Het is hier ook niet al te florisant weer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:47 schreef snopprinses het volgende:
het is stom weer buiten ;p
Heerlijk die herfstquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is hier ook niet al te florisant weer.![]()
het waait zo hard, ben blij dat het gestopt is met regenenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is hier ook niet al te florisant weer.![]()
Het is wel grappig als het heel hard waait maar dan moet het wel droog blijvenquote:
Ik las: het waait zo hard dat het gestopt is met regenen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
het waait zo hard, ben blij dat het gestopt is met regenen
Maar koud is het niet!
hmm..je knie stoten tegen de hoek van een kastje is niet slim![]()
Heerlijk die herfstreclames van de NSquote:
Daar ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is wel grappig als het heel hard waait maar dan moet het wel droog blijven![]()
Ik ook! En veel ook!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:55 schreef snopprinses het volgende:
ik hoop wel dat het gaat sneeuwen deze winter!
Dat wel maar ik hoop wel dat het met oud en nieuw iets warmer is, dan houd ik het nog een beetje vol buiten snachts.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:55 schreef snopprinses het volgende:
Ja, minstens een halve meter door het hele landquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:55 schreef snopprinses het volgende:
Dat betwijfel ik als alles uitvaltquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:00 schreef Jaguarized het volgende:
Als dit (klik) nou dit jaar ook gebeurd alleen dan een maandje eerder, dan heb ik de tijd van m'n leven.
Mwoah, heb ik in ieder geval een wat langere vakantie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik als alles uitvalt
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah, heb ik in ieder geval een wat langere vakantie.Er zit nu al exact een maand tussen aankomst in NL en weer vertrekken.
Sneeuw is romantisch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:55 schreef snopprinses het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
* _Xbox_Master_ eet nu een lekkere tosti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |