Joost heeft gelijk maar hij moet nog een hoop praten om het voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:38 schreef scanman01 het volgende:
Rob en Joost willen wel beginnen met de 'zwijg' actie.
Joost: "Als BB kinderachtig doet, dan kunnen wij dat ook"
Dat is de beste oplossing, BB niet laten merken wat het met je het doet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:40 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten er alleen niet zo veel over praten, want dan heeft BB precies wat ze hebben willen: uitzendmateriaal. Dit is dus zeer jammer.
yep, helaas wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:42 schreef Bep het volgende:
Is het forum bij jullie ook zo traag?
Exact. Dan raken ze daar ook gefrustreerd, want ze hopen op reactie natuurlijk. Levert leuke tv op. Jammer dat de bewoners er in trappen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:43 schreef stil het volgende:
[..]
Dat is de beste oplossing, BB niet laten merken wat het met je het doet.
Yeppp..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:40 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten er alleen niet zo veel over praten, want dan heeft BB precies wat ze hebben willen: uitzendmateriaal. Dit is dus zeer jammer.
Nee, voor zo`n beetje de eerste keer deze week nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:42 schreef Bep het volgende:
Is het forum bij jullie ook zo traag?
Naat is een beetje schijnheilig maar ja je moet wel wat maatjes over houden anders zit je zo alleenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Oh Naat, vind je Dido nu opeens wel weer leuk? Vannacht zei je nog heel wat anders
Nathalie is volgens mij niet een type die lang ergens boos over is en zeker niet lang boos blijftquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Oh Naat, vind je Dido nu opeens wel weer leuk? Vannacht zei je nog heel wat anders
Beetje shaggruis nog... en natuurlijk de sigaretten wel van Tanja... want die staat boven de groepquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:45 schreef Bep het volgende:
Ik vraag het nog maar een keertje , is nu alle rookwaar op dan?
Neh...er zitten nog zat bewoners in het huis.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:45 schreef Bep het volgende:
Ik vraag het nog maar een keertje , is nu alle rookwaar op dan?
Wel redelijk blijven, Chantal vroeg Ingrid of ze mee ging.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:44 schreef Gert het volgende:
Gisteren zei Ingrid tegen Dido dat zij het pakje sigaretten niet had aangenomen. "Maar ja, ik ben ook geen verslaafde roker."
Vandaag is de tabak zo schaars dat ze alleen nog maar kruim zitten te roken, maar toch zie ik Ingrid net naar haar grote vriendin Chantal lopen omdat die een peuk heeft en Ingrid wil meeroken.
merciquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beetje shaggruis nog... en natuurlijk de sigaretten wel van Tanja... want die staat boven de groep
laat de bewoners het maar niet horen, krijg jij straks een lading kritiek over je heen, want jij hebt vast ook niets gebreid en dat jij toevallig niet in het huis zit, kunnen zij toch niks aan doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |