Die triangeljostie Junkiesietzequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:49 schreef 2Mini het volgende:
* 2Mini wacht op 1 persoon hier op Fok!
thats the shitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die triangeljostie Junkiesietze![]()
of die hendig sjieke josti Maikuuul?![]()
het was dr alquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ja moet ik dan een sjieke slip gaan maken ? vind je dat wek sjiek als ik dat doe ?
al weer een hendige sjieke remspoor in je sjieke C-1000 slip gebrand?quote:
huh what the lolleromfg zeg je :/quote:
Ja gek 1x he vandaag, ik was zo zeg maar aant lopen he. Maar kwam opeens een dik noob kind voor me :/ ik moest dik slippen gek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
al weer een hendige sjieke remspoor in je sjieke C-1000 slip gebrand?
Josti Maikuuul hendig sjiek rules!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek 1x he vandaag, ik was zo zeg maar aant lopen he. Maar kwam opeens een dik noob kind voor me :/ ik moest dik slippen gek.
Maarja het was wel een leuke dag eigenlijk
Ik heb trommelremmenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:55 schreef Alvilon het volgende:
Gewoon remleidingen doorknippen ofzo
Scooters remen toch wel af op de motor![]()
Dat gaat niet goed met trommelremmen, en wheelies is wel vet, maarja als je valt kost het je veel geld. dus daar doe ik niet aanquote:
Over een jaar zal jij je ook gaan voegen bij de groep waar TS zich volkomen terecht aan ergert!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |