abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31623689
Wel eens meegemaakt dat je verliefd word op je baas, op een collega, of op iemand anders waarvan je zeker weet dat het niet verstandig is om daar verliefd op te worden, en al helemaal niet om er een relatie mee aan te knopen?

Ik bevind mezelf nu in de fijne situatie dat ik iets begin te voelen voor een vriendin waar ik straks veel mee moet gaan samenwerken (ik kan helaas niet teveel in details treden omdat vrienden hier ook komen). Het is voor die samenwerking absoluut niet bevordelijk, dat gevoel van mij.

Die beginnende 'verliefdheid' wil ik eigenlijk proberen zo snel mogelijk de kop in te drukken, ik denk dat dat nu nog kan (als het überhaupt mogelijk is) maar ik weet niet hoe.

Mijn vraag is dus of jullie weten hoe je dat doet, zorgen dat dat gevoel voor iemand over gaat voordat het echt is begonnen??
Though it was the truth I asked for, it was the dream I wanted to receive...
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:56:00 #2
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31623782
Laat maar... je bént al te laat.
Nu nog mee om zien te gaan... gaat vanzelf wel over.
pi_31623896
Je bent niet meer te redden!

Je zou er voor kunnen kiezen niet met haar samen te gaan werken maar wel samen te gaan wonen!

Mits de liefde wederzijds is uiteraard!
pi_31623957
verliefdheid... probeer het niet de onderdrukken, just let it go
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:07:37 #5
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31624010
Ja inderdaad, als je het gaat onderdrukken krijg je er echt heel erg last van.. als er écht geen mogelijkheid is om je verliefdheid te botvieren, wordt het vanzelf wel minder.

En anders maar niet.. maar maak het jezelf niet zo zwaar.
pi_31624232
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Versie3.2 het volgende:

Mijn vraag is dus of jullie weten hoe je dat doet, zorgen dat dat gevoel voor iemand over gaat voordat het echt is begonnen??
De beste manier om zoiets te onderdrukken is het stamelend tegen het object van je aanbidding te vertellen
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:23:10 #7
131769 -_David_-
Removed by Moderator
pi_31624282
Ik ken 't
Probleem is idd wat iedereen zegt, er is niks aan te doen, gevoelens kun je niet manipuleren
  † In Memoriam † zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:46:03 #8
21636 Feestkabouter
pi_31624733
Zit een beetje in dergelijke situatie...... maar toch anders.
Zij is bezet, we zijn wel een soort van flink gek op elkaar maar we willen geen relatie met elkaar. (ook als zij bij huidige vriend zou weggaan zou ik geen relatie met haar willen)
Betekent dat we ons nu ontzettend moeten inhouden om geen dingen te doen waar zij spijt van krijgt.

Maar goed, een tip voor jou: zeg haar dat je gek op haar bent (maar dat er geen relatie van moet komen). Dus wat joshus_cat ook al zei. Als je het haar hebt verteld is het grootste deel van de spanning voorbij en zal het gevoel makkelijker afbouwen bij jezelf.
Tenzij zij ingaat op jouw openbaring, dan zou het heel anders kunnen lopen........... en dat kan dan wel weer heel lastig zijn.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:47:32 #9
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31624761
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:46 schreef Feestkabouter het volgende:
en dat kan dan wel weer heel lastig zijn.
Mwaah, óf niet natuurlijk
pi_31625199
Ik denk dat het heel moeilijk is om te ondrukken, hoe graag je dat soms zou willen. En als je elkaar vaker en vaker gaat zien (samenwerking enzo) wordt het misschien nog erger. . .
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_31625482
Je moet de ander ascosieren met iets vies, kots of poep ofzo. Dus iedere keer als je hem/haar ziet moet je van jezelf bewust aan kots op poep denken.
Dan is het vrij snel over.
pi_31625484
hmm de situatie is dus erger dan ik had gehoopt...
haar vertellen, hmm... dat heb ik al eens bij een ander meisje gedaan en dat pakte erg slecht uit (nog steeds is ze boos op me, 4 jaar na dato)

ik weet niet wat ik ermee ga doen, ik denk dat ik het maar op z'n beloop laat... tsja...
ik hoopte eigenlijk op een soort 'wondermiddel' eigenlijk ook niet logisch
Though it was the truth I asked for, it was the dream I wanted to receive...
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:19:19 #13
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31626688
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:22 schreef zovty het volgende:
Je moet de ander ascosieren met iets vies, kots of poep ofzo. Dus iedere keer als je hem/haar ziet moet je van jezelf bewust aan kots op poep denken.
Dan is het vrij snel over.
Dus, kots als wondermiddel...

Nee, als het niet goed voelt moet je het niet gaan vertellen.. het slijt wel als je er echt niks mee kan.
pi_31627120
Zodra je een slecht kenmerk van haar ontdekt OPSCHRIJVEN!!! En elke keer als je thuis zit en die gevoelens komen, stamp je dat slechte gevoel in je hoofd.

(c) Sport_Life.

zelf nooit geprobeerd overigens . nooit echt nodig gehad *afklopt*
pi_31627403
Ik vertel mezelf dan altijd steeds weer dat het toch niks wordt en uiteindelijk worden m'n gevoelens dan minder. Je moet vooral geen hoop gaan opbouwen, dat moet je er echt uit stampen.
Tralalalaaa
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:49:52 #16
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31627437
Niks doen en gewoon wachten tot dat gevoel weer weggaat.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_31627967
Gevoelens kun je wel manipuleren en onderdrukken. Doe gewoon bot tegen haar, alles wat ze fout doet in je ogen moet je afstraffen, en schrap haar uit je hoofd.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_31682736
Je kan emotie's en gevoelens onderdrukken oftewel, onder controle houden het vergt wel enige vorm van discipline enzo, en ook training,

Zeg niet kijk niet te veel star trek

Ik doe zelf hier ook aan en hoe meer training hoe beter je er in word, je moet alleen niet proberen om het te onderdrukken je moet het proberen onder controle te houden, je dus niet laten leiden door emotie's

Maar genoeg vulcan shit
Wat loop je nou te fokken!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:54:32 #19
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_31683172
Emoties zijn niet weg te drukken. Maar hoe je op ze reageert, dat heb je WEL in de hand. En hoe je reageert heeft weer gevolgen voor hoe sterk de emotie is of wordt. Meer kan ik er niet over zeggen, eigenlijk... Onderdrukken kan tot spanning leiden op de meest verkeerde momenten

Succes!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:18:25 #20
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_31683608
Zorgen dat je er niet meer mee in contact komt. Maar ja, dat lijkt me vrij ondoenlijk in dit geval of niet...
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_31684025
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Versie3.2 het volgende:
Gewoon de kop indrukken.Tis echt niet moeilijk . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_31684126
Zoek een vriendin
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:47:26 #23
130728 Chefftalent
Soms heb je het, soms niet!
pi_31690070
Je bent flink genaaid!!!
Liever een gat in je hand, dan een hand in je gat!
pi_31695736
Als je merkt dat je over haar aan het dagdromen bent, afkappen. Alleen maar aan die persoon denken in zakelijke zin.
en idd, als je haar eens een boer hoort laten ofzo, associeer haar de hele tijd met die vieze boer.
And the druids turn to stone...
pi_31725214
Contact vermijden hielp bij mij, bij een bij voorbaat kaansloos liefdesobject...

dus dat wordt bij jou baan opzeggen of gewoon gaan ervoor en haar hard palen...

misschien gaat de samenwerking dan wel beter...

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')