Die triangeljostie Junkiesietzequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:49 schreef 2Mini het volgende:
* 2Mini wacht op 1 persoon hier op Fok!
thats the shitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die triangeljostie Junkiesietze![]()
of die hendig sjieke josti Maikuuul?![]()
het was dr alquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ja moet ik dan een sjieke slip gaan maken ? vind je dat wek sjiek als ik dat doe ?
al weer een hendige sjieke remspoor in je sjieke C-1000 slip gebrand?quote:
huh what the lolleromfg zeg je :/quote:
Ja gek 1x he vandaag, ik was zo zeg maar aant lopen he. Maar kwam opeens een dik noob kind voor me :/ ik moest dik slippen gek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
al weer een hendige sjieke remspoor in je sjieke C-1000 slip gebrand?
Josti Maikuuul hendig sjiek rules!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek 1x he vandaag, ik was zo zeg maar aant lopen he. Maar kwam opeens een dik noob kind voor me :/ ik moest dik slippen gek.
Maarja het was wel een leuke dag eigenlijk
Ik heb trommelremmenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:55 schreef Alvilon het volgende:
Gewoon remleidingen doorknippen ofzo
Scooters remen toch wel af op de motor![]()
Dat gaat niet goed met trommelremmen, en wheelies is wel vet, maarja als je valt kost het je veel geld. dus daar doe ik niet aanquote:
Over een jaar zal jij je ook gaan voegen bij de groep waar TS zich volkomen terecht aan ergert!quote:
Ik heb een brommerquote:
Dat heb ik altijd smorgens gek :/ is me hendig kut, kleinere sproeier zit erin maarja schijt aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:59 schreef junkiesietze het volgende:
Wat daar nuttig aan is?
stel: je hebt een kut afgestelde scooter...
dan slaat ie af als die stationair loopt of nog koud is.
Dus moet je beetje gas blijven geven af en toe om m aan te laten natuurlijk.
ja ach, lekker voor t stoplicht flink gassen, jatogquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd smorgens gek :/ is me hendig kut, kleinere sproeier zit erin maarja schijt aanzolang ik maar sjiek kan slippen dan vid ik het goed
En de radio dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:59 schreef junkiesietze het volgende:
Wat daar nuttig aan is?
stel: je hebt een kut afgestelde scooter...
dan slaat ie af als die stationair loopt of nog koud is.
Dus moet je beetje gas blijven geven af en toe om m aan te laten natuurlijk.
Ook altijd leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:01 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja ach, lekker voor t stoplicht flink gassen, jatog
Die radio is voor de hangjongerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En de radio dan?
Overigens hoef ik geen gas te geven om em draaiende te houden. En heb ik geen neon, en geen radio....
Hahhahaha jezus man, alleen die schrijfstijl is al 1337 m3hn!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ook altijd leukkomt er zoeen wannebe sjieke gast naast me staan zonder helm, haal ik hem dik in
en dan zie je hem tegen zijn stuur duwen alsof je daardoor sneller gaat
zo vet is dat altijd haha
voor sjieke hangjongeerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die radio is voor de hangjongeren
WEWT WEWT !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:23 schreef Rikoko het volgende:
[..]
Hahhahaha jezus man, alleen die schrijfstijl is al 1337 m3hn!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |