons melden.quote:Op zondag 20 november 2005 10:18 schreef BVO het volgende:
Er hoeft er toch maar één idol te worden, toch geen 4?!![]()
Dat het kunnen zingen met 2 anderen ook wel wat zegt over je muzikaliteit snapte het gansje blijkbaar niet.
Ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 20 november 2005 11:59 schreef Ayaxola het volgende:
Wat een kuthoer is dat zegGatverdamme
Laat dat stomme wijf maar zo snel mogelijk er uit gaan
![]()
Arrogante kuthoer, zo kun je het ook zienquote:Op zondag 20 november 2005 12:07 schreef Cee het volgende:
Ik vond 't geweldig. Zo lekker lomp en naief! Beter dan dat irritante blaatmekkergilschaap in d'r groepje.
Gelukkig heb ik nog een medestanderquote:Op zondag 20 november 2005 12:10 schreef moz het volgende:
Zeurend kutwijf![]()
In zee dumpen met een betonblok aan d'r poten.. kan ze daar zingen
En dat hoofdquote:Op zondag 20 november 2005 12:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een medestanderWel meer denk ik maargoed
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
Volgens idols.nl is het Maike.
[afbeelding]
Haar auditie.
Wat dacht je van rokenquote:Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef fayle het volgende:
Trouwens, hees bij de audities én hees bij de theaterronde, ´omdat het nummer niet goed voor haar is´ betekent gewoon maar één ding, namelijk dat ze haar stem niet goed gebruikt.
En ze kan zich niet mooi opmakenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:19 schreef Ivatje het volgende:
Maike is irritant, vervelend, kinderachtig, heeft geen leuke stem, is zonder leuke uitstraling en kop.................dus....Zij is niet geschikt voor Idol3! (wel voor huisvrouw)
[afbeelding]
Daar is ze ook lelijk voorquote:Op zondag 20 november 2005 18:00 schreef FlyingFox het volgende:
Als ze boos kijkt (en dat doet ze niet sporadisch) dan ontstaan er van die kloppende aderen op haar voorhoofd en lijkt ze net een boze dwerg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |