In januari:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:00 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Ah leuk, binnenkort landelijke examens, spannend.
opleiding duurt 4 jaar, heb nog ff te gaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:00 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Ah leuk, binnenkort landelijke examens, spannend.
haha schitterend dit, ik geloof dat je nu al het niveau hebt bereikt waarin jij termen als 'sukkel' nodig denkt te hebben. Overigens heb ik (wederom) geen enkele guru-achtige inslag aangemoedigd. Noch heb ik dergelijke absolute uitspraken als jou gedaan die om onderbouwing van statistieken vragen. Het is ook heel dubbel, want aan de ene kant verwijt je me guru-verhalen, en vervolgens mijn vraag om onderbouwing mbv statistieken. Erg consistent ben je niet, maar je zit ook inmiddels in de 'rot maar op sukkel' fase.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:57 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Whahaha, daar is die loser weer bezig. Jij met je statistieken, ik heb van jou nog geen statistiek gezien, alleen maar gezeik. Jij wilt zeker ook statistieken zien dat wanneer je 30 universitaire opleidingen tegelijk volgt heel zwaar is. Gezond verstand is bij jou niet te merken. Rot jij maar op met je guru verhalen. Ja, je moet naar je innerlijke ziel luisteren, die leidt je naar het goede weg.
uit mijn vriendenkring hoor ik heel andere dingen, maar wellicht zegt dat meer iets over het verschil tussen mij en Phoenixjuh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:12 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Maar los daarvan, ben ik het met je eens. Uit mijn vriendenkring hoor ik ook regelmatig verhalen dat de HBO veel zwaarder is dan MBO. Het advies om eerst het eerste jaar voltijd te doen is denk ik wel een goede keus. Je weet dan na het eerste jaar of de opleiding wel/niet te zwaar voor je is. Daarnaast heb je in het eerste jaar best wel veel vakken. Loop je eenmaal een achterstand op, dan is dit ook vrij moeilijk weer in te halen.
Ja moedig iedereen maar aan om meerdere studies tegelijk te doen icm werk. Je hebt de realiteit totaal voorbij zien gaan. Wat een loser.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:30 schreef squatt3r het volgende:
[..]
uit mijn vriendenkring hoor ik heel andere dingen, maar wellicht zegt dat meer iets over het verschil tussen mij en Phoenixjuh.
Wel enige progressie zichtbaar in je post Phoenixjuh, je geeft toe dat 'zwaar' zijn subjectief is, zodat "de TS kan ontdekken of de opleiding wel/niet zwaar voor TS is."
TS: ik zou ook een praktische afweging maken, heb je nog recht op studiefinanciering (OV), werken kan je nog heel je leven, en als je voltijd kan betalen...
Mijn ervaring: ik doe meerdere universitaire studies (maar niet 30.. ) in deeltijd (eerste 4 jaar in voltijd) en is goed te combineren met werk.
Ik maar zitten denken. Eén zinnetje om je even op te stangenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:30 schreef squatt3r het volgende:
[..]...Mijn ervaring: ik doe meerdere universitaire studies (maar niet 30.. ) in deeltijd (eerste 4 jaar in voltijd) en is goed te combineren met werk.
een woord: projectie, wellicht geldt de redenatie en conclusie voor jou, maar wederom gebaseerd op allerlei onzin vooronderstellingen (alsof het een het ander uitsluit, alsof iedereen evenveel tijd nodig heeft, etc, overigens net als de zin dat ik 'iedereen maar aanmoedig', wat is dat toch met dat absolute denken bij jou?, en dan een claim over realiteit, zuchtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:38 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Ik maar zitten denken. Eén zinnetje om je even op te stangen, en je komt met een pagina vol gezeik
. Waar doet hij dat toch van? Maar nu begrijp ik het. Je doet meerdere universitaire studies en ook nog incombinatie met werk, daar kan je maar één conclusie uit trekken en dat is geen enkele teken van sociale leven
. Ga zo door zal ik zeggen
.
Whahaha, dit is al de tweede keer dat je zegt dat je gaat stoppen. Als je zo graag wilt kappen, dan had je in eerste instantie al niet meer moeten reageren, maar blijkbaar heb je dat niet begrepen. Net doen alsof je wijs bent, ja ga zo doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:48 schreef squatt3r het volgende:
[..]
een woord: projectie, wellicht geldt de redenatie en conclusie voor jou, maar wederom gebaseerd op allerlei onzin vooronderstellingen (alsof het een het ander uitsluit, alsof iedereen evenveel tijd nodig heeft, etc, overigens net als de zin dat ik 'iedereen maar aanmoedig', wat is dat toch met dat absolute denken bij jou?, en dan een claim over realiteit, zucht)
maar je hebt in één ding wel gelijk, ik liet me te snel opstangen terwijl ik het niet half zo serieus neem als het wellicht klinkt. En als jij dat ook zo ervaart (je bent er vast snel genoeg bij om te zeggen als het niet zo is) zullen we dit gezeur dan nu stoppen?Ik stop met zeiken, jij ook
![]()
TS: sorry, ik vervuil je topic een beetje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |