En volgens mij ook geen fruit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:36 schreef BBscanner het volgende:
Er is dus geen verse groenten geleverd! Daarvoor in de plaats vitamine pilllen! Klopt dit?
of het i.p.v. is weet ik niet, maar idd, wel pillen, geen vers voerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:36 schreef BBscanner het volgende:
Er is dus geen verse groenten geleverd! Daarvoor in de plaats vitamine pilllen! Klopt dit?
Ze zijn niet goed bij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:31 schreef stil het volgende:
Ze vertrouwen elkaar zo goed, dat het al het eten al verdeeld moet worden
Ieder zijn eigen zakje, want er kon eens iemand zijn die een kruimeltje meer krijgt.
Wat denk je ?? Rob natuurlijk! Die is vroeger ook arm geweestquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze zijn niet goed bij.
Wie zijn idee was dat?
Je hebt rantsoen, en je hebt nood rantsoen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:39 schreef BBscanner het volgende:
Het is dus wel een karig rantsoen (Menno je kan dus 5 dingen per dag eten). Lijkt dus meer op een straf rantsoen dan een noodrantsoen, imo!
Crackers, beschuit, jam, corned beef, gist en meel
ik denk dat ze denken dat dat toch geen zin heeft. ze zijn marionetten en zijn overgeleverd aan bbquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:42 schreef cuall het volgende:
Wanneer beginnen ze nou eens over het feit dat BB zelf ook ernstig de hand heeft gelicht met de regels/ het format ten aan zien van Tanja en alle kontakten met de buitenwereld.
Ongelofelijk hoe snel ze toch wer over alles heen stappen als makke schaapjes![]()
Je kent zeker regel 14 niet van BB5quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:42 schreef cuall het volgende:
Wanneer beginnen ze nou eens over het feit dat BB zelf ook ernstig de hand heeft gelicht met de regels/ het format ten aan zien van Tanja en alle kontakten met de buitenwereld.
Ongelofelijk hoe snel ze toch wer over alles heen stappen als makke schaapjes![]()
Heeft hij de oorlog nog meegemaakt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:42 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat denk je ?? Rob natuurlijk! Die is vroeger ook arm geweest![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je kent zeker regel 14 niet van BB5![]()
" 'De allerbelangrijkste regel'
14. Big Brother kan de regels te allen tijde naar believen veranderen. De producers kunnen de regels niet breken. Zij máken de regels."
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Heeft hij de oorlog nog meegemaakt?
Wel leuk dat de een straks zijn zakje al in een dag op heeft en de andere heel zuinig doet. Nog meer frustratie.
juridisch gezien slaat deze regel nergens op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je kent zeker regel 14 niet van BB5![]()
" 'De allerbelangrijkste regel'
14. Big Brother kan de regels te allen tijde naar believen veranderen. De producers kunnen de regels niet breken. Zij máken de regels."
Zit mezelf nu wel te bedenken dat ze nog wel in Nederland leven en zich moeten houden aan de grondwet en bijv EVRMquote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:37 schreef Sonique het volgende:
(ik krijg trouwens de kriebels van zo'n blikje, je kan je er zo ellendig aan openhalen als je dat eruit probeert te krijgen.... het litteken heb ik nog steeds als bewijs op m;n middenvinger staan)
ik heb Lieske er nog niet over gehoord:)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:38 schreef stil het volgende:
En volgens mij ook geen fruit.
Dat zat ik mezelf dus ook te bedenken toen ik op invoeren druktequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
juridisch gezien slaat deze regel nergens op.
Lekker belangrijk. De bewoners hebben toch geen contact met de buitenwereld, dus een advocaat bellen wordt lastigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
juridisch gezien slaat deze regel nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |