Ik denk eigenlijk dat hij nog best wel goed kan zingen, maar het ziet er natuurlijk gewoon niet uit. Vies haar, lelijke piercing en dan die tanden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb zin in die werkeloze gast
Meestal als iemand zo lang in beeld is, is het heel goed of heel slecht!
ja idd, net als die gast met dat korte rode haarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb zin in die werkeloze gast
Meestal als iemand zo lang in beeld is, is het heel goed of heel slecht!
Had het te druk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en waar is trouwens dat 4e jurylid heen (ben zijn naam even kwijt)? ik vond hem altijd wel goed commentaar leveren.
Die is ex-idols aan het oplichten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en waar is trouwens dat 4e jurylid heen (ben zijn naam even kwijt)? ik vond hem altijd wel goed commentaar leveren.
Ik vind het ook jammer dat hij er niet is!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je kan nog wel gelijk hebben, hij zat wel in een band geloof ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij nog best wel goed kan zingen, maar het ziet er natuurlijk gewoon niet uit. Vies haar, lelijke piercing en dan die tanden.
En die Armand, dat wordt natuurlijk een groot drama..
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vond hem altijd wel goed commentaar leveren.
Bij nader inzien had je wel thuis kunnen blijven, eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo Susan, leuk dat je meedoet.
En zingen kan ze niet, zielig voor haar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:23 schreef rashudo het volgende:
Zo'n lief aziatisch meisje.. en dan zo'n gigantisch nederlands accent.. das toch best jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |