Die ich6 driver ,als je die in een install wil meenemen en dan dus windows gaat installeren vanaf je "geintergreerde" cd , gebruikt windows niet de ich6 driverquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:19 schreef Chandler het volgende:
hoe bedoel je Joene?
Niet als je verschillende soorten pc's bouwtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:20 schreef knox_ het volgende:
Kan je niet gewoon 1 ghost maken en die op elke pc knallen?
Slipstream SP2 eens met Windows XP. SP2 heeft ondersteuning voor veel SATA drivers geloof ik. Daarna zoveel mogelijk SATA drivers zoeken en die slipstreamen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:04 schreef Chandler het volgende:
ghost![]()
Maaruh ik zit nog steeds met die sata drivers want op een of andere manier gebruikt ie die niet bij het scherm waar ik de drivers nodig ben... sata moet je installeren voordat je de partitie gaat fixen maar helaas
Klinkt aardig, maar dat gaat niet werken. Heb het hier ook wel eens geprobeerd, maar sommige drivers willen echt niet samen op een schijfje.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:02 schreef FJD het volgende:
Daarna zoveel mogelijk SATA drivers zoeken en die slipstreamen.
Nee, er zijn 100 guides die erom vragen.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Slipstream SP2 eens met Windows XP. SP2 heeft ondersteuning voor veel SATA drivers geloof ik. Daarna zoveel mogelijk SATA drivers zoeken en die slipstreamen.
Over het slipstreamen met nLite zijn tientallen, zo niet honderden guides te vinden via Google.
Heb je het nu over het integreren van SATA drivers, of over het slipstreamen van een Service Pack? Dat laatste is namelijk kinderlijk eenvoudig. Het eerste trouwens ook, behalve als je het om meerdere drivers gaat blijkbaar.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:03 schreef TheWhiteTiger het volgende:
Nee, er zijn 100 guides die erom vragen.
Ik heb er zat doorgelezen en vind niks waarin beschreven staat op welk knopje je moet drukken.
Hmm ik zie net dat m'n Google link niet lekker werktquote:Op donderdag 6 december 2007 22:03 schreef TheWhiteTiger het volgende:
Kan je dan even de moeite nemen om te zeggen welke ik moet hebben ?
Dat is ook nogis veel makkelijker en veel sneller
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |